eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa wolier w ciągu ssaków drapieżnych znajdujących się na terenie Nowego ZOO w Poznaniu - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22973 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Poznań: Przebudowa wolier w ciągu ssaków drapieżnych znajdujących się na terenie Nowego ZOO w Poznaniu - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63210005700000, ul. ul. Browarna  25, 61063   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 768 209, e-mail zoo-pozn@man.poznan.pl, faks 618 773 533.
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednotka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zoo.poznan.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wolier w ciągu ssaków drapieżnych znajdujących się na terenie Nowego ZOO w Poznaniu - etap II
Numer referencyjny: ST/271-8/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac: I. Przebudowa woliery dla surykatek, w zakres przebudowy wchodzi: 1. Budynek kotnika 1.1. Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami szer dna do 1,5m i głęb do 1,5m na odkład w gruncie kat. 1-2 1.2. Podkład na gruncie z betonu C8/10 1.3. Ławy fundamentowe żelbetowe prostokątne szer do 0,6m z betonu C20/25 wraz z wykonaniem niezbędnych deskowań, dystansów zbrojenia i czasem pracy ewentualnych deskowań 1.4. Zbrojenie elementów żelbetowych 1.5. Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem do 3 m gruntu kat. 1-3 1.6. Izolacja pozioma z 2-warstw papy asfaltowej izolacyjnej na sucho - pod ściany murowane 1.7. Ściany grub. 25 cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - ściany fundamentowe 1.8. Tynki zwykłe kategorii I wykonywane ręcznie - pod izolację pionową 1.9. Izolacja pionowa na zimno jedna warstwa z roztworu asfaltowego 2xDysperbit - analogia, Krotność=2 1.10. Ocieplenie ścian polistyrenem XPS gr. 5 cm. 1.11. Izolacja pozioma z 2-warstw papy asfaltowej izolacyjnej na sucho - pod ściany murowane 1.12. Ściany z bloków gr 18 cm w budynkach 1-kondygnacyjnych wys. 4,5 m na zaprawie cementowo-wapiennej 1.13. Otwory (bez nadproży) w ścianach grub 1 c na okna 1.14. Otwory (bez nadrproży) w ścianach grub 1 c na drzwi 1.15. Ułożenie nadproży prefabrykowanych L19 1.16. Wieniec żelbetowy 2-stronnie deskowanych w ścianach murowaych grub 1.17. Analogia. Łaty drewniane mocowane do ściany, imprgnowane środkiem typu Drewnosol-4 1.18. Izolacja pionowa z płyt z wełny mineralnej typu Superrock gr.10 cm 1.19. Przymocowanie wełny mineralnej dyblami do ścian 1.20. Analogia. Izolacja pionowa z folii wiatroszczelnej przymocowanej do konstrukcji drewnianej 1.21. Poszycie ścian z desek boazeryjnych grub 22 mm, zaimpregnowanych Drewnosolem 1.22. Ocieplenie ścian - przyklejenie siatki na styropianie cokołowym 1.23. Wyprawa elewacyjna - nałożenie masy podkładowej tynkarskiej pod tynk mozaikowy 1.24. Analogia. Wyprawa elewacyjna - tynk mozaikowy żywiczny 1.25. Murłaty i płatwie o przekroju do 180 cm2 zaipmregnowane środkiem typu Drewnosol-4 1.26. Krokwie zwykłe dł ponad 4,5 m i przekroju do 180 cm2 z drewna zaimpregnowanego środkiem typu Drewnosol-4 1.27. Deskowanie połaci dachowych z tarcicy gr.25 mm zaimpregnowanej środkiem typu Drewnosol-4 1.28. Analogia. Deski czołowe dachu z drewna heblowanego 1.29. Pokrycia dachu 1x papą termozgrzewalną podkładową 1.30. Pokrycia dachu 1x papą termozgrzewalną nawierzchniową 1.31. Różne obróbki z blachy ocynkowanej 0,55 mm szer do 25 cm 1.32. Rynny dachowe z PCV półokrągłe łączone na uszczelki fi 100, kolor brązowy 1.33. Rury spustowe z PCV okrągłe fi 75 mm, kolor brązowy 1.34. Izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej gr.15 cm typu Superrock 1.35. Izolacja z folii paroszczelnej przymocowanej do konstrukcji drewnianej 1.36. Analogia. Poszycie stropu z płyt OSB-3 grub 18 mm 1.37. Osadzenie świetlika: kopułka akrylowa podwójna z podstawą dachową, wym.100x100 cm 1.38. Kominek wentylacyjny z rury PCW fi 160 1.39. Analogia. Impregnacja 2-krotnie elementów drewnianych przez smarowanie preparatami typu Drewnochron 1.40. Tynk wewnetrzny cem-wap na ścianach kategorii III wykonany ręcznie 1.41. Malowanie 2-krotnie mlekiem wapiennym tynków 1.42. Analogia. Drzwi stalowe jednoskrzydłowe pełne,zewnętrzne, ocieplone, ocynkowane malowane fabrycznie 1.43. Analogia. Przegroda z drzwiami z siatki stalowej o oczkach 30x30 mm na słupkach stalowych z rury kwadratowej 80x80x4 mm. Między boksami 1.44. Wyjścia dla zwierząt, wym.zewn 52x66 cm: ramki stalowe 60x60x4 mm z umieszczonym wewnątrz wahadłem z plexi a od strony wewnętrznej boksu szyber z metalowej płyty wypełnionej wełną, osadzony w prowadnicach, opuszczany linką stalową prowadzoną w kółkach 1.45. Okno PCV okrągłe szklone szybą hartowaną zespoloną, nieotwierane 1.46. Podkład na gruncie z piasku 1.47. Izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej twardej gr.10 cm na sucho 1.48. Analogia. Izolacja pozioma z 1-warstwy foli PE 1.49. Izolacja pozioma z płyt polistyrenu XPS gr.5 cm na sucho 1.50. Posadzka cementowa grub 2,5 cm na ostro 1.51. Posadzka cementowa - dodatek za pogrubienie o 1 cm - pogubienie o 2,5 cm do 5 cm. Krotność=2,5 1.52. Posadzka wewnątrz budynku ze zrębków drzewnych (materiał inwestora) - rozsypanie warstwy gr.ca 10 cm 2. Wybieg surykatek: 2.1. Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami szer dna do 1,5 m i głęb do 1,5 m na odkład w gruncie kat 1-2 2.2. Podkład na gruncie z betonu C8/10 2.3. Stopy fundamentowe żelbetowe prostokątne z betonu C20/25 W4 wraz z wykonaniem niezbędnych deskowań, dystansów zbrojenia i czasem pracy ewentualnych deskowań 2.4. Ściany żelbetowe grub 10 cm z betonu C20/25 W4 wraz z wykonaniem niezbędnych deskowań, dystansów zbrojenia i czasem pracy ewentualnych deskowań 2.5. Ściany fundamentowe z betonu C20/25 W4 - dodatek za każdy następny 1 cm grub - pogrubienie o 15 cm do 25 cm. Krotność=15 2.6. Zbrojenie elementów żelbetowych 2.7. Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem do 3 m gruntu kat 1-3 wraz z rozplantowaniem nadmiaru druntu 2.8. Słupy żelbetowe z betonu C20/25 W4 wraz z wykonaniem niezbędnych deskowań, dystansów zbrojenia i czasem pracy ewentualnych deskowań 2.9. Zbrojenie elementów żelbetowych 2.10. Analogia. Ściany muru ogrodzenia z kamienia polnego na zaprawie cementowej 2.11. Ściany z kamienia - dodatek za spoinowanie 2.12. Ogrodzenie ze szkła klejonego hartowanego bezpiecznego gr.8+folia+8 mm typu Pilkington, mocowanego na słupkach stalowych z profili 80x80x4 i belkach poziomych z profili 60x60x6, całość malowana farbą antykorozyjną wybranego systemu farb malarskich - wg projektu 2.13. Analogia. Wrota 2-skrzydłowe o wym.1,30x3,20 m o konstrukcji stalowej z rury kwadratowej 60x60x5 z wypełnieniem z siatki plecionej 2.14. Model TERMITIERA wykonany na ruszcie z prętów i siatki rabitza z narzutem z zaprawy betonowej barwionej, wysokość H=1,50 m - 1 szt, h=2,0 m - 1 szt 3. Zadaszenie przy wybiegu surykatki 3.1. Słupy o przekroju do 180 cm2 z drewna zaimpregnowanego środkiem typu Drewnosol-4 3.2. Płatwie drewnaine zaipmregnowane środkiem typu Drewnosol-4 3.3. Krokwie zwykłe dł ponad 4,5 m i przekroju do 180 cm2 z drewna zaimpregnowanego środkiem typu Drewnosol-4 3.4. Przygotowanie i montaż na krokwiach prętów fi 8 stalowych ocynkowanych 3.5. Pokrycie zadaszenia matami z trzciny wraz z zamocowaniem do rusztu z prętów fi 8 4. Roboty elektryczne 4.1. Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe), żarowych 4.2. Rury winidurowe układane n.t., podłoże betonowe, Fi 20 mm 4.3. Przewody kabelkowe wciągane do rur i w kanały zamknięte, rury, przekrój do 7,5 mm2 4.4. Łącznik nt-wt w puszce szczękowej 4.5. Tablice rozdzielcze i obudowy, tablica do 10 kg 4.6. Tablice rozdzielcze i obudowy, Montaż elektrycznego pastucha na wspornikach 4.7. Tablice rozdzielcze i obudowy, Montaż grzejnika 4.8. Gniazda instalacyjne wtyczkowe, nt, 2-biegunowe 16A 2,5 mm2 bryzgoszczelne 4.9. Przewody kabelkowe wciągane do rur i w kanały zamknięte, rury, przekrój do 7,5 mm2 4.10. Kopanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III 4.11. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4 m 4.12. Układanie kabli w rowach kablowych - ręcznie, kabel 0,5 kg/m, przykrycie folią-YKY 5x6,0 4.13. Układanie kabli w rowach kablowych - ręcznie, kabel 0,5 kg/m, przykrycie folią-YKY 5x10,0 4.14. Zasypanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III 4.15. Podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce, przewód pojedynczy do 2,5 mm2 4.16. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy 4.17. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy II. Przebudowa woliery dla żbików, w zakres przebudowy wchodzi: 1. Wybieg dla młodych przy kotniku - żbik 1.1. Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami szer dna do 1,5 m i głęb do 1,5m na odkład w gruncie kat 1-2 1.2. Podkład na gruncie z betonu C8/10 1.3. Ściany żelbetowe grub 10 cm z betonu C20/25 W4 wraz z wykonaniem niezbędnych deskowań, dystansów zbrojenia i czasem pracy ewentualnych deskowań 1.4. Ściany fundamentowe z betonu C20/25 W4 - dodatek za każdy następny 1 cm grub - pogrubienie o 20 cm do 30 cm. Krotność=20 1.5. Zbrojenie elementów żelbetowych 1.6. Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem do 3 m gruntu kat 1-3 wraz z rozplantowaniem nadmiaru druntu 1.7. Ogrodzenie z siatki stalowej plecionej ocynkowanej fi 2 mm o oczkach 3x3 cm mocowanej na słupkach stalowych z profili 80x80x4 i belkach poziomych z profili 60x60x6, profile malowane z farną antykoryzyjną wybranego systemu farb malarskich - wg projektu 1.8. Wykonanie na budowie i montaż konstrukcji stalowej zadaszenia wybiegu. Całość malowana farbą antykoryzyjną wybranego systemu farb malarskich 1.9. Zadaszenie wybiegu z siatki stalowej plecionej ocynkowanej fi 2 mm o oczkach 3x3 cm mocowanej do konstrukcji stalowej 1.10. Niwelacja i plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego na wybiegu III. Przebudowa traktu dla pieszych - część wspólna, w zakres przebudowy wchodzi: 1. Utwardzenie ścieżki dla pieszych 1.1. Nawierzchnia żwirowa rozścielana ręcznie grub. do 10 cm

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111300-1, 45110000-1, 45223000-6, 45310000-3, 45233220-7, 45442100-8, 45262500-6, 45261210-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych, każde o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (JEŻELI DOTYCZY) b) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ - kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu - wynagrodzenie ryczałtowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Dodatkowa gwarancja30
Liczba osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 20.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/02/2017, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.