eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa kanalizacji deszczowej i przebudowa drogi dojazdowej na Osiedlu Pokoju w Kozienicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Kozienice: Budowa kanalizacji deszczowej i przebudowa drogi dojazdowej na Osiedlu Pokoju w Kozienicach
Numer ogłoszenia: 2300 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387408 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej i przebudowa drogi dojazdowej na Osiedlu Pokoju w Kozienicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej i przebudowa drogi dojazdowej na Osiedlu Pokoju w Kozienicach. Zadanie będzie realizowane w ramach projektu przebudowy chodników na Osiedlu Pokoju w Kozienicach (branża drogowa, sanitarna, organizacja ruchu) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. Uwaga: zamówienie nie obejmuje budowy chodnika wraz z dojściami do klatek schodowych zlokalizowanego przy bloku nr 2 na Osiedlu Pokoju. Chodnik został wykonany w ramach odrębnego zamówienia. Zakres robót związany z budową chodnika i dojść do klatek schodowych zostaje wyłączony z dokumentacji projektowej i nie podlega wycenie w ramach przedmiotu zamówienia. Natomiast w cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić przełożenie chodnika (dojść do klatek schodowych) z dostosowaniem do projektowanych rzędnych nawierzchni jezdni. Zakres robót określa pkt. II. II. Zakres robót: 1. Budowa kanalizacji deszczowej, w tym: - roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykopy, przekopy, umocnienie ścian wykopów, zasypanie wykopów, - kanał z rur PVC śr . 200mm, - kanał z rur PVC śr. 160mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000mm. Studnie należy przykryć płytą żelbetową osadzoną na pierścieniu betonowym odciążającym i wyposażoną we właz żeliwny Dn 600 typu ciężkiego, - studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm z osadnikiem betonowym oraz kratą do wpustów ulicznych zamykaną, ze stalowym osadnikiem na zanieczyszczenia stałe, - próby szczelności kanałów, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki w zakresie i na koszt wykonawcy. Przy skrzyżowaniach z kablami energetycznymi, telefonicznymi, wodociągiem i gazem, przy odległości mniejszej od 0,6m należy zastosować rury ochronne. Na przyłączach nieposiadających rur osłonowych należy je założyć. Odbiornikiem wód opadowych jest istniejący kanał deszczowy DN 315 w ulicy Batalionów Chłopskich. 2. Roboty drogowe, w tym: 2.1. Roboty przygotowawcze: - usunięcie kolidujących drzew: ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni; wywóz dłużyc, gałęzi i karpiny wraz z utylizacją w zakresie i na koszt wykonawcy, - roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników betonowych, obrzeży, nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych, nawierzchni z bloczków betonowych gr. 15 cm i nawierzchni płyt chodnikowych betonowych 50x50x7cm, - przełożenie chodnika (dojść do klatek schodowych) z dostosowaniem do projektowanych rzędnych nawierzchni jezdni, - rozbiórka murków z cegieł na długości 2m od krawędzi jezdni - ok. 1,2 m3 z wybraniem i usunięciem ziemi i zabezpieczeniem zejścia do budynku (istniejących schodów) od strony krawędzi jezdni poprzez budowę murku z cegły dług. 8m szer 0,25 m - 1,6m3, - likwidacja zdroju ulicznego: rozbiórka, demontaż, zasypanie. - rozbiórka drewnianej komórki na materiały podręczne - kubatura 6m3 - wywóz i utylizacja wszystkich materiałów z rozbiórki w zakresie i na koszt wykonawcy. 2.2. Roboty ziemne; profilowanie i zagęszczenie podłoża; wywóz nadmiaru ziemi w zakresie i na koszt wykonawcy. 2.3. Konstrukcja nawierzchni: Szerokość jezdni - 3,00m. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa gr. 20 cm z kruszywa 0/63mm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie cementowo-piaskowej gr. 4 cm Miejsca postojowe o wym. 4,50 x 2,50 m. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa gr. 15 cm z kruszywa 0-63mm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie cementowo-piaskowej gr. 4cm. - ustawienie krawężników betonowych 30x15cm posadowionych na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 (dotyczy nawierzchni jezdni i miejsc postojowych) 3. Roboty elektroenergetyczne - demontaż starego słupa linii nn rozkracznego i montaż nowego pojedynczego słupa linii napowietrznej z żerdzi wirowanych z montażem przewodów AsXSn 4x50mm2, wymianą i montażem przyłączy napowietrznych AsXSn 4x25mm2, - sprawdzanie, badania i pomiary instalacji. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót dokonać zgłoszenia w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach, ul. Przemysłowa 11, celem dokonania uzgodnień formalnych wykonania robót. 4. Organizacja ruchu: - tymczasowa na czas prowadzenia robót - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Pozostałe koszty związane z tymczasową organizacją ruchu obciążają wykonawcę. - stała organizacja ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu - oznakowanie pionowe: montaż nowych znaków drogowych. Znaki z licem z folii odblaskowej II generacji; montaż listwowych progów zwalniających z tworzywa sztucznego szer. 1m. 5. Dodatkowe warunki wykonawcze: Do Wykonawcy należą: - wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, demontażowe i odtworzeniowe, - zabezpieczenie istniejących kabli lub rurociągów na czas wykonywania robót ziemnych i montażowych. - montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe zgodnie z zaleceniami właścicieli urządzeń podziemnych. Przed rozpoczęciem robót ziemnych dokonać sprawdzenia rzędnych posadowienia przewodów. - zabezpieczenie robót przez cały czas trwania budowy. - przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia. -wytyczenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Przekazanie Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni, parkingów, długości kanałów deszczowych, ilości studni i krat ściekowych, słupów i linii nn)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LATAŁA P&W s.c. Roboty Drogowe, Janików Folwark !5, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417053,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 308590,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.