eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Strzyżów: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer ogłoszenia: 229557 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz środków do dezynfekcji w zakresie i ilości określonych w Części XVIII Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy. Oferowane artykuły muszą spełniać wymagania podane w szczegółowej specyfikacji - załączniku nr 1 - formularzu cenowym. 2. Zamówienie zostało podzielone na 16 pakietów w ramach których należy składać oferty: Pakiet 1 - Kompresy gazowe jałowe i niejałowe; Pakiet 2 - Serwety, tupfery, kompresy; Pakiet 3 - Opatrunki różne I; Pakiet 4 - Plastry oraz jałowe opatrunki i paski; Pakiet 5 - Gaza, lignina, opaski, wata; Pakiet 6 - Opaski gipsowe; Pakiet 7 - Elastyczna siatka opatrunkowa; Pakiet 8 - Opatrunki różne II; Pakiet 9 - Podkład pod gips; Pakiet 10 - Opatrunki różne III oraz zestawy do artroskopii; Pakiet 11 - Opatrunki różne IV oraz środki do dezynfekcji; Pakiet 12 - Plastry i opatrunki jałowe; Pakiet 13 - Antybakteryjny preparat do pielęgnacji ran; Pakiet 14 - Kohezyjny bandaż elastyczny; Pakiet 15 - Odzież operacyjna pacjenta; Pakiet 16 - Opatrunki różne V..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.63.16.00-8, 33.19.90.00-1, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej 2 dostawy), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające obrót oferowanych materiałów na terenie RP i w jednostkach Służby Zdrowia - w przypadku gdy ww dokumenty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Wykonawcy iż dokumenty te nie są wymagane z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej 2. Oświadczenie o zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust 2b Ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.Formularz ogólny oferty. 2.Formularz cenowy oferty. 3.Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 5 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru. 4.Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w postanowieniach umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok. nr 11, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Kompresy gazowe jałowe i niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Serwety, tupfery, kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Opatrunki różne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Plastry oraz opatrunki i paski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Gaza, lignina, opaski, wata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Elastyczna siatka opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Opatrunki różne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 -Podkład pod gips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Opatrunki różne III oraz zestawy do artroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Opatrunki różne IV oraz środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Plastry i opatrunki jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Antybakteryjny preparat do pielęgnacji ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Kohezyjny bandaż elastyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 - Oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Odzież operacyjna pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Opatrunki różne V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w zał. nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.