eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Warszawa: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29
Numer ogłoszenia: 230081 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa, przesył i sprzedaż energii elektrycznej do budynku Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29. Sprzedaż energii elektrycznej, przesył, dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 89, poz.625 z pózn. zm) i Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Wykonawca będzie dostarczał energie zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy Prawo Energetyczne. Energia elektryczna powinna być dostarczana o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50Hz z dopuszczalnymi odchyleniami określonymi w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, o jakości spełniającej wymagania Przepisów Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, przepisów BHP i aktualnych Polskich Norm, w szczególności energii przeznaczonej do: a) do oświetlenia budynku i terenu wokół, b) do zasilania urządzeń zainstalowanych w budynku Zamawiającego w szczególności biurowych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej w okresie umowy: a) przyłącze 1 - 108 500 kWh, moc 370 kW b) przyłącze 2 - 21 268 kWh , moc 75 kW c) przyłącze nieobciążone (zasilanie rezerwowe) 75 kW. Szczegółowy zakres określony został w istotnych postanowieniach umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), a także: 1. wykażą, że posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2. posiadają, aktualną na dzień upływu terminu składania ofert, umowę z RWE STOEN OPERATOR - dystrybutorem energii elektrycznej, dzięki której będzie możliwa dostawa energii elektrycznej do budynku Zamawiającego lub posiadają zobowiązanie RWE STOEN OPERATOR iż, w przypadku wyboru ich oferty, zostanie podpisana umowa umożliwiająca dostawę energii elektrycznej do budynku Zamawiającego Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2) 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 3 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 3a do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy wykonawca /uczestnik konsorcjum/. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik. 4. Aktualną (na dzień upływu terminu składania ofert) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który będzie wykonywał usługę będącą przedmiotem zamówienia. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 1) Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik. 2) Formularz cenowy - wg wzoru określonego w zał. 2 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 3) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2.2) pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podstawa prawna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155). Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Formy pisemnej nie wymagają zmiany danych adresowych Stron, kont bankowych Stron; osób do współpracy z obu Stron. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego, pisemnego powiadomienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl zakładka Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji papierowej w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, pok. 385, (cena 6,00 zł.,) lub złożyć wniosek o jej przesłanie (do ceny SIWZ doliczane są koszty przesłania).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany, ul. Żeromskiego 29 piętro III, pok. nr 385. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 9:15 w Wydziale Zamówień Publicznych ul. Żeromskiego 29 pok. 352.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.