eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO OBOWIAZUJACYCH NORM I STANDARDÓW Część IIIDostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Janowice Wielkie: MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO OBOWIAZUJACYCH NORM I STANDARDÓW Część III: Dostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych.
Numer ogłoszenia: 229769 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213261 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ, ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO OBOWIAZUJACYCH NORM I STANDARDÓW Część III: Dostosowanie kuchni do wymagań sanitarno-epidemiologicznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robot budowlanych obejmuje a) wtórny podział części pomieszczeń poprzez b) oddzielenie klatki schodowej od pomieszczeń kuchni c) dostosowanie oddziału do wymogów SANEPID: (1) dostosowanie węzłów sanitarnych do potrzeb obsługi kuchni (2) biały montaż (bateria umywalkowe i zlewozmywakowe- 11 szt., baterie natryskowe -1 szt., zlewozmywaki stalowe-10 szt. umywalki- 1szt, brodzik -1 szt., miska ustępowa typu kompakt - m1szt) (3) położenie na ścianach płytek ceramicznych do wysokości 2 m, a w pomieszczeniach kuchni, wstępnej obróbki, zmywalni i innych pomieszczeń technologicznych kuchni - do pełnej wysokości pomieszczeń - ok. 321,79m2 (4) montaż nowej stolarki drzwiowej, wewnętrznej, jednoskrzydłowej, pełnej - ok. 25,29m2 (5) montaż drzwi aluminiowych, przeszklonych szkłem bezpiecznym, oznacz. EI30 - 4 szt. (6) wykonanie nowych tynków gładkich, gipsowych, maszynowych - na zamurowaniach i ubytkach- ok. 40m2 (7) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na nowo wykonanych podłożach - ok. 181,82m2 (8) malowanie ścian farbą lateksową - ok. 446,20m2 i farbami emulsyjnymi sufitów- ok.181,82m2 (9) złożenie w sanitariatach wentylatorków łazienkowych z opóźnionym wyłączeniem, (10) wykonanie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur spiro w wyprowadzeniem ponad połać dachu. (11) remont - wymiana instalacji elektrycznej w obrębie bloku kuchennego wraz z wymianą - tablicy rozdzielczej przynależnej do kuchni - przewody kabelkowe wciągane do rur: ok.325m2 - instalacja zasilająca - ok.378m przewodów kabelkowych wciąganych do rur, ok. 18 szt. gniazd instalacyjnych, wtyczkowych - instalacji oświetleniowej: ok. 32 oprawy oświetleniowe, przewody kabelkowe wciągane do rur- 1 154m - instalacja sygnalizacji systemu pożaru . Ww. zakres robót ma jedynie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:Pan Andrzej Żurawski - Zakład Usługowo- Handlowy _ROOSBUD Wojcieszów -PARTNER; Waldemar Gorczyca _DEMAR Jelenia Gora - LIDER, LIDER: ul. Sudecka 18, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185165,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226992,39

  • Oferta z najniższą ceną: 226992,39 / Oferta z najwyższą ceną: 226992,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.