eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej oraz sieci wodociągowej w ul. Przyrzecze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Konstancin-Jeziorna: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej oraz sieci wodociągowej w ul. Przyrzecze
Numer ogłoszenia: 229524 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170392 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej oraz sieci wodociągowej w ul. Przyrzecze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa sieci: a) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego ul. Kołobrzeskiej (dz. nr ew. 31/1, 31/2, 31/5, 51 obr. 01 28) na odcinku od S1 do S6 (oznaczenia z dokumentacji B) oraz Proj. PS Wilo do K8 (oznaczenia z dokumentacji A); b) wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego w ul. Kołobrzeskiej (dz. nr ew. 31/1 obr. 01-28) na odcinku od 1 do 9.1 oraz od 10 do 11 (oznaczenia z dokumentacji A), c) wodociągowej w ul. Przyrzecze (dz. nr ew. 91 obr. 01-29) na odcinku W1 do W2 wraz z połączeniem z istniejącymi rurociągami (oznaczenia z dokumentacji B); d) wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej (dz. nr ew. 31/1 obr. 01-28) na odcinku od Z32 do W13 wraz z połączeniem z istniejącymi rurociągami (oznaczenia z dokumentacji C) 2. Rozbiórka i odtworzenie istniejących nawierzchni drogowych: a) ul. Kołobrzeska (dz. nr ew. 31/1, 31/2, 31/5, 51 obr. 01-28) i ul. Przyrzecze (dz. nr ew. 91 obr. 01-29) w następujący sposób: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego - w miejscu prowadzenia robót, ułożenie dolnej warstwy podbudowy, z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego, frakcji 8÷63 mm o grubości 15 cm (po zagęszczeniu) - w miejscu prowadzenia robót, ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 0÷31,5 mm o grubości 12 cm (po zagęszczeniu) - w miejscu prowadzenia robót, sfrezowanie całej szerokości jezdni na głębokości 5 cm; destrukt wywieźć w miejsce wskazane przez zamawiającego, na odległość 3 km, wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubości 6 cm - w miejscu prowadzenia robót, ułożenie siatki z włókna szklanego na całej szerokości jezdni o wytrzymałości w obu kierunkach nie mniejszej niż 50kN/m2 na całej szerokości jezdni, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grubości 5 cm z dopasowaniem rzędnych nawierzchni budowanej do istniejących rzędnych - na całej szerokości drogi. b) ul. Kołobrzeska (dz. nr ew. 51 obr 01-28) - na całej szerokości ulicy z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego z zachowaniem istniejącej niwelety: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego; ułożenie dolnej warstwy podbudowy, z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego, frakcji 8÷63 mm o grubości 15 cm (po zagęszczeniu); ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 4÷31,5 mm o grubości 7 cm (po zagęszczeniu); wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu i resztek nawierzchni pozostałych po wykonanych pracach. UWAGA: 1) Zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań wykonanych przez uprawnioną osobę. 2) W projekcie przewidziano obsypkę rurociągów gruntem rodzimym. W sytuacji gdy grunt rodzimy należy do kategorii gruntów spoistych, należy przewidzieć jego wymianę. 3) Odcinki kanalizacji sanitarnej do poszczególnych posesji (przy granicy działki) należy zakończyć systemowym korkiem kanalizacyjnym. 4) Odcinki sieci wodociągowej do poszczególnych posesji (przy granicy działki) należy zakończyć korkiem zgrzewanym. II. Zakres prac dla powyższych zadań obejmuje: 1) Realizację prac na podstawie dokumentacji technicznej autorstwa: Dokumentacja A: Wielobranżowej Pracowni Projektowej UNIPROJEKT pn. Kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa wraz z odejściami do budynków w granicach pasa drogowego w ul. Kołobrzeskiej w Konstancinie-Jeziornie, dz. nr ew. 6, 31/1, 31/4, 42, 51 obr. 01 28 Dokumentacja B: Wielobranżowej Pracowni Projektowej UNIPROJEKT pn. Kanalizacja sanitarna w ul. Kołobrzeskiej wraz z przykanalikami do granic posesji dz. nr ew. 31/1, 31/2, 31/5, 51 obr. 01-28. Sieć wodociągowa w ul. Przyrzecze dz. nr ew. 91 obr. 01-29 w Konstancinie-Jeziornie. Dokumentacja C: Biura Projektowo-Inwestycyjnego Zygmunt Lisowski pn. Sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej terenów Skolimowa - zadanie II, przepompownia ścieków, przyłącze energetyczne. oraz decyzjami pozwolenia na budowę nr: 672/09 z dn. 02.07.2009 r.; 154/2013 z dn. 27.02.2013 r.; 1154/2014 z dn. 01.12.2014 r. wydanymi przez Starostę Piaseczyńskiego; 2) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów i armatury, kolizji z uzbrojeniem podziemnym, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - pełna obsługa geodezyjna po stronie Wykonawcy; 3) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych; 4) Wykonanie robót ziemnych wraz z niezbędną wymianą gruntu, odwodnieniem wykopów; 5) Montaż niezbędnej armatury zgodnie z dokumentacją projektową; 6) Uzyskanie zgody odpowiednich podmiotów oraz zapłata za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy; wody do celów socjalnych i technologicznych; zrzut wód z odwadniania wykopów; wód zużytych do płukania rurociągów; ścieków z zaplecza budowy itp.; 7) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót; 8) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru; 9) Wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących przewodów pod nadzorem eksploatatora tej sieci; 10) Wykonanie odpowiednich prób szczelności, płukań i dezynfekcji; 11) Po zakończeniu robót ziemnych uzyskanie odpowiedniego stopnia zagęszczenia gruntu potwierdzonego wynikami badań przeprowadzonymi przez uprawnioną osobę; 12) Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych zgodnie z wymogami zarządcy dróg i wytycznymi Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, z zachowaniem dotychczasowych rzędnych; 13) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac; 14) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót; 15) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.; 16) wykonanie inspekcji kamerą telewizyjną wybudowanych sieci kanalizacji sanitarnej po zakończeniu wszystkich robót, a w razie konieczności wykonanie czyszczenia rurociągów; 17) złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwych organów nadzoru budowlanego (PINB) zawiadomienia o zakończeniu budowy i wniosku o udzielenie pozwolenie na użytkowanie oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego uprawnienia do użytkowania wybudowanych sieci. 1. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zapoznanie się z jego otoczeniem, a także oszacowanie na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka w uzyskaniu wszelkich danych, jakie mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia minimum 48 miesięcy gwarancji. 3. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem, a przedmiarami nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą do wyceny oferty. 4. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie realizacji, w przypadku rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwanych STWiORB). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjny i Remontowo-Budowlany Roman Zwierzchowski, Zgorzała, ul. Postępu 196, 05-515 Mysiadło, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555203,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262511,13

  • Oferta z najniższą ceną: 262511,13 / Oferta z najwyższą ceną: 489000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.