eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk › Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Nietkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Czerwieńsk: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Nietkowie
Numer ogłoszenia: 229517 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta , Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3278565, fax. 068 3278091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Nietkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wykonanie boiska całorocznego o wym. 22x44 m pokrytego trawą syntetyczną. Jako warstwę nośną przewiduje się pozostawienie istniejącej nawierzchni asfaltowej. Na warstwie tej należy wykonać wodoprzepuszczalną warstwę nośną (bazę) nawierzchni, składającej się ze żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym. Na tak przygotowanej podbudowie ułożona zostanie przepuszczalna nawierzchnia ze sztucznej trawy wysokości włókien 20 mm z proponowaną kolorystykę boiska i linii: linie boiska do koszykówki, piłki ręcznej, siatkówki w kolorze czerwonym, żółtym i białym z wklejeniem linii boisk. Boiska należy wyposażyć w kosze do koszykówki mocowane na stałe - 1 kpl./boisko, słupki do siatkówki mocowane w tulejach, bramki do piłki ręcznej mocowane w tulejach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2500,00 zł (słownie:dwatysiącepięćsetzłotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a. wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł każda, b. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie - w ostatnim roku (2007r) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. -udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi, -zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w SIWZ, -o zaakceptowaniu warunków umowy. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.2 ustawy PZP. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1)pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3)oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku, 66-016 Czerwieńsk, ul. Rynek 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.