eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2013 w miejscowości nadmorskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Zgorzelec: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2013 w miejscowości nadmorskiej.
Numer ogłoszenia: 229848 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123614 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2013 w miejscowości nadmorskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z Gminy Zgorzelec w okresie wakacyjnym - lato 2013 w miejscowości nadmorskiej - 3 turnusy (13-14 dniowe) po 45 osób - terminy następujące po sobie.Miejsce realizacji: miejscowość nadmorska.Wymagania dotyczące organizacji i wyboru ośrodka wypoczynkowego:1.Zakwaterowanie:1.1.W ośrodku wypoczynkowym, budynek murowany (Zamawiający zastrzega, iż nie może to być budynek szkolny lub hala sportowa).1.2.Ośrodek w miejscowości nadmorskiej, położony w odległości nie większej niż 500m od morza.1.3.Ośrodek ogrodzony, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu.1.4.Na terenie ośrodka wypoczynkowego winna znajdować się:sala telewizyjna (świetlica, sala dyskotekowa), wyposażona w sprawny TV, video lub DVD, sprawny sprzęt dyskotekowy oraz gry planszowe, układanki itp.;boiska sportowe (minimum jedno): np. do piłki nożnej, koszykowej, siatkowej z dobrze utrzymaną nawierzchnią;sprzęt sportowy (np. piłki do gier zespołowych, paletki służące do gry rekreacyjnej itp.)1.5.Uczestnicy powinni być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym lub ogólnodostępnym na korytarzu (minimum jeden prysznic na 10-u uczestników) z bieżącą wodą ciepłą i zimną. Pokoje dla kadry pedagogicznej 1-2 osobowe.1.6. Wyposażenie pokoi standardowe:sprzęt niezniszczony;tapczany, szafy z półkami i wieszakami, szafki, stoły, krzesła;pościel niezniszczona;ściany, sufity, podłogi oraz okna czyste, pomalowane;łazienki czyste, ze sprawnym wyposażeniem;1.7.Utrzymanie czystości przez cały czas trwania każdego turnusu pomieszczeń sanitarnych,korytarzy, schodów, itp.2.Wyżywienie 2.1.Całodzienne, obejmujące minimum 4 posiłki tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Napoje dostępne bez ograniczeń.2.2. Posiłki urozmaicone z owocami, przystawkami i napojami.2.3.Stołówka powinna zmieścić całą grupę w jednej turze.2.4.Każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu + suchy prowiant oraz napoje na drogę powrotną.3.Program rekreacyjno sportowy 3.1.Zorganizowanie min. dwóch wycieczek autokarowych. 3.2.Zapewnienie programu z profilaktyki uzależnień.3.3.Ognisko z pieczeniem kiełbasek - min. 2 razy.3.4.Zajęcia sportowe i rozrywkowe (np. konkursy i zawody sportowe z nagrodami, piesze wycieczki itp.).3.5.Zorganizowanie dyskotek wg zapotrzebowania.3.6.Plażowanie i kąpiele morskie - pod nadzorem ratownika. 4.Opieka medyczna4.1.Opieka medyczna (pielęgniarka na terenie ośrodka, lekarz jeżeli nie na terenie to na wezwanie personelu). Lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt. W przypadku choroby uczestnika kolonii wymagana jest izolatka oddzielnie dla chłopców i dziewcząt.5.Opieka ratownika.5.1.Zabezpieczenie opieki ratownika zajmującego się wyłącznie uczestnikami kolonii w czasie kąpieli morskich. 6.Kadra pedagogiczna.6.1.Wykwalifikowana kadra pedagogiczna (1 wychowawca na 15 dzieci) zdolna do zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania do 2 wychowawców na każdym turnusie. Pobyt oraz wynagrodzenie za pracę opiekunów ze strony Zamawiającego oraz ze strony Wykonawcy pokrywa Wykonawca.7.Transport.7.1.Transport autokarowy zabezpiecza Wykonawca w obie strony (godziny odjazdu i przyjazdu uczestników kolonii zostaną ustalone przez Wykonawcę - uwzględniając, że każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu).7.2.Autokar winien być wyposażony w klimatyzację, sprawny technicznie, posiadający w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów. 7.3.W przypadku awarii autokaru lub innych nie przewidzianych zdarzeń należy podstawić inny sprawny autokar w ciągu 2 godzin.8.Ubezpieczenie.8.1.Ubezpieczenie uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres trwania kolonii oraz w czasie przejazdu ponosi Wykonawca. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia.9.Zapewnienie wszystkich uzgodnień regulowanych przepisami w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z dn. 10 lutego 1997r. z późn. zm.).10.Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wydane przez kuratora oświaty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy.11.Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do wcześniejszego sprawdzenia wskazanych przez organizatora ośrodka kolonijno-wypoczynkowego, jak również sprawdzenia wykonywania usługi w trakcie realizacji.12.Wykonawca, w przypadku jego wyboru, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy (najpóźniej w dniu podpisania Umowy) podać na piśmie Zamawiającemu termin, miejsce zbiórki i godzinę odjazdu autokaru na poszczególne turnusy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Turystyczno - Gastronomiczno - Handlowe STOKROTKA Halina Dymka, ul. Brzozowa 1, 76-270 Ustka, ul. Brzozowa 1, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137025,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 188489,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.