Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Białystok: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 229806 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie , ul. Ogrodowa 12, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, faks 085 7435913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy zapewnią w drodze oświadczenia, że oferowany sprzęt medyczny: a) posiada Deklarację Zgodności i jest oznakowany znakiem CE oraz posiada (w zależności od klasy oferowanego produktu) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, z późn. zm.); b) nie będący wyrobem medycznym posiada Deklarację Zgodności i jest oznakowany znakiem CE; c) spełnia wymagane parametry opisane w przedmiocie zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w/w dokumenty przed podpisaniem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określono w SIWZ i we wzorze umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro), płatne gotówką lub przelewem (cena: 15,00 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 - Rękawice do przygotowywania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 i 2: Rękawice do przygotowywania cytostatyków, nitrylowe niesterylne bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - Rękawice do przygotowywania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 3 i 4: Rękawice do przygotowywania cytostatyków, sterylne bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 - Rękawice chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 5: Rękawice sterylne, lateksowe, pudrowane. Poz. 6: Rękawice sterylne, lateksowe, bezpudrowe. Poz. 7: Rękawice sterylne, bez lateksu, bezpudrowe. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 - Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 8: Rękawice lateksowe, niesterylne, bezpudrowe, jednorazowego użytku. Poz. 9: Rękawice winylowe, niesterylne, bezpudrowe, jednorazowego użytku. Poz. 10: Rękawice nitrylowe, niesterylne, bezpudrowe, jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Fartuchy do przygotowywania cytostatyków, niesterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 11: Fartuchy do przygotowywania cytostatyków, niesterylne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6 - Fartuchy do przygotowywania cytostatyków, sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 12: Fartuchy do przygotowywania cytostatyków, sterylne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7 - Prześcieradło medyczne nieprzemakalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 13: Prześcieradło medyczne nieprzemakalne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8 - Kieszeń samoprzylepna do zbiórki płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 14: Kieszeń samoprzylepna do zbiórki płynów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9 - Elektroda powrotna pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 15: Elektroda powrotna pacjenta. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10 - Dreny do pomp infuzyjnych Infusomat firmy Braun.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 16: Dreny standardowe. Poz. 17: Dreny do podawania leków światłoczułych. Poz. 18: Dreny do podawania Taxolu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11 - Dreny do pomp infuzyjnych firmy Ascor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 19: Dreny do pomp infuzyjnych firmy Ascor. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12 - Dreny do histeroskopu z pompą płuczącą firmy KARL STORZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 20: Dreny do histeroskopu z pompą płuczącą firmy KARL STORZ. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13 - Prześcieradła w rolce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 21: Celulozowe. Poz. 22: Celuloza + folia. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14 - Igła iniekcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 23: Igła iniekcyjna. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15 - Strzykawki jednorazowego użytku, trzyczęściowe typu Luer - Lock.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 24: Strzykawki jednorazowego użytku, trzyczęściowe typu Luer - Lock. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja sanitariatów w Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 2 części
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Zakup i sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do zabiegów aterektomi rotacyjnej kompatybilnych z posiadaną konsolą do rotablacji, oraz osłony sterylne na mikroskop neurochirurgiczny dla WSZZ
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.