eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał dla grup krwi i prób krzyżowych metodą testów kolumnowych wraz z dzierżawą sprzętu, oraz dostawę odczynników do badań immunohematologicznych z dzierżawą aparatu oraz odczynników, krwinek wzorcowych i płynów pomocniczych do badań serologicznych dl apotrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia przy ul. Szkolnej 8/12 i przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Poznań: Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał dla grup krwi i prób krzyżowych metodą testów kolumnowych wraz z dzierżawą sprzętu, oraz dostawę odczynników do badań immunohematologicznych z dzierżawą aparatu oraz odczynników, krwinek wzorcowych i płynów pomocniczych do badań serologicznych dl apotrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia przy ul. Szkolnej 8/12 i przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu..
Numer ogłoszenia: 230192 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180010 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał dla grup krwi i prób krzyżowych metodą testów kolumnowych wraz z dzierżawą sprzętu, oraz dostawę odczynników do badań immunohematologicznych z dzierżawą aparatu oraz odczynników, krwinek wzorcowych i płynów pomocniczych do badań serologicznych dl apotrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia przy ul. Szkolnej 8/12 i przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał dla grup krwi i prób krzyżowych metodą testów kolumnowych wraz z dzierżawą sprzętu oraz dostawę odczynników do badań immunohematologicznych z dzierżawą aparatu oraz odczynników, krwinek wzorcowych i płynów pomocniczych do badań serologicznych dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia, przy ul. Szkolnej 8/12, i przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu. Zamawiany asortyment, jego ilości oraz opis wymaganych cech zostały szczegółowo opisane na załączonych do SIWZ formularzach ofertowych, stanowiących jego integralną część. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. Pakiet 1- Przeznaczony dla Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu. Pakiet 1: Odczynniki do oznaczania przeciwciał dla grup krwi i prób krzyżowych metodą testów kolumnowych wraz z dzierżawą sprzętu. Pakiety 2-5- Przeznaczone dla Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu. Pakiet 2: Odczynniki, krwinki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą aparatury do wykonywania badań immunohematologicznych techniką aglutynacji kolumnowej. Pakiet 3: Odczynniki do badań serologicznych. Pakiet 4: Krwinki wzorcowe. Pakiet 5: Odczynniki pomocnicze do badań serologicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49368,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38206,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38206,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38206,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274852,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274932,00

  • Oferta z najniższą ceną: 274932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 274932,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Hydrex Sp. z o.o., ul. Tomasza Zana 4, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2394,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farmator Sp. z o.o., ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Analityka S.C. Marta Świętoniowska i Anna Matuszewicz, ul. Lubelska 36, 10-409 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7226,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.