eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Remont kapitalny i modernizacja dachu w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 połączony z likwidacją i utylizacją azbestu- zamówienie dodatkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Będzin: Remont kapitalny i modernizacja dachu w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 połączony z likwidacją i utylizacją azbestu- zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 230111 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34 , strona internetowa www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny i modernizacja dachu w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 połączony z likwidacją i utylizacją azbestu- zamówienie dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie przykanalików z rur PCV oraz studni w celu prawidłowego odprowadzania wód opadowych. 2.Wykonanie nowych schodów. 3.Zerwanie lepiku oraz posadzek z deszczułek. 4.Uzupełnianie ścian z cegły przy robotach elewacyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wykonanie robót dodatkowych stało się konieczne na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Nie jest możliwe zakończenie zadania podstawowego wykonania robót wskazanych poniżej. Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które nie były objęte zamówieniem podstawowym i nieprzekraczają łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, a są niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie wykonania robót dodatkowych: 1.Zgodnie z dokumentacją projektową przewidziano sprawdzenie podczas robót ziemnych stanu istniejącej kanalizacji. Sprawdzeniu powinno podlegać w szczególności: drożność kanalizacji, właściwe spadki skierowane od budynku, szczelność instalacji. Po dokonaniu odkryć stwierdzono, że istniejąca kanalizacja wykonana z kamionki i rur betonowych uległa całkowitej degradacji i niezbędna jest jej całkowita wymiana i wykonanie dodatkowej studni w celu prawidłowego odprowadzania wód opadowych. 2.W trakcie przeprowadzonych robót na fundamentach i ścianie budynku przy istniejących schodach do pomieszczenia kuchni po dokonaniu wykopów odsłaniających fundamenty stwierdzono, że schody te nie posiadają fundamentów i należy je zdemontować dokonać izolacji ściany, a następnie wykonać nowe schody. 3.Zgodnie z dokumentacja projektową uszkodzone fragmenty posadzki należy rozebrać wraz z podsypką do głębokości 41cm (w przedmiarze uwzględniono rozbiórkę posadzki z paneli podłogowych, rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości 10 cm, wybranie podsypki podłogi 30cm) Następnie grunt rodzimy należy zagęścić mechanicznie, a następnie wykonać na nim kolejne warstwy proj. posadzki. Jako wykończenie nowej części posadzki należy zastosować panele podłogowe. Na połączeniu z istniejącymi panelami ułożyć systemową listwę maskującą. W trakcie wykonywania robót związanych z naprawianiem uszkodzenia istniejącej posadzki stwierdzono, że znajdują się tam deszczółki oraz lepik, który należy zerwać przed położeniem zgodnie ze sztuką budowlaną nowej podłogi z paneli. 4.W trakcie prac elewacyjnych oraz fundamentowych stwierdzono ubytki w ścianie, które należy uzupełnić w celu wykonania prawidłowo izolacji ściany oraz elewacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • MEDREWEX Sp. z o.o., ul. Pokoju 91, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.