To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-04
Rybnik: Obsługa serwisowa systemu WZDR
Numer ogłoszenia: 230180 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196282 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa systemu WZDR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemu WZDR. 1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia obsługi serwisowej dla systemu WZDR w zakresie: 1) serwis oprogramowania: a) doskonalenie systemu pod względem jakości i funkcjonalności; b) dostosowanie systemu do bieżących przepisów prawa; c) diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu; d) wskazywanie rozwiązań zastępczych w korzystaniu z oprogramowania systemowego na czas usuwania uszkodzeń bądź instalowania nowych wersji; e) dostarczanie nowych wersji oprogramowania dla Zamawiającego w terminach ich ukazywania się; f) usunięcie wszelkich awarii / usterek, które pojawią się w systemie (dotyczy to zarówno błędów programowych jak i ewentualnych naruszeń integralności danych z pominięciem błędów operatorów); g) konfiguracja modułów programowych wg potrzeb Zamawiającego; 2) konsultacje i doradztwo w zakresie: a) analizowanie problemów natury technicznej i organizacyjnej, dotyczących systemu i warunków jego eksploatacji oraz wskazywania niezbędnych rozwiązań, konstruowanie zapytań do baz danych systemu; b) optymalizacja konfiguracji systemu zarządzania bazą danych w zakresie wymaganym przez system; c) możliwość dostosowania systemu do planowanych zmian wewnętrznych Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania systemu; d) usuwanie skutków awarii / usterek oraz błędów operatorów. 2. Czas naprawy: 1) naprawy awarii: do 7 dni roboczych. Za awarię uważa się zgłoszenie błędów ograniczających funkcjonalność systemu i uniemożliwiające pracę w systemie (np. uniemożliwiające wprowadzanie czy edycję danych); Zamawiający będzie wysyłał zgłoszenia mailem lub zgłaszał telefonicznie; 2) naprawy usterek: do 14 dni roboczych. Za usterkę uważa się zgłoszenie błędów nie ograniczających funkcjonalności, ale utrudniające pracę w systemie; Zamawiający będzie wysyłał zgłoszenia mailem lub zgłaszał telefonicznie; 3) dostosowania systemu do zmian w przepisach prawnych: dzień przed wejściem przepisu w życie; 4) Wykonawca zobowiązany jest do konfiguracji systemu/modułów wg potrzeb Zamawiającego i doskonalenia systemu pod względem jakości i funkcjonalności w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIIRD Jacek Chmielewski, al. prof. S. Kaliskiego 26/24, 85-796 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Serwis sterowników GTS
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.