eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania obszarówCzęść 1) Trójkąt Przemysłowy w części dotyczącej ul. Budowlanych, Część 2) dla dz. 172/48 obr. 3 ul. Drogowców, Część 3) Kościerzyna Zachód w części dotyczącej obszaru oznaczonego 01 i 02 oraz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Kościerzyna: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania obszarów: Część 1) Trójkąt Przemysłowy w części dotyczącej ul. Budowlanych, Część 2) dla dz. 172/48 obr. 3 ul. Drogowców, Część 3) Kościerzyna Zachód w części dotyczącej obszaru oznaczonego 01 i 02 oraz fragm. przy ul. Hallera i ul. Piechowskiego, Część 4) dla dz. nr 14/78, 14/79, 14/80, 14/81 i cz. działki 14/43 obr. 6 przy ul. Hallera.
Numer ogłoszenia: 229901 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna , ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, fax. (058) 6802320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania obszarów: Część 1) Trójkąt Przemysłowy w części dotyczącej ul. Budowlanych, Część 2) dla dz. 172/48 obr. 3 ul. Drogowców, Część 3) Kościerzyna Zachód w części dotyczącej obszaru oznaczonego 01 i 02 oraz fragm. przy ul. Hallera i ul. Piechowskiego, Część 4) dla dz. nr 14/78, 14/79, 14/80, 14/81 i cz. działki 14/43 obr. 6 przy ul. Hallera..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania obszarów: Część 1) Trójkąt Przemysłowy w części dotyczącej ul. Budowlanych, Część 2) dla dz. 172/48 obr. 3 ul. Drogowców, Część 3) Kościerzyna Zachód w części dotyczącej obszaru oznaczonego 01 i 02 oraz fragm. przy ul. Hallera i ul. Piechowskiego, Część 4) dla dz. nr 14/78, 14/79, 14/80, 14/81 i cz. działki 14/43 obr. 6 przy ul. Hallera, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu, zgodnie z problematyką opracowania w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587), w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100 poz. 908) oraz w ustawach i przepisach odrębnych, odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium dla części 3 - 1.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3)nie posiadają zaległości płatności w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych w organach US i ZUS, 4)posiadają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, wg wymogów poniżej: 4.1) osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia, posiadająca kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego według procedur i problematyki określonej w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) obejmujący obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha; 4.2) dysponować co najmniej trzy osobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta)w tym specjalności w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania z zakresu problematyki planów miejscowych, 4.3) osoba lub osoby wykonujące opracowania ekofizjograficzne muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu ww. opracowań. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 10 ha każdy, w tym co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert, 4.4) osoba lub osoby wykonujące prognozę oddziaływania na środowisko muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań prognozy do planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 10 ha każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert, 4.5) osoba lub osoby wykonujące prognozę skutków finansowych muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań prognozy do planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 10 ha każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert, musi posiadać uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. 5)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony według procedur i problematyki określonej w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) obejmujący obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY muszą złożyć w OFERCIE następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy; 2)Formularz cenowy; 3)Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Informację o osobach, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych/uprawnień, życiorysów zawodowych i innych dokumentów dla wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 7.4.1) - 7.4.5) specyfikacji, 7)Informację o doświadczeniu Wykonawcy, informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 7.5 specyfikacji. Do informacji winny być dołączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, 8)Parafowany projekt umowy, 9)Kserokopię dowodu wniesienia wadium w wysokości 1.000 zł - dotyczy Części 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul 3 Maja 9, Kościerzyna, pok. 67, IV piętro bud. urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul 3 Maja 9, Kościerzyna, pok. 67, IV piętro bud. urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania obszaru Trójkąta Przemysłowego w części dotyczącej ul. Budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem opracowania zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów przemysłowo-składowych Trójkąt Przemysłowy w części dotyczącej ulicy Budowlanych w Kościerzynie jest aktualizacja rozwiązań przyjętych w istniejącym planie poprzez uwzględnienie faktycznego przeznaczenia terenu pod obsługę komunikacyjną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania dla dz. 172/48 obr. 3 ul. Drogowców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dz. nr 172/48 obręb 3 przy ul. Drogowców w Kościerzynie jest aktualizacja rozwiązań przyjętych w istniejącym planie. Celem planu jest ustalenie zasad zagospodarowania przestrzennego, które pozwolą wykorzystanie terenu do lokalizacji zabudowy produkcyjno-usługowej, zapewniając prawidłową obsługę komunikacyjną i systemowe rozwiązania w zakresie infrastruktury technicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania obszaru Kościerzyna Zachód w części dotyczącej obszaru oznaczonego 01 i 02 oraz fragm. przy ul. Hallera i ul. Piechowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem opracowania zmian fragmentów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu zabudowy mieszkaniowo-usługowej Kościerzyna-Zachód przy ul. Piechowskiego i ul. Hallera w jest aktualizacja rozwiązań przyjętych w istniejącym planie oraz uwzględnienie zmian tego planu, ustalenie zasad zagospodarowania przestrzennego, które pozwolą na uporządkowanie istniejącej zabudowy, wykorzystanie terenu do lokalizacji zabudowy mieszkaniowo-usługowej, zapewniając prawidłową obsługę komunikacyjną i systemowe rozwiązania w zakresie infrastruktury technicznej i komunalnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania dla dz. nr 14/78, 14/79, 14/80, 14/81 i cz. działki 14/43 obr. 6 przy ul. Hallera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem opracowania zmian fragmentów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr: 14/78, 14/79, 14/80, 14/81 i cz. dz. nr 14/43 obręb 6 przy ul. Hallera jest aktualizacja rozwiązań przyjętych w istniejącym planie oraz uwzględnienie zmian tego planu, ustalenie zasad zagospodarowania przestrzennego, które pozwolą wykorzystanie terenu do lokalizacji zabudowy mieszkaniowo-usługowej, zapewniając prawidłową obsługę komunikacyjną i systemowe rozwiązania w zakresie infrastruktury technicznej i komunalnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.