eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa sztucznego lodowiska wraz z zainstalowaniem na terenie boiska przy Gimnazjum nr 3 w Zgierzu, ul. Leśmiana 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Zgierz: Dostawa sztucznego lodowiska wraz z zainstalowaniem na terenie boiska przy Gimnazjum nr 3 w Zgierzu, ul. Leśmiana 1
Numer ogłoszenia: 229832 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sztucznego lodowiska wraz z zainstalowaniem na terenie boiska przy Gimnazjum nr 3 w Zgierzu, ul. Leśmiana 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Zainstalowanie sztucznego lodowiska poprzez: a) montaż kompletnego, modułowego systemu ziębniczego EPDM tafli lodowiska, b) montaż band okalających taflę w konstrukcji ze stali cynkowanej ogniowo, z wypełnieniem z płyt PEHD, c) montaż profesjonalnego, kompaktowego agregatu chłodniczego, d) podłączenie instalacji lodowiska do przyłączy wodociągowego i energetycznego, e) napełnienie instalacji lodowiska 39% roztworem glikolu etylenowego w ilości 4000 l, f) wytworzenie tafli lodu gr.6-8 cm i rozruch lodowiska, 2) dostawę pojemników do magazynowania glikolu - 4 szt. oraz przenośnej pompy do wypompowania po sezonie z instalacji, 3) demontaż lodowiska po pierwszym sezonie, 4) wynajem fabrycznie nowej, samobieżnej maszyny do pielęgnacji lodu na okres 1,5 miesiąca wraz z jej serwisowaniem, 5) dostawę i montaż garażu na maszynę do pielęgnacji lodu, 6) dostawę kontenera na kasę /wypożyczalnię łyżew wraz z wyposażeniem w: - 100 par nowych łyżew w różnych rozmiarach, - suszarki do łyżew z lampą ozonową, co najmniej 4 szt. (1 suszarka/30 par łyżew) - ostrzałka do łyżew -1szt. 7) dostawę przenośnego zestawu oświetleniowego lodowiska, składającego się z co najmniej 2 punktów świetlnych o mocy 400W każdy, montaż na rogach lodowiska, 8) dostawę systemu nagłośnienia lodowiska obejmującego: - głośniki 2-4 szt., - odtwarzacz CD - 1 szt. - wzmacniacz - 1 szt. - mikrofon b/przewodowy - 1 szt., 9) wyposażenie lodowiska w ławki dla łyżwiarzy - 5 szt, 10) serwis lodowiska i urządzeń: usuwanie awarii i czynności serwisowe do 24h od zgłoszenia telefonicznego bądź faxem, 11)przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego (4 osoby) w zakresie montażu, demontażu, uruchamiania, użytkowania i obsługi lodowiska oraz w zakresie obsługi maszyny do pielęgnacji lodu. II. Charakterystyka warunków technicznych instalacji lodowiska wraz z osprzętem: 1) System ziębniczy tafli: a) długość pojedynczego modułu 1,00- 2,00 m; b) kolektory zasilające winny pracować w układzie Tischelmana; c) odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych nie może być większa niż 20mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i równomiernej temperatury lodu; d) przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy EPDM lub materiału zapewniającego brak falowania po rozłożeniu na planowanej powierzchni oraz muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończonym sezonie w kręgi o małej średnicy max 80 cm dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie; Nie dopuszcza się zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości; e) kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą w celu zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych; f) cały modułowy system ziębniczy tafli lodowiska (a nie jego poszczególne elementy) musi posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności producenta ; g) istnieje konieczność zabezpieczenia powierzchni pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie folii budowlanej na całej powierzchni; UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dane techniczne oraz rysunki systemu. 2) Agregat chłodniczy: a) wydajność chłodnicza 150kW przy chłodzeniu glikolu etylenowego (od- 10 st. C do- 13 st. C) przy temperaturze zewnętrznej + 15 st. C; b) współczynnik wydajności w trybie chłodzenia na poziomie COP 3,0; c) panel elektryczny agregatu winien być odporny na wpływy atmosferyczne i wyposażony w dostęp rewizyjny; d) agregat winien być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący i umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: -temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, - zabezpieczenie przed zamarzaniem parownika, - sterowanie zdalne: styki bezprądowe zabezpieczające urządzenie przed awarią całego urządzenia, - monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie i zatrzymanie urządzenia, sterownik winien pozwalać na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz winien zarządzać pracą pompy; e) max natężenie hałasu pracy agregatu nie powinno przekraczać 65dB w odległości ponad 10m od agregatu, UWAGI: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dane techniczne oraz rysunki agregatu, 2) zasilanie agregatu chłodniczego w energię elektryczną oraz doprowadzenie wody leży w gestii Zamawiającego. 3) Bandy lodowiskowe: a) wysokość 1,00m; b) promień w narożnikach bandy - 5,00m; c) wyposażone w dwie bramki wejściową i wyjściową oraz bramę wyjazdową dla rolby; d) konstrukcja band wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienia z płyt PEHD o grubości 10mm w kolorze białym; e) bandy wyposażone w dolną listwę okopową z PEHD o grubości 10mmw kolorze żółtym o wysokości 20 cm oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10mm w kolorze niebieskim; 4) Folia PCV: a) grubość 0,2mm; b) rozłożenie na całej powierzchni pod taflą lodowiska; 5) Samobieżna maszyna do pielęgnacji lodu, fabrycznie nowa, winna spełniać poniższe wymagania: - wyposażenie: - silnik Diesla o mocy min 23 KM; - napęd hydrauliczny na 4 koła; - zbiornik wody min. 500l; - pojemnik na śnieg o pojemności min. 1,50m3; - hydraulicznie napędzana szczotka do wymiatania lodu przy bandzie; - nóż strugający o szer. min. 1700mm; - długość całkowita maszyny maksymalnie 3200mm; - szerokość całkowita maszyny z agregatem strugającym maksymalnie 1800mm; - wysokość maszyny z maksymalnie otwartym zbiornikiem na śnieg maksymalnie 2100mm; - ciężar maszyny maksymalnie 1600kg ( bez wody i bez śniegu); - promień skrętu maksymalnie R-3,80m; - wskaźnik ilości wody w zbiorniku wody; - wskaźnik obrotów silnika; - wskaźnik ilości paliwa; - wskaźnik ładowania; - oświetlenie; - oświetlenie podwozia maszyny - światło niebieskie; - hamulec ręczny; UWAGI: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty dane techniczne i rysunki maszyny ; 2) do dostarczonej maszyny należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim; 3) Wykonawca powinien przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego (4 osoby) w zakresie obsługi maszyny. 6) Garaż na maszynę do pielęgnacji lodu winien spełniać poniższe wymagania: - garaż o wymiarach 2,90m x 6,0m x 2,50m, wyposażony w bramę wjazdową, ściany ocieplone styropianem, instalację elektryczną i grzewczą umożliwiającą utrzymanie temperatury powyżej +5 st.C w okresie zimowym. 7) Kontener na kasę/ wypożyczalnię łyżew winien spełniać poniższe wymagania: - kontener o wymiarach 2,90m x 6,0m x 3,0m wyposażony w okno kasowe, okno wypożyczalni , półki na łyżwy, o ścianach ocieplonych styropianem, wyposażony w instalację elektryczną , oświetleniową i grzewczą. III. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami PN, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. IV. Termin realizacji zamówienia: - montaż i uruchomienie lodowiska do dnia 15 listopada 2008r, - zakończenie sezonu nastąpi 31 marca 2009r, - demontaż lodowiska do 15 kwietnia 2009r. - wynajem maszyny do pielęgnacji lodu (rolby) do 31.12.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000.00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. O / Zgierz 65124030571111000034377367 . Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, według którego : 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę lodowiska o pow. minimum 600 m2 wraz z zainstalowaniem i maszyną do pielęgnacji lodu (dostawa lub wynajem), potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy oraz, dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności, przez organ wydający (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy); - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że te dostawy zostały wykonane należycie (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie). Dodatkowo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza. UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203, za cenę 5.87 PLN (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.11.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: deklaracja zgodności lub certyfikat CE dot. całego modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Andrzej Juszczyk, naczelnik, pok. nr 206, tel.: (0 42) 714-32-70, 2) Ewa Waszczykowska, specjalista, pok. nr 206, tel.: (0 42) 714-32-71; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 203, tel.: (0 42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 203, tel.: (0 42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia (w tym - protesty), wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.