eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS, wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez- Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; 2. Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Poznań: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS, wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; 2. Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33.
Numer ogłoszenia: 229673 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS, wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; 2. Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS,) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; Wymiana akumulatorów obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych akumulatorów (VRLA AGM 12-9 x 186 szt.), zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych akumulatorów, wykonanie pomiarów rezystancji wewnętrznej oraz napięcia, każdego akumulatora zdemontowanego w Inspektoracie w Złotowie wraz z dostarczeniem protokółu pomiarów zdemontowanych akumulatorów, montaż w UPSie dostarczonych nowych akumulatorów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych akumulatorów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru akumulatorów wraz z ich montażem oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Część II Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33. Wymiana jednego wyłącznika TM250D 3P oraz wymiana jednego zabezpieczenia NSX 250N obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych podzespołów zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych podzespołów, montaż w UPSie dostarczonych nowych podzespołów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych podzespołów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru zawierający opis dostarczonych i wymienionych podzespołów oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 31.43.00.00-9, 31.21.13.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ oraz musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie certyfikaty: - dla Części I zamówienia: przedstawienie przynajmniej dwóch aktualnych certyfikatów dwóch różnych firm (dowolnych producentów UPSów) na serwisowanie urządzeń o mocy przynajmniej od 10kVA do 100kVA. - dla Części II zamówienia: Certyfikat firmy Schneider Electric.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu fax:61 877 28 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat) 08 listopada 2012r. do godz. 11:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS,) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana akumulatorów obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych akumulatorów (VRLA AGM 12-9 x 186 szt.), zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych akumulatorów, wykonanie pomiarów rezystancji wewnętrznej oraz napięcia, każdego akumulatora zdemontowanego w Inspektoracie w Złotowie wraz z dostarczeniem protokółu pomiarów zdemontowanych akumulatorów, montaż w UPSie dostarczonych nowych akumulatorów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych akumulatorów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru akumulatorów wraz z ich montażem oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana jednego wyłącznika TM250D 3P oraz wymiana jednego zabezpieczenia NSX 250N obejmuje dostarczenie i rozładunek nowych podzespołów zgodnych co do typu i parametrów z zaleceniami producenta UPSa, demontaż zużytych podzespołów, montaż w UPSie dostarczonych nowych podzespołów wraz z podłączeniem zgodnie z instrukcjami producenta, uruchomienie UPSa oraz sprawdzenie poprawności jego działania, utylizację zdemontowanych podzespołów. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru zawierający opis dostarczonych i wymienionych podzespołów oraz sprawdzeniem poprawności działania stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 31.21.13.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.