Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Poznań: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS, wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w:
1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez:
- Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11,
- Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37;
2. Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33.
Numer ogłoszenia: 229673 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS, wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; 2. Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS,) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; Wymiana akumulatorów obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych akumulatorów (VRLA AGM 12-9 x 186 szt.), zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych akumulatorów, wykonanie pomiarów rezystancji wewnętrznej oraz napięcia, każdego akumulatora zdemontowanego w Inspektoracie w Złotowie wraz z dostarczeniem protokółu pomiarów zdemontowanych akumulatorów, montaż w UPSie dostarczonych nowych akumulatorów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych akumulatorów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru akumulatorów wraz z ich montażem oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Część II Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33. Wymiana jednego wyłącznika TM250D 3P oraz wymiana jednego zabezpieczenia NSX 250N obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych podzespołów zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych podzespołów, montaż w UPSie dostarczonych nowych podzespołów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych podzespołów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru zawierający opis dostarczonych i wymienionych podzespołów oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 31.43.00.00-9, 31.21.13.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ oraz musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie certyfikaty: - dla Części I zamówienia: przedstawienie przynajmniej dwóch aktualnych certyfikatów dwóch różnych firm (dowolnych producentów UPSów) na serwisowanie urządzeń o mocy przynajmniej od 10kVA do 100kVA. - dla Części II zamówienia: Certyfikat firmy Schneider Electric.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu fax:61 877 28 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat) 08 listopada 2012r. do godz. 11:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS,) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana akumulatorów obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych akumulatorów (VRLA AGM 12-9 x 186 szt.), zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych akumulatorów, wykonanie pomiarów rezystancji wewnętrznej oraz napięcia, każdego akumulatora zdemontowanego w Inspektoracie w Złotowie wraz z dostarczeniem protokółu pomiarów zdemontowanych akumulatorów, montaż w UPSie dostarczonych nowych akumulatorów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych akumulatorów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru akumulatorów wraz z ich montażem oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 31.43.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana jednego wyłącznika TM250D 3P oraz wymiana jednego zabezpieczenia NSX 250N obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych podzespołów zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych podzespołów, montaż w UPSie dostarczonych nowych podzespołów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych podzespołów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru zawierający opis dostarczonych i wymienionych podzespołów oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 31.21.13.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon.
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
więcej: Wyłączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.