Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Jelenia Góra: Wykonanie i dostawę w 2008 r. tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra.
Numer ogłoszenia: 230020 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546170, 75 46 251, fax 075 7546159, 76 47 985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę w 2008 r. tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa w 2008 r. do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra tablic rejestracyjnych: samochodowych, motocyklowych, motorowerowych oraz do przyczep wykonanych zgodnie z PN S 73200 oraz wzorami, wymiarami i wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /tekst jednolity; Dz.U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z / w następujących ilościach: - tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe - 6200 kpl - tablice do przyczep jednorzędowe lub dwurzędowe - 300 szt. - tablice motocyklowe i ciągnikowe - 200 szt. - tablice motorowerowe - 200 szt. - tablice samochodowe indywidualne i zabytkowe - 20 kpl - tablice motocyklowe indywidualne i zabytkowe - 5 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.00.00.00 - Metale zwykłe i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 14.70.00.00 - Metale zwykłe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 4 000 /cztery tysiące zł/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity; Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty: załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz Kwalifikacje i doświadczenie personelu: - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zestawienie dostaw o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Wypełnione i podpisane Oświadczenie - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych o którym mowa w przepisach art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym /tekst jednolity Dz.U. Nr 108, poz.908 z 2005 r .z późniejszymi zmianami . 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Certyfikat na zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w przepisach art. 75a ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo o ruchu drogowym tekst jednolity Dz.U. Nr 108, poz. 908 z 2005r. z późniejszymi zmianami. 14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość środków finansowych 80 000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 80 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jelenia-gora.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Komunikacji ul. Sudecka 29 58-500 Jelenia Góra pok. 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Komunikacji ul. Sudecka 29 58-500 Jelenia Góra pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.01.2008.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.