eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla kotłowni Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Dębowej Łące, w ilości około 180 000 litrów przez okres 4 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Dębowa Łąka: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla kotłowni Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Dębowej Łące, w ilości około 180 000 litrów przez okres 4 lat
Numer ogłoszenia: 2298 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405882 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dębowej Łące, Dębowa Łąka 40, 87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 688 91 43, faks 0-56 688 99 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla kotłowni Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Dębowej Łące, w ilości około 180 000 litrów przez okres 4 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa będzie realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb określonych przez Zamawiającego, jednorazowo nie mniej niż 5 000 litrów. Dostarczony olej opałowy lekki powinien odpowiadać wymaganiom normy PN-C-96024:2011 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1 oraz posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego - dostarczone do każdej dostawy. Olej należy dostarczyć do ośrodka własnym transportem w terminie 24 godzin od dnia zgłoszenia zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.4.2 Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Jednostki ilości oleju opałowego. Zakup oleju opałowego dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej w momencie zakupu pomniejszony o rabat wykazany w formularzu ofertowym. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie faktury VAT w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości oleju wskazanego w SIWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów oleju, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca rozlicza się z Zamawiającym w PLN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o., ul. Toruńska 186, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 534144,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412682,93

  • Oferta z najniższą ceną: 412682,93 / Oferta z najwyższą ceną: 422926,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.