eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Czermin: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin
Numer ogłoszenia: 229494 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175822 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7416031, faks 0-62 7417324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin. Zakres przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ obejmuje m. in.: przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pieruchy, dz. nr 243 ark. m. 1 obręb Pieruchy: wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości 840 m i szerokości ok. 4,2 m, oczyszczanie rowu z namułu grub. 30 cm z profilowaniem skarp wraz z odwozem urobku, przebudowa przepustu rurowego dn. 400, mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na poszerzeniach, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wyrównanie podbudowy tłuczniem, zagęszczanie mechaniczne gr. 10 cm, skropienie nawierzchni asfaltem, wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową, nawierzchnia asfaltowa gr. 4 cm, wykonanie utwardzenia poboczy, plantowanie poboczy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Przebudowa drogi gminnej nr 625056P w miejscowości Pieruchy, dz. nr 239 ark. m. 1 obręb Pieruchy obejmuje: wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości 1046 m i szerokości ok. 4,0 m, oczyszczanie rowu z namułu grub. 30 cm z profilowaniem skarp wraz z odwozem nadmiaru, oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego, przebudowa przepustu rurowego dn. 400, mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach, wykonanie podbudowy na poszerzeniach, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, skropienie nawierzchni asfaltem, wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową , nawierzchnia asfaltowa gr. 4 cm, plantowanie poboczy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni asfaltowej w technologii bez szwu. Nazwa i kod CPV 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg - roboty w zakresie naprawy dróg. Roboty należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, przedmiarami robót, dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty to 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także m.in: urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia, poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, uzyskanie zezwoleń za zajęcie pasa ruchu drogowego drogi, poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, oznakowanie terenu budowy, wniesienie stosownych opłat oraz uzyskanie innych niezbędnych zezwoleń związanych z realizacją inwestycji, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, demontaż, naprawę, montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie, dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres tj. od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnienie bezpiecznego przejścia pieszych i dojazdu: użytkownikom posesji przyległych do terenu budowy, służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym, utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jako wytwarzający odpady do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. nr 25 poz. 150 ze zm.), ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. dz. U. z 2013 r. poz. 1399) oraz uchwały Rady Gminy Czermin nr XXII/114/13 z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czermin oraz uchwały nr XXV/130/13 Rady Gminy Czermin z dnia 16 maja 2013 r . w sprawie zmiany uchwały nr XXII/114/13 Rady Gminy Czermin z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czermin. Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego poszczególnych dróg, wykonanie przedmiotu uowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1499 z późn. zm.), okazanie na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiarów robót ulegających zakryciu lub zanikających, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorysów powykonawczych różnicowych na każdy odcinek drogi, poza robotami wynikającymi bezpośrednio z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Jeżeli w przedmiarach robót oraz dokumentacji technicznej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia należy przyjąć, że za każdą nazwą są umieszczone wyraz lub równoważne. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Stanowią one jedynie wytyczne do zachowania odpowiednich standardów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym, w szczególności w zakresie: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), parametrów technicznych (np. wydajność, wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.), wyglądu (struktura, faktura i barwa). W takim przypadku dołączone do oferty materiały powinny umożliwić stwierdzenie równoważności rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wypełnienie wykazu materiałów równoważnych do podanych w dokumentacji przetargowej. Wzór wykazu materiałów równoważnych stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Nie umieszczenie przez Wykonawcę na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania innych niż przyjęto w SIWZ materiałów (urządzeń) pozbawią go możliwości założenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy z samorządem Województwa Wielkopolskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz, ul. Noskowska 3-5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 489872,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 463510,38

  • Oferta z najniższą ceną: 463510,38 / Oferta z najwyższą ceną: 472388,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.