eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa przeszklonego wiatrołapu z drzwiami obrotowymi oraz dwiema bocznymi parami drzwi rozwieranych do holu przy wejściu głównym do budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Opole: Dostawa przeszklonego wiatrołapu z drzwiami obrotowymi oraz dwiema bocznymi parami drzwi rozwieranych do holu przy wejściu głównym do budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14
Numer ogłoszenia: 229646 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przeszklonego wiatrołapu z drzwiami obrotowymi oraz dwiema bocznymi parami drzwi rozwieranych do holu przy wejściu głównym do budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Charakterystyka drzwi obrotowych KDB/RD: - liczba skrzydeł: 3 skrzydła - średnica: 2700mm - Wysokość przejścia:2200 mm - Całkowita wysokość:2400 mm - Wysokość górnej obudowy:200 mm - Typ wypełnienia ścian zewnętrznych: Frame - Typ wypełnienia skrzydeł: Frame - Wykończenie powierzchni ścian zewnętrznych: lakierowanie proszkowe, kolor z palety RAL zostanie ustalony przy podpisaniu umowy, - Wykończenie powierzchni skrzydeł: lakierowanie proszkowe, kolor z palety RAL zostanie ustalony przy podpisaniu umowy, - Szkło skrzydeł: szkło standardowe dla systemu FRAME - Kolor szkła skrzydeł: szkło bezbarwne - Szkło ścian zewnętrznych: szkło standardowe dla systemu FRAME - Kolor szkła ścian zewnętrznych: szkło bezbarwne - Centralny wał - napięcie zasilające 230 Volt - Sufit wewnętrzny: biały, laminowany (standardowy) - Daszek ochronny: biały, laminowane płyty wiórowe (standardowy) - Przycisk awaryjny stop: 1 wpuszczany przycisk - Przycisk dla osób niepełnosprawnych: 2 wpuszczane przyciski - Wewnętrzny przycisk: 2 przyciski wewnętrzne - Modem - Aktywacja: Czujniki ruchu PIR - Oświetlenie sufitowe: standardowe, halogenowe, białe oprawy - Przełącznik funkcji SPCD - Zamek elektro-mechaniczny - Instrukcja obsługi: w języku polskim 3.3 Pierścień podłogowy ze stali nierdzewnej do montażu drzwi w niewykończonej posadzce. Wysokość ROH=70-100mm. 3.4 Wycieraczka ALUMATA SENIOR (profile aluminiowe z wkładem czyszczącym w kolorze czarnym): - ok. 3 m2 wkład szczotkowy, wys. 22 mm (pierwsza strefa czyszcząca), - ok. 3 m2 wkład winylowy, wys. 20 mm (druga strefa czyszcząca), - wewnątrz drzwi obrotowych: wkład rypsowy, 4-części, wys. 17 mm, średnica zew. ok. 2700 mm, wewnątrz wycięcie na wał centralny o średnicy ok. 200 mm (trzecia strefa czyszcząca), - kątownik aluminiowy (surowe aluminium, ok. 8mb) 3.5 Ściany przeszklone - na konstrukcji aluminiowej malowanej proszkowo (profil zimny) - części przeszklone oszklone szkłem bezpiecznym gr. 6mm (minimum), - okładzina zewnętrzna i wewnętrzna powyżej stolarki z blachy w kolorze ślusarki aluminiowej, malowana lakierem półmatowym. 3.6 Drzwi przeszklone - na konstrukcji aluminiowej malowanej proszkowo (profil zimny) - drzwi rozwierane z samozamykaczem, - uchwyty w kolorze złota (RAL 1036), - zamki patentowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 44.22.12.00 - Drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W wykazie należy zaznaczyć wykonanie dostaw (minimum jednej) obrotowej stolarki drzwiowej potwierdzonych referencjami wystawionymi przez Inwestorów lub protokołem odbioru itp. 9.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.5 Zgodnie z art. 23 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. W tym przypadku, Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców. Każdy z Wykonawców działających wspólnie składa dokument wymieniony w punkcie 9.2, podpunkt 1). Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opole.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki - Wydział Organizacyjno-Administracyjny ul. Piastowska 14, 45 - 082 Opole, pokój 224 (II piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 11:00, miejsce: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14, II piętro - pok. 221 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego OUW).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.