eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej dla kolonii Mierki i ul. Polnej w Olsztynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Olsztynek: Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej dla kolonii Mierki i ul. Polnej w Olsztynku
Numer ogłoszenia: 229849 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej dla kolonii Mierki i ul. Polnej w Olsztynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą:Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej dla kolonii Mierki i ul. Polnej w Olsztynku obejmująca budowę z zakupionych i dostarczonych na koszt wykonawcy fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń eksploatacyjnych, odpowiadających wymogom określonym dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie (Art.10 Ustawy Prawo Budowlane) robót budowlanych obejmujących wykonanie: 1) sieci wodociągowej z rur PE o 160 mm; L = 569 mb; 2) sieci wodociągowej z rur PE o 110 mm; L =1 817 mb; 3) sieci wodociągowej z rur PE o 90 mm; L = 70 mb; 4) przyłącza wodociągowe z rur PE o 63 mm; L = 297 mb; 5) studnie wodomierzowe 8 szt. 6) sieć kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej PCV o 160 - 200 mm; L = 10 mb; 7) sieć kanalizacji sanitarnej - tłocznej z rur PE o 75 mm; L = 1059 mb; 8) sieć kanalizacji sanitarnej PE o 63 mm; L = 255 mb; 9) przepompowni przydomowych - 7 szt. 10) odtworzenie nawierzchni drogi z polbruku 18 m2 11) odtworzenie nawierzchni drogi z 3860 m2 12) zapewnienie obsługi geodezyjnej zadania. 2.Zadanie obejmuje również wykonanie przecisków: 1) pod drogą krajową - ul. Mierkowska (Olsztynek - Mierki) 2) drogą powiatową - ul. Zielona i ul. Jemiołowska, 3) pod nasypem ziemnym- ul. Jemiołowska. 3. Szczegóły dotyczące wykonania robót zostały określone w specyfikacji technicznej oraz przedmiarach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 40.000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy BS Olsztynek Nr: 33 8823 0007 2001 0000 0169 0003 Tytuł wpłaty:Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej dla kolonii Mierki i ul. Polnej w Olsztynku 4. Wadium powinno zostać wniesione najpóźniej do dnia składania ofert do godziny 10:00. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania (zaksięgowania) wadium na rachunku bankowym zamawiającego (potwierdzona kserokopie dowodu dokonania czynności wpłaty wadium dołączyć do oferty). 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna zostanie odesłane zgodnie z zapisami dokumentu wadialnego Wykonawcy lub Gwarantowi. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w oddzielnej kopercie opisanej: WADIUM NA PRZETARG:Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej dla kolonii Mierki i ul. Polnej w Olsztynku w pokoju nr 11, najpóźniej do dnia składania ofert do godziny 10:00, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dołączyć do oferty. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia -następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta-poręczyciela. 11. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu zadań polegających na budowie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający nie żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie poprawnie prawidłowo wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zgodnego z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy PZP (stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał potencjał techniczny umożliwiający wykonanie rzeczowego zadania. Zamawiający nie żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających posiadany potencjał. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie poprawnie prawidłowo wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zgodnego z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy PZP (stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca udowodnił, iż przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia w specjalności sanitarnej. Wskazany kierownik budowy musi wykazać się co najmniej pięcioletnim doświadczeniem po uzyskaniu uprawnień. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie wykazu osób będących uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w którym Wykonawca wykaże kierownika budowy oraz dołączonych do wykazu dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). b) wykazu osób będących uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w którym Wykonawca wykaże kierownika budowy oraz dołączonych do wykazu dokumentów: - decyzję o przyznaniu uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby inżynierów, - oświadczenia o uprawnieniach (stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) W przypadku osoby fizycznej działającej na rzecz Wykonawcy, a nie będącej jego pracownikiem, wraz z ofertą należy złożyć także oświadczenie, zobowiązanie lub inny dokument potwierdzający, iż osoba ta zobowiązuje się do współdziałania z Wykonawcą w celu wykonania przedmiotu zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca udowodnił posiadanie: - środków finansowych lub-i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500.000 brutto; (słownie: jednego miliona pięciuset tysięcy złotych). Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie przedstawionych dokumentów: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (stanowiący załącznik zał. nr 1 do SIWZ); 2) Kosztorys ofertowy; 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót według wzoru własnego Wykonawcy; 4) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ); 5) Zaakceptowany - parafowany na każdej zapisanej stronie - projekt mowy (stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ); 6) Wykaz podwykonawców jeżeli Wykonawca będzie korzystał z pomocy podwykonawców (stanowiący załącznik nr 6. do SIWZ); wraz z dokumentem potwierdzającym wolę współpracy (umowa, oświadczenie, zobowiązanie); 7) Oświadczenie wykonawcy, że urządzenia, materiały budowlane, które będą użyte do wbudowania przy realizacji zamówienia odpowiadają Polskim Normom i posiadają ocenę Państwowego Zakładu Higieny oraz dopuszczenie do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej (stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ); 8) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zadanie dla którego udziela się pełnomocnictwa (nazwa postępowania), zakres pełnomocnictwa (np. pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, pełnomocnictwo do podpisania, złożenia oferty oraz zawarcia umowy). Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 9) Dokument potwierdzający dokonanie czynności wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących przypadkach, m.in.: Terminy ustalone dla wykonania przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienie okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających terminową realizację prac).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl -zakładka PRAWO LOKALNE-folder PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.