eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostosowanie pomieszczeń Zespołu Ochrony do potrzeb monitoringu obiektowego oraz doprowadzenie niezbędnych instalacji w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Gdańsku przy ul. Okopowej 1



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Gdańsk: Dostosowanie pomieszczeń Zespołu Ochrony do potrzeb monitoringu obiektowego oraz doprowadzenie niezbędnych instalacji w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Gdańsku przy ul. Okopowej 1
Numer ogłoszenia: 230100 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku , ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3014831 do 33, faks 058 3002508.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń Zespołu Ochrony do potrzeb monitoringu obiektowego oraz doprowadzenie niezbędnych instalacji w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Gdańsku przy ul. Okopowej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis obiektu: Narodowy Bank Polski jest właścicielem budynku położonego przy ul. Okopowej 1 w Gdańsku. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1033. Powierzchnia zabudowy 762,7m2; Powierzchnia użytkowa 2726,7m2; Kubatura budynku 14788,22m3. Obiekt jest budynkiem zabytkowym, czterokondygnacyjnym, wybudowanym w 1905 r. Ze względu na wysokość wynoszącą blisko 23 m, budynek zaliczony jest do grupy budynków średnio wysokich. Budynek wyposażony jest w instalację wod-kan, cwu, hydrantową, centralnego ogrzewania, elektryczną, elektroenergetyczną. Ponadto w obiekcie zainstalowane są systemy kontroli dostępu, wizualizacji, łączności, sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji pożaru. Zamawiający nie posiada dokumentacji konstrukcyjnej ani instalacyjnej budynku. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1 - usługi polegającej na przeniesieniu elementów elektronicznych systemów zabezpieczeń do nowego pomieszczenia 2 - robót budowlanych towarzyszących przeniesieniu punktu monitoringu obiektowego do innych pomieszczeń. 1. Usługa: Zakres prac będzie polegał na: a)demontażu z istniejącego Punktu Monitoringu Obiektowego elementów Systemów: - CCTV (wraz z rozdzielniami elektrycznymi) - SWiN - SAP (wraz z centralą Systemu) - Kontroli Dostępu i Wizualizacji (wraz z serwerem i stacjami roboczymi Systemów) - Łączności radiowej, domofonowej i telefonicznej b)wykonaniu instalacji kablowych dla potrzeb ww Systemów do nowo adaptowanych pomieszczeń Punktu Monitoringu Obiektowego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. c)dostawie i montażu Szafy typu RACK na potrzeby urządzeń Systemu CCTV zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. d)dostawie i montażu szaf (przełącznic) dla potrzeb przedłużanych instalacji kablowych. e)wykonaniu połączeń przedłużanych instalacji kablowych. f)montażu i uruchomieniu zdemontowanych elementów w/w Systemów w nowo adaptowanych pomieszczeniach Punktu Monitoringu Obiektowego według wytycznych Zamawiającego. g)udzieleniu, co najmniej, 24-miesięcznej gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia. Szczegóły techniczne dotyczące zadania zawarte są w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Prace demontażowe i montażowe elementów w/w Systemów możliwe będą tylko poza godzinami pracy oddziału (tj. w dni powszednie po godz. 15:30, sobota-niedziela w dowolnych godzinach) zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Realizacja przedmiotu zamówienia łączy się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą tajności (zastrzeżone) i (poufne), co oznacza, iż Wykonawca i jego pracownicy winni spełniać wymagania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz.U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631 ) oraz przepisów wydanych na jej podstawie. 2. Roboty budowlane : Zakres robót obejmuje głównie roboty montażowe oraz wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie koncepcyjnym, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ z wyłączeniem zakresu robót oznaczonych na rzucie E2 (plan instalacji oświetleniowej) jako obwody a, b, c i d. Roboty te ujęte zostały w części dotyczącej systemów zabezpieczeń technicznych w dziale CCTV. Roboty budowlane będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się na poziomie antresoli, czyli między poziomem parteru (sali operacyjnej) a I piętrem ( pom. biurowe) oraz w pomieszczeniu nr 7 znajdującym się na półpiętrze między parterem i antresolę. Komunikacja oraz transport materiałów odbywać się będzie klatką schodową K2 ( schody zabiegowe). Roboty budowlane są robotami towarzyszącymi pracom polegającym na przeniesieniu elementów elektronicznych systemów zabezpieczeń do innych pomieszczeń. Zakres robót budowlanych będzie obejmował również : - wykonanie zasilania awaryjnego urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu monitoringu banku, w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar robót, która jest załącznikiem nr 10 do specyfikacji oraz wizję lokalną. - przeniesienie klimatyzatora K1 z pomieszczenia nr 5 do pomieszczenia nr 8. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi. Wykonawca ustanowi kierownika budowy posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie potwierdzone przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Roboty w budynku będą prowadzone tylko w uzgodnionych godzinach i w dni wolne od pracy w taki sposób, aby bank mógł normalnie funkcjonować. Szczególną uwagę Wykonawca będzie musiał zwrócić na zabezpieczenie pomieszczeń gdzie będą prowadzone roboty jak i utrzymanie porządku na klatce schodowej. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy tynków oraz malowania ścian wewnętrznych i sufitów w miejscach przebić i przejść instalacji. Wszystkie materiały dostarczone w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania, a Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty to potwierdzające . Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą: 1 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej. Wykonawca zabezpiecza własne służby sprzątające. Uwaga: Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która w przypadku złożenia wniosków odbędzie się w dniu 16.07.2009r o godz 12.00. Wnioski należy dostarczyć do siedziby Oddziału najpóźniej na jeden dzień roboczy przed wyznaczonym terminem wizji. Wnioski winny zawierać dane osobowe (imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego) osób, które będą uczestniczyły w wizji lokalnej Szczegółowy opis całości przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 51.34.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 51.70.00.00 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 51.54.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania 45.21.31.30 - Roboty budowlane w zakresie banków 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w rozdziale VIII SIWZ, jn.: 1.1 Spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Spełniają wymogi ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) oraz przepisów wydanych na jej podstawie co oznacza, iż posiadają ważną koncesję MSWiA oraz dysponują lub będą dysponowali pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie tj posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, odpowiednio I lub II stopnia . 1.3 Spełniają wymogi ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r o ochronie informacji niejawnych ( Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z póź. zm.) oraz przepisów wydanych na jej podstawie co oznacza, iż dysponują lub będą dysponowali osobami przewidzianymi do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności (poufne) czyli posiadają ważne terminowo i adekwatne do klauzuli tajności (poufne) poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 1.4 W okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem montaż oraz instalację systemów CCTV, SWiN, SAP, KD na potrzeby punktów monitoringu obiektowego w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3. 1.5 Dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą kierowały robotami, należącymi do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadającymi uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: a) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy; b) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - dla kierownika robót ds. elektrycznych; 1.6 Posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.1 Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniami o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 2.3 Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII punkt 1.1 , nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkt 1,2,3,4 2.4 Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII punkt 1.2 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkt 5 i 7 . 2.6 Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII punkt 1.3 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkt 8. 2.7 Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII punkt 1.4 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkt 6. 2.8 Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII punkt 1.5 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkt 9. 2.9 Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII punkt 1.6 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkt 10. 2.10 Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo, którzy złożyli pełnomocnictwa, oświadczenia, dokumenty zawierające błędy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3) zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.11 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane od Wykonawców (rozdział IX SIWZ) 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Ważna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ,o której mowa w ustawie z dnia 22-08-1997 r o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 z póź. zm.) 6. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat usług montażu oraz instalacji systemów CCTV, SWiN, SAP, KD na potrzeby monitoringu obiektowego w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3 wg załączonego wzoru załącznika nr 3. 7. Listę pracowników, uczestniczących w realizacji zamówienia posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, odpowiednio I lub II stopnia wg załączonego wzoru załącznika nr 4. 8. Listę pracowników, uczestniczących w realizacji zamówienia, przewidzianych do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ( poufne) wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wg załączonego wzoru załącznika nr 5. 9. Wykaz osób, które będą pełnić zadania kierownika budowy, kierownika robót ds. elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia w postaci uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego wg załączonego wzoru załącznika nr 6. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 11. Wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru załącznika nr 1. Opis dokumentów wymaganych w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera ust. 12 Rozdziału IX SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 12:00, miejsce: NARODOWY BANK POLSKI Oddział Okręgowy w Gdańsku, 80-958 Gdańsk, ul. Okopowa 1, pok. nr 10, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.