eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Organizacja 13. Międzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w Świdnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Świdnica: Organizacja 13. Międzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w Świdnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r.
Numer ogłoszenia: 229894 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217268 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świdnicki Ośrodek Kultury, ul. Rynek 43, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8521337, faks 074 8515661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 13. Międzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w Świdnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja 13. Międzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w Świdnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r. 1. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1.1. Do obowiązków Wykonawcy należy kompleksowa organizacja 13 Międzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w Świdnicy, w tym w szczególności: a) przedstawienie Zamawiającemu koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia, która powinna obejmować plan organizacji, co najmniej 7 koncertów bachowskich różnych artystów, na terenie Gminy Miasta Świdnica oraz poza nią w miejscach zwyczajowo przyjętych w poprzednich edycjach festiwalu. Przedstawiona przez Wykonawcę koncepcja powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zawierać listę proponowanych przez Wykonawcę artystów wraz z proponowanym miejscem koncertu danego artysty lub artystów, przy czym na każdym koncercie festiwalu wystąpić ma inny artysta (zespół), b) przygotowanie i realizację programu artystycznego festiwalu przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ; c) zapewnienie dyrekcji artystycznej festiwalu w skład, której wejdzie co najmniej 1 osoba mająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w organizowaniu i realizacji festiwali muzyki dawnej; d) pokrycie wszelkich kosztów związanych z występem artystów w trakcie trwania festiwalu, w tym honorariów artystów, kosztów transportu, zakwaterowania, wyżywienia. Do obowiązków Wykonawcy należy również zawarcie umów z artystami, pokrycie ewentualnych tantiem autorskich związanych z występem artystów (ZAIKS), zapewnienie innych wymagań określonych przez artystów, e) zapewnienie profesjonalnej obsługi technicznej festiwalu, w tym sprzętu nagłośnieniowo-oświetleniowego, zapewnienie garderoby oraz dekoracji na życzenie artystów; f) wynajem co najmniej 7 miejsc koncertowych na czas organizacji festiwalu oraz ewentualnych prób, przy czym każde z miejsc planowanych koncertów musi posiadać widownię na co najmniej 50 osób, a w przypadku 2 z nich, co najmniej 300 osób (miejsca siedzące); g) stworzenie biura festiwalu wraz z obsługą zapewniającą prawidłowe przeprowadzenie festiwalu. O miejscu biura festiwalu Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego; h) przygotowanie materiałów promocyjnych i reklamowych związanych z organizowanym festiwalem. Materiały promocyjne muszą zawierać logotypy: herb miasta Świdnica, logo miasta Świdnica Rynek z tradycjami, logo Świdnickiego Ośrodka Kultury. Umiejscowienie w materiałach oraz forma znaków graficznych Zamawiającego i Patronów wymagają akceptacji Zamawiającego. i) zapewnienie reklamy festiwalu w prasie, radio, oraz portalach internetowych. W zakresie reklamy festiwalu Wykonawca zobowiązany jest do publikacji: co najmniej 1 reklamy w prasie o zasięgu regionalnym, co najmniej 1 emisji reklamy w radiu o zasięgu regionalnym (teren województwa dolnośląskiego), co najmniej jednego baneru reklamowego w portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim, rozpowszechnienia co najmniej 100 sztuk plakatów o formacie B2 reklamujących festiwal na terenie miasta Świdnica oraz okolicznych miejscowości. Z przeprowadzonych działań reklamowych Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu stosowną dokumentację. j) aktualizacja strony internetowej festiwalu w terminie co najmniej 2 tygodni przed otwarciem festiwalu. Strona internetowa co najmniej powinna zawierać program artystyczny festiwalu, informację o artystach występujących w trakcie organizowanego festiwalu, miejsca organizowanych koncertów, niezbędne informację dla publiczności tj. miejsce i sposób zakupu biletów, warunki ich sprzedaży, ceny biletów na każdy z organizowanych w ramach festiwalu koncertów; k) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu końcowego raportu z realizacji zamówienia po jego zakończeniu; l) wszelkie inne koszty związane z organizacją festiwalu, w tym koszty związane z ewentualnym wypożyczeniem nut, instrumentów, ich transportem, dekoracją miejsc koncertowych, dokumentacją fotograficzną, zakupem kwiatów. 1.2. Przewiduje się, że wszystkie koncerty w ramach organizowanego przez Wykonawcę festiwalu będą biletowane. Całkowity wpływ ze sprzedanych biletów otrzyma Wykonawca. Wykonawca zapewnia dystrybucję i sprzedaż biletów we własnym zakresie. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przekazania Zamawiającemu co najmniej 30 zaproszeń dla 2 osób na organizowane przez niego koncerty festiwalowe. 1.4. Wykonawca po zakończeniu festiwalu zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia Zamawiającemu raportu z realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych 92.31.21.20 - Usługi świadczone przez grupy wokalne 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja im. Tomasza Morusa, Bronów 9b, 58-170 Dobromierz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133739,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130756,10

  • Oferta z najniższą ceną: 130756,10 / Oferta z najwyższą ceną: 130756,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.