eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem infrastruktury do montażu kontenerowej stacji paliw w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem infrastruktury do montażu kontenerowej stacji paliw w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 22970 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, fax 022 8250803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem infrastruktury do montażu kontenerowej stacji paliw w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie infrastruktury do montażu kontenerowej stacji paliw na terenie kompleksu wojskowego w Siedlcach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.37.20 - Stacje benzynowe / tankowania gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu wymaga wniesienia wadium w kwocie 7 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) W przypadku zaistnienia przesłanki określonej w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, 3) Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą. 4) Ocena spełnienia warunków udziału i wymagań zamawiającego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością minimum jedno zadanie o wartości min. 200,00 tys. zł polegające na budowie lub remoncie stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustęp 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł. 6. polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia, 7. wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie lub pozostających w toku wykonywania, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Z wykazu winno jednoznacznie wynikać, iż wykonawca wykonał min. jedno zamówienie o wartości co najmniej 200 000,00 zł., polegające na budowie kontenerowej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 8. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wykonane/są wykonywane należycie i terminowo. 9. Wykaz personelu kierowniczego (tj. kierownika budowy, kierowników robót branżowych) sporządzony wg wzoru stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopię ich uprawnień budowlanych umożliwiających pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz kserokopię aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów. 10. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego -pok. nr 319.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. nr 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.