eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa leków 15/LEKI/SZPOZ/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Wrocław: Dostawa leków 15/LEKI/SZPOZ/2008
Numer ogłoszenia: 229676 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Wybrzeże Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3291460, fax. 071 3293147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków 15/LEKI/SZPOZ/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. CPV: 33600000-6, 33680000-0. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 4 do SIWZ, wg nazwy handlowej i powinien być traktowany jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Zamawiający dopuszcza (zamienniki) leków. W takim przypadku należy podać nazwę handlową oferowanego odpowiedniego preparatu w kolumnie 3. Użyte w specyfikacji nazwy nie sugerują producenta. 2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej niż podana, lecz zbliżonej, pojemności - zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone. Dopuszcza się inną wielkość opakowania jednostkowego niż podana przez Zamawiającego w kolumnie 6 - wymagane jest wówczas wypełnienie kolumny 14 przedmiotowego załącznika. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wymagany termin dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia bezpośrednio do apteki Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 08:00 -14:00 - wg bieżących potrzeb SZPOZ, w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia ich przez aptekę SZPOZ telefonicznie z potwierdzeniem faksem. 5. Wymagany minimalny termin ważności produktów - 9 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać termin ważności krótszy niż 9 miesięcy od daty dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 24 -ro godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych, o ile zaistnieje taka potrzeba. 7. W kolumnie 3 załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktu tożsamą z nazwą produktu użytą (podaną) w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według stanu na dzień 31 stycznia 2008 r. obejmującym zmiany i uzupełnienia wprowadzone do wyżej przywołanego wykazu. 8. Dla opisanej w kolumnie 4 załącznika nr 4 postaci farmaceutycznej Zamawiający dopuszcza : . Zamienne zaoferowanie tabletek ,tabletek powlekanych, tabletek drażowanych, drażetek , kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek elastycznych itp. . Zamienne zaoferowanie fiolek ,ampułek, ampułkostrzykawek itp. . Zamiennie zaoferowane tabletek (powlekanych) o kontrolowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o modyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o zmodyfikowanym uwalnianiu , tabletek (powlekanych )o przedłużonym działaniu ,itp. . Zamienne zaoferowanie tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych, globulek, kapsułek dopochwowych itp. . Zamienne zaoferowanie czopków doodbytniczych, globulek doodbytniczych, kapsułek doodbytniczych itp. 9. Użyte przez zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ określenie opakowanie należy rozumieć jako: flakon, fiolka, butelka, pojemnik itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie 15 do każdego zaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny : urzędowa U, rynkowa R waloryzacja wg GUS, produkty z importu W-zmiany cen w przypadku zmiany kursu walut. 11. Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ciagu3 -ch dni roboczych od ich zgłoszenia faksem. Koszty reklamacji obciążają wykonawcę. 12. Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów wraz potwierdzeniem ich odbioru przez Zamawiającego. 13. Transport ( warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 -07 -2002 w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej -Dz.U nr 144 poz. 1216. 14. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanych produktów Wykonawca musi załączyć do każdego leku, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów leku. 15. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. 16. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.68.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 465.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wartością wadium jest suma wadiów dla poszczególnych zadań wybranych przez Wykonawcę. Wadium dla poszczególnych pakietów określa załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; a) gwarancjach bankowych; a) gwarancjach ubezpieczeniowych; a) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Kredyt Bank IV o Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 41 43, 50-950 Wrocław 92 1500 1793 1217 9003 3745 0000. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Sekretariat ( godz. Otwarcia 7.30 - 15.00) najpóźniej do terminu składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. 7. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w niniejszej specyfikacji tj.: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej koncesji Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane na podstawie ustawy z dnia 06-09-2001 r Prawo Farmaceutyczne -Dz.U. nr 45 poz. 271 z 2008 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio. 6. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną). 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza nr postępowania i w czyim imieniu występuje. 3) Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 7. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: 1) określenie celu gospodarczego, 2) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, 3) wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu (siedziby) tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 4) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. 5) Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego. 8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30 tys PLN. 9. Wykaz, co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych dostaw leków w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę. 11. Podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ. 12. Ważna koncesja Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane na podstawie ustawy z dnia 06-09-2001 r Prawo Farmaceutyczne - Dz.U. nr 45 poz. 271 z 2008 13. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę. 14. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie formularza ofertowego. 15. Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 13.00 Koszt SIWZ - 20 zł - płatne w kasie SZPOZ ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.