Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Olsztyn: Dozorowanie obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 230134 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, fax 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dozorowanie obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy. Zamówienie obejmuje wykonanie : 1. Dozorowanie obiektów w dni robocze : 4 048 godzin; 2. Dozorowanie obiektów w dni wolne : 2 712 godzin. Zakres usług obejmuje : Dozorowanie obiektów biurowych, warsztatowych i magazynowych, materiałów i sprzętu znajdującego się na placu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejonu Dróg w Nidzicy oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 ( działka Nr 184/2) Równocześnie przy dozorowaniu obiektów, osoby dozorujące mają obowiązek utrzymania czystości i likwidowania śliskości oraz odśnieżania na ciągach komunikacyjnych tj. chodnik przy ul. Kolejowej (przyległy do posesji Zarządów Dróg), dojście od bramy do biurowca ze schodami włącznie oraz utrzymanie czystości i odśnieżanie na parkingu zlokalizowanym przed biurowcem. W/w czynności wykonywane będą w czasie pełnienia dyżuru. Dozorowanie odbywać się będzie w godzinach : a) w dni robocze od godz. 15 00 do 7 00, b) w dni wolne od pracy ( soboty, niedziele i święta ) - dyżur całodobowy. Czas dozorowania może być skrócony lub wydłużony w zależności od ustawienia pracy w tut. Zarządach Dróg, o czym Zamawiający będzie powiadamiał każdorazowo Wykonawcę w terminie 3 dni przed wystąpieniem takiego przypadku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główni wykonawcy lub podwykonawcy co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe mogą łączyć. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 - Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ogłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na druku stanowiącym dodatek nr 2 do niniejszej Instrukcji) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (tzw. referencje); 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie: - dokumenty wymienione w pkt. 2 i 4 - składa każdy podmiot; - dokumenty wymienione w pkt. 1, i 3 - składa ustanowiony pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 4 (bezpłatnie)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 1 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Prace remontowe w Domu Studenta nr 119 przy ul. Dybowskiego 9 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul.Wiecherta 23 a w Olsztynie
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania urządzeń pomiarowych II postępowanie (3 zadania częściowe)
- Dostawa obłożeń chirurgicznych oraz środków ochrony osobistej - powtórka
- OBO 2024: Przebudowa chodników ze zużytych płyt chodnikowych na nowe z kostki brukowej wzdłuż ul. Turkowskiego i Wachowskiego na osiedlu Pieczewo
- Wykonanie remontu fragmentu dachu na Centrum Konferencyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Dybowskiego 11 w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
- Ochrona mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Usługi ochrony mienia 2024-2025 z podziałem na Zadania
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.