eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługi sprzątania budynków. Usługi sprzątania biur.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Mielec: Usługi sprzątania budynków. Usługi sprzątania biur.
Numer ogłoszenia: 22966 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, fax 017 5820576.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynków. Usługi sprzątania biur..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w nw. zakładach położonych w Mielcu: 3.1.1. Oczyszczalnia Ścieków, ul. Kilińskiego 94 - pow. 330 m2; 3.1.2. Zakład Dróg Miejskich, ul. Korczaka - pow. 180 m2 ; 3.1.3. Zakład Usług Komunalnych, ul. Korczaka - pow. 210 m2; 3.1.4. Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Wolności 29 - pow. 633 m2 + 31 m2 raz w tygodniu; 3.1.5. Cmentarz Komunalny, ul. Królowej Jadwigi 64 - pow. 204 m2 ( usługa świadczona do dnia 30. czerwca 2008r. z możliwością przedłużenia okresu sprzątania w sytuacji pełnienia zarządu Cmentarza Komunalnego przez Zamawiającego po tej dacie); 3.2. Utrzymanie czystości i porządku w budynkach polegające na: a) sprzątaniu pomieszczeń: biurowych, socjalnych, cmentarnych, laboratoryjnych, korytarzy - ciągów komunikacyjnych, sal i sanitariatów codziennie od poniedziałku do piątku polegające na: - zamiataniu posadzek , odkurzanie wykładzin, - zmywaniu powierzchni PCV i posadzek , - ścieraniu kurzu z mebli biurowych, spod mebli, parapetów, luster, obrazów, sprzętu biurowego, podłóg, kaloryferów, boazerii, poręczy przyschodowych, taboretów, foteli, krzeseł, - utrzymaniu w czystości listew przypodłogowych, - myciu ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - myciu drzwi (wszystkich), - utrzymaniu w czystości gniazdek elektrycznych, komputerowych , - opróżnianiu koszy na śmieci i wykładanie ich czystymi woreczkami jednorazowymi, - codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych wraz z dezynfekcją. b) mycie okien 1 raz na kwartał - ( mycie od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ramami okiennymi, parapetami ) pranie firan i czyszczenie wertikali każdorazowo przy myciu okien czyli 1 raz na kwartał wraz ze zdejmowaniem i zawieszaniem. 3.3. Wykonawca zabezpiecza środki czystości oraz sprzęt do wykonania zamówienia. 3.4. Wykonawca zabezpieczy środki czystości do sanitariatów ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki zapachowe ) . Ręczniki papierowe, papier toaletowy będą sukcesywnie przekazywane dozorcy w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb w ciągu godzin pracy. Pojemniki na mydło w płynie będą uzupełniane codziennie przez Wykonawcę. Należy załączyć wykaz środków jakie firma będzie stosowała do sprzątania i środków czystości do sanitariatów z podaniem nazw, przeznaczenia i producenta. Zamawiający ma prawo dokonać kontroli stosowanych środków czystości podczas codziennego sprzątania czy są zgodne z wykazem załączonym do oferty. 3.5. W celu zapewnienia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie oświetlone z dostępem do wody dla pracowników wykonujących usługę. 3.6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15 30 do 21 00 wg dyspozycji Zamawiającego. Usługę winno wykonywać nie więcej niż 10 pracowników dziennie. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę. Zamawiający dopuszcza możliwość mycia okien w godzinach pracy Zamawiającego po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do codziennego odbioru wykonanej usługi przez osobę nadzorującą. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę podczas godzin pracy pracowników. 3.7.1.Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikłą za szkody wyrządzone przez pracowników podczas realizacji usługi. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwanie pracownika do sprzątania w godzinach dopołudniowych, w przypadku remontów pomieszczeń biurowych oraz w sytuacjach awaryjnych, możliwość wykonania prac w sobotę lub niedzielę, w ramach zawartej umowy. W przypadku odmowy wykonania usług będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania usług innemu podmiotowi i obciążenia pełną należnością Wykonawcy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Opis sposobu przygotowania oferty: 7.1. Oferta winna być spięta w sposób uniemożliwiający jej rozdzielenie, sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy z pieczątką imienną i firmową Wykonawcy. 7.2. Wszystkie strony oferty oraz miejsca, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 7.3. Wszystkie karty oferty powinny być ponumerowane. 7.4. Ofertę należy umieścić w` kopercie wewnętrznej i zewnętrznej. Koperty należy zaadresować na adres Zamawiającego wskazany w pkt.1 niniejszej Specyfikacji oraz oznaczyć Sprzątanie pomieszczeń biurowych z dodatkowym zastrzeżeniem - Nie otwierać przed dniem 12.02.2008 roku godz. 1230. Na kopercie zewnętrznej nie można umieszczać oznaczeń umożliwiających identyfikację Wykonawcy. Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta wewnętrzna winna wskazywać nazwę i adres Wykonawcy w celu odesłania oferty w razie jej złożenia po upływie wyznaczonego terminu bez potrzeby otwierania. 7.5. Wszystkie strony dokumentów załączonych w ofercie w postaci kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 7.6. W przypadku sporządzenia i podpisania oferty na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być załączone do oferty w postaci oryginału lub odpisu potwierdzonego za zgodność przez osoby upełnomocnione i opatrzone datą potwierdzenia za zgodność z oryginałem. 8. Ofertę należy złożyć w Oferty należy składać w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, pokój nr 206 (sekretariat)w terminie do dnia 12.02.2008 roku do godz. 1200. Oferty złożone po terminie, o którym mowa wyżej, zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę pod warunkiem, że o wprowadzeniu zmian lub jej wycofaniu Zamawiający zostanie poinformowany na piśmie, przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie 8 niniejszej Specyfikacji. Zawiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty winno być sporządzone i oznaczone zgodnie z postanowieniem pkt. 7 Specyfikacji, a nadto oznaczone: zmiana lub wycofanie. 10. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni po upływie terminu składania ofert wskazanego w pkt.8 SIWZ. 11. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 12. Oferta winna zawierać następujące dokumenty: 12.1Formularz ofertowy, oznaczony jako strona 1 oferty( według załącznika nr 1 ) ze wskazaniem: 12.1.1 imienia i nazwiska , nazwy (firmy) oraz adresu (siedziby) Wykonawcy, 12.1.2 przedmiotu zamówienia oraz ceny jego realizacji wyrażonej liczbowo i słownie kwotą brutto (łącznie z podatkiem VAT) w skali miesiąca i za 36 miesięcy. Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane ze świadczeniem usługi, a w szczególności koszty zakupu środków czystości. Cena ofertowa za usługę kompleksowego sprzątania jest stała i nie będzie ulegać zmianie w czasie realizacji umowy. 12.1.3 warunki płatności ze wskazaniem: - terminu zapłaty należności za wykonanie przedmiotu zamówienia, licząc od dnia dostarczenia potwierdzonej faktury zamawiającemu ( co najmniej 14 dni ). 12.1.4 ilość osób zatrudnionych do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia ( nie więcej niż 10 osób ) -ilość godzin świadczenia usługi codziennie. 12.2 Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy ( zał nr 2 ). W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że na podstawie art.22 ust.1 oraz art. 24 ust 1 i 2 według załącznika nr2 . W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 12.3. Oświadczenie o podwykonawcach ( zał. Nr 4 ). 12.4. Oświadczenie o wizji lokalnej ( zał Nr 3 ) 12.5. Wykaz środków czystości do wykonania usług z podaniem nazw, przeznaczenia i producenta.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12.7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.8. Wykaz minimum 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z załączeniem referencji potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.biznes.mielec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Sp. z o.o., ul. Wplności 44, 39-300 Mielec.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, pokój nr 206 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.