eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › jednorazowy zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziałyInternę i Ginekologiczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Otwock: jednorazowy zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały: Internę i Ginekologiczny
Numer ogłoszenia: 229534 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, fax 022 7793602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jednorazowy zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały: Internę i Ginekologiczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Interny oraz Oddział Ginekologiczny Szpitala Powiatowego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku . Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część, (zadanie) stanowi: Zadanie 1 - Kardiomonitor ( zespolony, stacjonarno- przenośny) - szt. 4 Zadanie 2 - Kardiomonitor ( modułowy ) - szt. 6 Zadanie 3 - Aparat EKG 12-kanałowy - szt. 1 Zadanie 4 - Aparat EKG 12-kanałowy - szt. 1 Zadanie 5 - System Długotrwałego Monitorowania Ciśnienia Tętniczego z rejestratorami - szt. 1 Zadanie 6 - Fotel ginekologiczny - szt. 1 Zadanie 7 - Łóżko porodowe - szt. 2 Zadanie 8 - Pulsoksymetr przenośny (z uchwytem ) dla dorosłych - szt. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający odstępuje od wymogu zabezpieczenia oferty przez Wykonawcę w postaci wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : a) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19/2004, poz. 177 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. 1. posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3..znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić określone powyżej wymogi oraz dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia : a) podpisaneOświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załączonego druku - Załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) stosowne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takowych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; g) zaświadczenie podmiotu do kontroli jakości (świadectwa, certyfikaty CE ) potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (są dopuszczone do obrotu). Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę uprawnioną do podpisywania, zgodnie z zasadą reprezentacji lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie może skutkować odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia w. wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. wym. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock; Dziuał Zamówień Publicznych , p. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora Naczelnego ZPZOZ w Otwocku, ul. Batorego 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitor ( zespolony, stacjonarno- przenośny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Kardiomonitor ( zespolony, stacjonarno- przenośny) - szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat EKG 12-kanałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG 12-kanałowy - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System Długotrwałego Monitorowania Ciśnienia Tętniczego z rejestratorami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Długotrwałego Monitorowania Ciśnienia Tętniczego z rejestratorami - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fotel ginekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel ginekologiczny - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łóżko porodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko porodowe - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.