eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Budowa przyłącza wodociągowego do budynku mieszkalnego w m. Pakawie (siedziba L.Kłodzisko) nr inw. 165/071

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Wronki: Budowa przyłącza wodociągowego do budynku mieszkalnego w m. Pakawie (siedziba L.Kłodzisko) nr inw. 165/071
Numer ogłoszenia: 229768 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki, tel. +48 67 2540148, fax +48 67 2540578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pila.lasy.gov.pl/wronki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza wodociągowego do budynku mieszkalnego w m. Pakawie (siedziba L.Kłodzisko) nr inw. 165/071.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie przyłącza wodociągowego do budynku siedziby leśnictwa Kłodzisko w miejscowości Pakawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w załączonych do SIWZ projekcie budowlanym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.000 PLN (słownie: jedentysiąc złotych). 2.Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 w Bank PEKAO S.A. I O-Wronki. 4.Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. 5.Wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty (data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego). 6.Kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wa-runki: a. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; b. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; c. dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wy-konania zamówienia; d. dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; e. posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; f. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). 2.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale G SIWZ; z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił; b. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wy-kluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 2.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 usta-wy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 3.oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na okres minimum 3 lat 4.oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko 5.uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót 6.ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej budowy 7.terminie wykonania zamówienia 8.zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt D siwz 9.kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych oraz czynników produkcji tj. Kp Kz, rg, Z, kosztów pracy podstawowego sprzętu 10.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wy-kształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz sposobem rozliczania się za wykonane roboty zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 1968 r. Kodeks cywilny Dz.u. z 1964 r. nr 16 poz. 93 12.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016, tj. odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy lub kierownikom robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności m.in. konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ?aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika budowy i kierowników robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli ważność ww zaświadczenia wygasa w czasie realizacji zamówienia Kierownik budowy i kierownicy robót złożą oświadczenia o przedłożeniu Zamawiającemu nowych aktualnych zaświadczeń 13.informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazującą, że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 50% ceny złożonej oferty 14.kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót, przedstawi przedstawicielowi inwestora plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowany na podstawie wytycznych załączonych do SIWZ, 15.Referencje z ostatnich 5 lat 16.Wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze w okresie 5 lat 17.wypełniony formularz ofertowy wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 5 do SIWZ 18.wykaz posiadanego sprzętu 19.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pila.lasy.gov.pl/wronki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wronki Nadolnik 1 64-510 Wronki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Wronki (kasa).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.