eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie modernizacji sali obsługi klienta (SOK) w Inspektoracie ZUS Warszawa-Ochota, ul. 1. Sierpnia 21

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Warszawa: Wykonanie modernizacji sali obsługi klienta (SOK) w Inspektoracie ZUS Warszawa-Ochota, ul. 1. Sierpnia 21
Numer ogłoszenia: 229761 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział Wojewódzki w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382647, fax. 022 8281645.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji sali obsługi klienta (SOK) w Inspektoracie ZUS Warszawa-Ochota, ul. 1. Sierpnia 21.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji sali obsługi klienta ( SOK ) w Inspektoracie Warszawa - Ochota ul. 1. Sierpnia 21. Zakres zadania obejmuje: W 2008 r.: 1. przebudowę węzła sanitarnego i pomieszczenia archiwum, 2. wydzielenie klatek schodowych w budynku jako odrębne strefy pożarowe: a) na parterze - klatka 1, b) na IV i V piętrze - klatka 1 i 2. W 2009 r.: 1. przebudowę Sali Obsługi Klienta (SOK) z dostawą i montażem wyposażenia meblowego, rozbudową elektronicznego systemu kierowania ruchem klientów oraz rozbudową wentylacji mechanicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości netto nie niższej niż 150.000 PLN każda. Przedstawią dokumenty potwierdzające należyte jej wykonanie 4. Zapewnią odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy i techniczny do realizacji zadania: 4. 1. Kierownik budowy winien posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.2. Kierownik robót elektrycznych winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (wg. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia wniosków wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.3. Co najmniej 2 pracowników, którzy będą wykonywali prace elektryczne instalacyjne i posiadają świadectwa kwalifikacyjne typu E (wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r.-Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV,. 4.4. Kierownik robót sanitarnych winien posiadać kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia wniosków wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , 5. Posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN. Opis spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia- nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany ściśle według wzoru stanowiącego część III SIWZ. 2.Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1a do formularza ofertowego III części SIWZ/. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1b do formularza ofertowego III części SIWZ/. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z uwzględnieniem personelu kierowniczego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, /zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego III części SIWZ /. 7. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub architektonicznej od kierownika budowy. 7.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 7 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od kierownika robót elektrycznych. 8.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 8 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9.Świadectwo kwalifikacyjne typu D (wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. Dz. U. z 2003r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (aktualne na dzień otwarcia ofert), od kierownika robót elektrycznych 10. Świadectwo kwalifikacyjne typu E ( wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. DzU. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. (aktualne na dzień otwarcia ofert), od 2 osób wykonujących prace instalacyjne. 11. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, od kierownika robót sanitarnych. 11.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 11 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 12. . Wykaz robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom /zgodnie z załącznikiem nr 3 do części III SIWZ /. 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości netto nie niższej niż 150.000 PLN każda, zgodnie z załącznikiem nr 4 do części III SIWZ. 13.1.Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt 13 zostały wykonane należycie. 14. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN, 15. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt 2, 5 - składa każdy z podmiotów, pozostałe dokumenty należy złożyć łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział ul. Senatorska 6/8 00-917 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, bud. B pok. 408.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 11:15, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział ul. Senatorska 6/8 00-917 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, bud. B pok. 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.