eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony w UDT - 4 zadania - nr spr ZP-AN-41/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Warszawa: Świadczenie usług ochrony w UDT - 4 zadania - nr spr ZP-AN-41/13
Numer ogłoszenia: 229922 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony w UDT - 4 zadania - nr spr ZP-AN-41/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony w UDT w n/w obiektach: Zadanie nr 1 - bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób, mienia i terenów oraz stałego dozoru elektronicznego sygnałów alarmowych (3 centrale alarmowe) Urzędu Dozoru Technicznego mieszczącego się w Warszawie przy ul. Szczęśliwickiej 34. Zadanie nr 2 - bezpośrednia ochrona fizyczna osób, mienia oraz terenów Urzędu Dozoru Technicznego Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu, ul. Maleckiego 29. Zadanie nr 3 - obowiązki bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób, mienia oraz terenów, stałego dozoru elektronicznego sygnałów alarmowych wraz z konserwacją i naprawą systemów ochrony technicznej Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Płocku, ul. Kilińskiego 10C. Zadanie nr 4 - usługi w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia (we wszystkie dni robocze, dni wolne od pracy oraz niedziele i święta) Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 6 wraz z przyległym ogrodzonym terenem oraz konwój samochodem Wykonawcy wartości pieniężnych wraz z pracownikiem kasy Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu zakresu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje powierzyć Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa Zmawiającego: www.udt.gov.pl - zakładka: o nas - zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 13:00, miejsce: UDT, ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 2. Umowa zostaje zawarta na okres 3 miesięcy, tj.: - zadanie nr 1 - od dnia 28.06.2013 r. do dnia 27.09.2013 r. - zadanie nr 2 - od 01.07.2013 r. do dnia 30.09.2013 r. - zadanie nr 3 - od 01.07.2013 r. do dnia 30.09.2013 r. - zadanie nr 4 - od 01.07.2013 r. do dnia 30.09.2013 r. W przypadku, gdy z przyczyn proceduralnych nie będzie możliwe rozpoczęcie usługi we wskazanej dacie, usługi będą świadczone od dnia podpisania umowy - chyba, że strony ustalą inną datę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - UDT w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób, mienia i terenów oraz stałego dozoru elektronicznego sygnałów alarmowych (3 centrale alarmowe) Urzędu Dozoru Technicznego mieszczącego się w Warszawie przy ul. Szczęśliwickiej 34..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - bezpośrednia ochrona fizyczna osób, mienia oraz terenów Urzędu Dozoru Technicznego Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu, ul. Maleckiego 29.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - O/UDT w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - obowiązki bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób, mienia oraz terenów, stałego dozoru elektronicznego sygnałów alarmowych wraz z konserwacją i naprawą systemów ochrony technicznej Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Płocku, ul. Kilińskiego 10C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - O/UDT w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - usługi w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia (we wszystkie dni robocze, dni wolne od pracy oraz niedziele i święta) Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 6 wraz z przyległym ogrodzonym terenem oraz konwój samochodem Wykonawcy wartości pieniężnych wraz z pracownikiem kasy Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.