eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU P.N. KOMPETENCJE ZAWODOWE DROGĄ DO SUKCESU. W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Żyrardów: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU P.N. KOMPETENCJE ZAWODOWE DROGĄ DO SUKCESU. W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Numer ogłoszenia: 229698 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, faks 046 8552021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU P.N. KOMPETENCJE ZAWODOWE DROGĄ DO SUKCESU. W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Mszczonowie na potrzeby realizacji projektu Kompetencje zawodowe drogą do sukcesu. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Projektem Kompetencje zawodowe drogą do sukcesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Priorytet IX..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Limanowskiego 45 96-300 Żyrardów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Sekretariat II piętro ul. Limanowskiego 45 96-300 Żyrardów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Projektem Kompetencje zawodowe drogą do sukcesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Priorytet IX..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Sprzęt i programy multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup: 15 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do projektowania ogrodów i terenów zieleni, 10 zestawów filmów edukacyjnych obejmujących tematykę ekonomiczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. Podręczniki, zbiory zadań, książki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup: zbiory zadań matematyka 15 zestawów, zbiór zadań - vademecum przygotowujący do obowiązkowej matury z matematyki na poziomie podstawowym 15 sztuk, zbiór zadań - vademecum przygotowujący do obowiązkowej matury z matematyki na poziomie rozszerzonym 15 sztuk, Maturalny zbiór zadań z matematyki zawierający powtórzeniowe zadania i testy maturalne wraz z arkuszami odpowiedzi w zakresie podstawowym 15 sztuk, Maturalny zbiór zadań z matematyki zawierający powtórzeniowe zadania i testy maturalne wraz z arkuszami odpowiedzi w zakresie rozszerzonym 15 sztuk, podręczniki do j. angielskiego 15 zestawów Zestaw podręczników i materiałów do przedmiotów zawodowych 40 zestawów, 40 sztuk kalkulatorów, zestawy podręczników j. rosyjski 15 zestawów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. Narzędzia ogrodnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup: Zestawy narzędzi ogrodniczych - 4 zestawy, kosiarka do trawy 1 szt, akumulatorowe nożyce do żywopłotów 1 szt, 1 zestaw akcesoriów ogrodowe/materiały niezbędne do realizacji praktycznej części kursu, podręczniki do praktycznej części kursu - projektowanie ogrodów i terenów zielonych: 5 książek fachowych, 15 sztuk odzieży ochronnej dla zawodu ogrodnik..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. Akcesoria kuchenne na wyposażenie sali dla kursu kelnerskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup: 105 elementowy serwis obiadowy 3 zestawy, sztućce 3 zestawy, kieliszki 3 zestawy, obrus 3 sztuki, tace bankietowe 3 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. Materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup: 15 zestawów materiałów biurowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.