Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Kielce: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego zmiany odcinka napowietrznej linii energetycznej wysokiego napięcia 110 kV na linię kablową dla Kieleckiego Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego.
Numer ogłoszenia: 229603 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Inkubator Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, fax. 041 36 76 142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubator.kielce.pl..
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna j.s.t..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego zmiany odcinka napowietrznej linii energetycznej wysokiego napięcia 110 kV na linię kablową dla Kieleckiego Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zmiany odcinka napowietrznej linii energetycznej wysokiego napięcia 110kV na linię kablową o długości ok.400m, - opracowanie kosztorysu nakładczego, - opracowanie kosztorysu inwestorskiego, - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - pozyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUD - wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na budowę. Na dokumentację projektową składa się: - projekt budowlano - wykonawczy w 5 egz., - kosztorysy nakładcze w 5 egz., - kosztorys inwestorski w 1 egz., - specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 5 egz., - projekt budowlano - wykonawczy w formie elektronicznej w postaci plików Auto Cad, - kosztorysy nakładcze w formie elektronicznej w programie NORMA..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: - pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego - 02 2030 0045 1110 0000 0153 8780 z dopiskiem tytułem wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być do dyspozycji Zamawiającego najpóźniej w terminie ostatecznego składania ofert tj. w dniu 03.10.2008r. godz. 10:00 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust, 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium (art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. 1.2. Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedną usługę na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (projekt linii napowietrzno - kablowej wysokiego napięcia o długości minimum 400m). 1.3. Dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, legitymującą się uprawnieniami do wykonywania projektów w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności (ważne na dzień otwarcia ofert). 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli niniejsze dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 1.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) oraz wykonano (tj. zakończono), co najmniej jedną usługę na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (projekt linii napowietrzno - kablowej wysokiego napięcia o długości minimum 400m). 1.5. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się uprawnieniami do wykonywania projektów w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń wraz z dokumentami stwierdzającymi wymagane uprawnienia oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważny na dzień otwarcia ofert). 2. Wykonawcy zagraniczni składają: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje), winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie danego warunku. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie danego warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubator.kielce.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kielecki Inkubator Technologiczny został zgłoszony przez Gminę Kielce do Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 i posiada status projektu indywidualnego opublikowanego w obwieszczeniu Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 11.10.2007 r. (M.P. Nr 89, poz. 971), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego w sołectwach Brzemiona i Mszano"
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.