eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22953 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Dęblin: Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372912-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

tak

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny 6145692000000, ul. ul. Brygady Pościgowej  5, 08521   Dęblin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36, e-mail przetargi.41blsz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr 32/16/N

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 (dwa) następujące zadania: Zadanie I (gmina Dęblin, gmina Puławy, gmina Stężyca, gmina Stanin, gmina Sieciechów) - odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod odpadu 20 03 01 i odpady komunalne segregowane typu szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 (Tabela nr 1) z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie: ? Lotnisko Dęblin gm. Dęblin, 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5 wraz z koszami ulicznymi w ilości 50 szt., które są własnością Zamawiającego ? Twierdza Dęblin, gm. Dęblin, 08-521 Dęblin, ul. Saperów 5 ? Stawy gm. Dęblin, 08-521 Dęblin, ul. Stawska wraz z koszami ulicznymi w ilości 20szt., które są własnością Zamawiającego ? Niebrzegów gm. Puławy, 24-100 Puławy, m. Niebrzegów ? Klikawa gm. Puławy, 24-100 Puławy, m. Klikawa ? WKU Puławy gm. Puławy, 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 93 ? Stężyca gm. Stężyca, 08-540 Stężyca, ul. Dęblińska 149 wraz z koszami ulicznymi w ilości 8 szt., które są własnością Zamawiającego ? Jagodne gm. Stanin, 21-422 Stanin ? Głusiec gm. Sieciechów Zadanie II (gmina Biała Podlaska) -odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod odpadu 20 03 01 i odpady komunalne segregowane typu szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 (Tabela nr 2) z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie: ? Roskosz, gm. Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska ? Sidorki, gm. Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska ? WKU Biała Podlaska gm. Biała Podlaska, ul. Al. 1000-lecia 28, 21-500 Biała Podlaska 2. Usługa odbierania i gospodarowania w/w odpadami obejmuje zabezpieczenie właściwej ilości pojemników przeznaczonych do magazynowania odpadów komunalnych każdego typu. Pojemniki będą własnością Wykonawcy, z wyjątkiem 78 szt. koszy ulicznych (zadanie I ), które są własnością Zamawiającego. UWAGA! 3. W kompleksie Twierdza Dęblin utrudniony jest wjazd samochodem po odpady ze względu na przejazd przez tunel o wymiarach szerokości 3,5 m i wysokości 3,5 m. 4. Szacunkowe ilości odpadów przewidywane do odbioru w ramach realizacji usługi przedstawia tabele: Dla zadania I szacunkowa ilość odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu wszystkich kompleksów wojskowych objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017 roku wyniesie ok. 5 662 m3. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowić będzie ok. 24 m^3 w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017 roku - odpadów typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39 oraz odpady komunalne niesegregowane (kosze uliczne) z kompleksu wojskowego Lotnisko w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017 roku wyniesie ok. 3 535 szt., z kompleksu wojskowego Stawy w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017r. wyniesie ok. 348 szt. oraz z kompleksu wojskowego Stężyca w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017r. wyniesie ok. 125 szt. Dla zadania II szacunkowa ilość odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu wszystkich kompleksów wojskowych objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017 roku wyniesie ok. 96 m3..Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowić będzie ok. 5 m^3 w okresie od dnia 02.01.2017r. do dnia 31.12.2017 roku - odpadów typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39. Dotyczy zadania I i zadania II. UWAGA! Podane ilości odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami odpadów oraz do oceny ofert wykonawców. Mogą one ulec stosownemu zmniejszeniu, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości odpadów podlegających odbiorowi w czasie trwania umowy, w szczególności w przypadku wyłączenia z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w punkcie 4 kompleksów, administrowanych przez zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład. W takim przypadku wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia pieniężne. Również podane szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów odpadów, wyszczególnione powyżej nie są dla Zamawiającego wiążące, rozliczane będą faktycznie odebrane m3 odpadów komunalnych każdego typu. Usługa odbioru odpadów realizowana będzie zgodnie z harmonogramem do dnia 31.12.2017r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty, określonej przez wykonawcę w formularzu ofertowym (wartość brutto ogółem dla poszczególnych zadań). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu odbioru odpadów z uwagi na jego bieżące potrzeby - w sytuacji, kiedy w toku realizacji umowy okaże się, że ustalona w harmonogramie częstotliwość odbioru odpadów okaże się niewystarczająca lub nadmierna, w szczególności z uwagi na wyłączenie z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w punkcie 4 kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład bądź też zwiększenie ilości wytwarzanych odpadów na skutek zwiększenia stanu osobowego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia pieniężne. W szczególnie uzasadnionych przypadkach - osiągnięcie wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, likwidacja klęsk żywiołowych, innych obowiązków nałożonych przez organ władzy państwowej - dokonana będzie przez Zamawiającego zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, spowodowana zwiększeniem ich ilości - zwiększona zostanie ich częstotliwość. 5. Zamawiający przewiduje segregację odpadów na następujące rodzaje odpadów: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39. Odpady segregowane będą w trzech typach pojemników, każdy rodzaj odpadu w osobnym pojemniku. Dla zadania I pojemniki ustawione zostaną w 26 punktach, zadania II - w 4 punktach. 6. Wymagane ilości i typy pojemników do magazynowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz wymagania stawiane im przez Zamawiającego dla: zadania I są następujące: ? na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe o pojemności 5,5 m3 w ilości 20 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze; pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 56 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach; pojemniki metalowe o pojemności 7 m^3 w ilości 3 szt. sprawne technicznie, estetyczne, ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze oraz pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 0,11m^3 w ilości 7 szt. ? na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego lub metalowe siatkowe, umożliwiające segregacje odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39,o pojemności od1m3do 2 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne, w ilości po 26 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu natomiast: zadania II są następujące: ? na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m^3 w ilości 4 szt.,sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach oraz pojemniki metalowe o pojemności 7 m^3 w ilości 2 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze; ? na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, umożliwiające segregacje odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło-kod odpadu 20 01 02, papier i tektura-kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne-kod odpadu 20 01 39, o pojemności 0,11 m^3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne w ilości po 4 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu. Dla zadań: I; II: 7. Wykonawcę zobowiązuje się do: ? ustawienia wszystkich typów pojemników, o których mowa w punkcie 6 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wymienionych w "Wykazie miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane wraz z planowanym harmonogramem ich odbioru" stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ dla zadania I i załącznik Nr 3 do SIWZ dla zadania II; ? każdorazowego wykonywania usługi odbioru odpadów magazynowanych we wszystkich typach pojemników, zgodnie z harmonogramem odbioru stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ dla zadania I i załącznik Nr 3 do SIWZ dla zadania II - przez cały okres obowiązywania umowy, lub w szczególnych przypadkach na zgłoszenie telefoniczne i faksem/email uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego - termin wykonania usługi zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym; ? wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji (zużytych w sposób naturalny); ? bieżącego utrzymywania podstawionych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję oraz w odpowiednim stanie estetycznym; ? opróżniania pojemników na odpady komunalne każdego rodzaju oraz ich ustawianie po opróżnieniu na właściwe miejsce ich postoju; ? oznaczenie wszystkich pojemników do magazynowania odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy (logo) oraz numeru telefonu Wykonawcy, a pojemników do segregacji dodatkowo w opis określający rodzaje segregowanych odpadów; ? przekazanie odebranych od Zamawiającego zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego lub mazowieckiego. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do instalacji zastępczej (art. 9 e, ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Dz. U. z 2016 r. poz. 250). Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych od Zamawiającego selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, (art. 9 e, ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Dz. U. z 2013 r. poz. 250 z późn. zm.), zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późn. zm.); ? udostępnianie w razie potrzeby dodatkowych pojemników każdego typu i opróżniania ich wg cen jednostkowych zgodnych z zawartą umową, oraz w razie potrzeby zmniejszenie ilości udostępnionych pojemników każdego rodzaju; ? utrzymywanie w czystości punktów wokół pojemników w promieniu przynajmniej 2m poprzez ich oczyszczanie przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd oraz usuwanie odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem przez Wykonawcę ustalonych terminów odbiorów; ? realizacji usługi z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z przepisami i zasadami bhp i ppoż. oraz z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 roku, poz. 672), ustawy z dnia 14grudnia2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013roku, poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.), także w przypadku przyjętych nowelizacji lub zmian obowiązujących przepisów; 8. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania 9.Wykonawca ma obowiązek posiadania w/w zezwoleń lub wpisów do rejestrów przez cały czas trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W przypadku gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. 10. W celu realizacji zamówienia dla każdego z zadań Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz.122). Pojazdy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu. 11. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań (załącznik Nr 7a dla zadania I oraz załącznik nr 7b dla zadania II do SIWZ). 12. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. a) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. b) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. c) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę stanowiącą przedmiot zamówienia. Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć usługę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT456585.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TONSMEIER WSCHÓD Sp. z o. o,  wschod@toensmeier.pl,  ul Wrocławska nr 3,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 493112.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 493112.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 493112.45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9090.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KOMUNALNIK" Sp. z o. o.,  biuro@komunalnik.pl,  Al. Jana Pawła II nr 33,  21-500,  Biała Podlaska,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9817.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9817.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9817.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.