eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie przebudowy dachu wraz z modernizacją budynku Inspektoratu ZUS w Pucku przy ul. Orzeszkowej 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Gdańsk: Wykonanie przebudowy dachu wraz z modernizacją budynku Inspektoratu ZUS w Pucku przy ul. Orzeszkowej 3.
Numer ogłoszenia: 229592 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy dachu wraz z modernizacją budynku Inspektoratu ZUS w Pucku przy ul. Orzeszkowej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dachu wraz z modernizacją budynku Inspektoratu ZUS w Pucku przy ul. Orzeszkowej 3. Ogólny zakres robót określony z podziałem na roboty i kondygnacje obejmuje: 1. Roboty budowlane w obrębie projektowanego poddasza użytkowego 2. Roboty budowlane w obrębie piętra i parteru 3. Roboty budowlane w obrębie piwnic 4. Roboty zewnętrzne 5. Roboty instalacyjne 6. Elementy zagospodarowania terenu 7. Elementy pozostałe Szczegółowy zakres rzeczowy robót zgodnie z dokumentacją projektową i kosztorysową (przedmiary robót) obiektu, stanowiącymi integralną część SIWZ. Wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych od których jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach na dostawy i usługi, a nie przekracza kwot określonych w w/w przepisach dot. ogłoszeń na roboty budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25.000,00 złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 1) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1 i ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1, ppkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie odpowiednio: dla ppkt. 1 i ppkt. 2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: 1) kubatura minimum 3.000,00 metrów sześciennych, 2) kompleksowe wykonanie remontu, modernizacji, rozbudowy lub budowy: budynków, które realizują zadania o charakterze, tzw. użyteczności publicznej, takich jak np.: urzędy, muzea, hotele, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe, szkoły, obiekty sportowe kubaturowe, lub obiektów budownictwa przemysłowego z częścią biurowo-socjalną, 3) wartość każdej z wykonanych robót (cena łącznie z podatkiem VAT) większa lub równa 2.000.000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz udokumentuje: 1) że dysponuje osobami (które będą wykonywać zamówienie) posiadającymi aktualne uprawnienia niezbędne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (minimum jedna osoba w każdej specjalności) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, odpowiednio: a) konstrukcyjno budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, c) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści kopii stosownych uprawnień budowlanych i kopii aktualnych zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę. 2) że dysponuje minimum jedną osobą (która będzie wykonywać zamówienie w zakresie systemu sygnalizacji włamania i napadu) posiadającą aktualną licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści kopii aktualnej licencji zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydanej przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. 6. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, podmiotem, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które zdobyły doświadczenie i ukończyły kursy, szkolenia, itp. potwierdzone zaświadczeniem, certyfikatem, świadectwem lub innym dokumentem upoważniającym do montażu i prowadzenia serwisu oferowanych przez Wykonawcę systemów, sieci i urządzeń, dotyczących: 1) systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2) systemu kontroli dostępu i telewizji dozorowej, 3) komputerowej sieci strukturalnej kat. 5. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i udokumentuje że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie treści aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zabezpieczy złożoną ofertę wnosząc wadium w sposób i na warunkach określonych w pkt. 29 części I SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59, opłata za SIWZ: 183,00 zł łącznie z podatkiem VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ: 183,00 zł łącznie z podatkiem VAT, płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S. A. I O/Warszawa konto numer: 70 1030 1016 0000 0000 6171 2001 Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/51/2007/OZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.