eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Jelenia Góra: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18
Numer ogłoszenia: 230216 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) , ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6453318, faks 075 6453324, 6453310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, drukarka, ups)-11 szt.,komputer stacja-19 szt., komputer serwer-1 szt., monitor LCD-36 szt., drukarki laserowe-2 szt., laptopy- 9 szt., zasilacz awaryjny do serwera-1 szt., ups-2 szt., rzutnik medialny-4 szt., patchcord światłowodowy-1 szt.,patchpanel-2 szt., punkt dostępowy sieci WiFi-5 szt.,swich-1 szt., poe injector hub-1 szt.,rozdzielacz spliter-8 szt., pasywne adaptery poe-36 szt., network attached storage-2 szt., HomePlug Ethernet Bridge+AccessPoint 802.11g+4RJ45-2 szt., HomePlug Ethernet Bridge-2 szt.,System antywirusowy ESET NOD 32 wraz z konsolą administracyjną-252 licencje (roczne odnowienie), system antywirusowy ESET SMART SECURITY-11 licencji (roczne odnowienie i rozszerzenie), Windows Vista Bussines PL-11 licencji w tym 2 szt. 64 bitowe, MS Office 2003-12 licencji Zamawiający informuje, że system antywirusowy ESET NOD 32 wraz z konsolą administracyjną 252 licencje oraz system antywirusowy ESET SMART SECURITY 11 licencje należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 08.08.2009r. Pozostałe pozycje zamówienia mają być zrealizowane do dnia 20.08.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy Pzp. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w rozdziale VI. b) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. c) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. d) Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, budynek Rektoratu pokój 114..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, budynek Rektoratu pokój 114..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.