eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych - uzupełnienie, w ramach realizacji projektu ptZwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Sierakowice: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych - uzupełnienie, w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice
Numer ogłoszenia: 229488 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych - uzupełnienie, w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest: 1.Część 1: 1.1Dostawa 18 szt. zestawów komputerowych dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz oprogramowaniem antywirusowym. 1.2Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu. Z każdego gospodarstwa domowego w szkoleniu wezmą udział po 2 osoby. Razem przeszkolonych zostanie 36 osób. Szkolenia przewidziano w 10 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera. W ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom 2.Część 2: Przyłączenie do publicznej sieci Internet na okres realizacji projektu wskazanych przez Zamawiającego 18 lokalizacji Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi. Minimalna przepływność dostarczonego łącza dla pojedynczego beneficjenta musi posiadać przepływność 1Mb/s (do użytkownika) / 256 kb/s (od użytkownika), a wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, 256kb/s (do użytkownika). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczane materiały i urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 4.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość z wyżej wymienionych części zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 50.30.00.00-8, 72.40.00.00-4, 72.31.80.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy ubiegający się o część 2 Zamówienia wykażą, ze posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm. w zw. przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, należycie wykonali lub wykonują dostawy i usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: w przypadku ubiegania się o część 1 Zamówienia: - co najmniej jedno zamówienie na dostawę komputerów o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia), - co najmniej 1 zamówienia usługi szkoleniowej dla minimum 15 osób. w przypadku ubiegania się o część 2 Zamówienia: - co najmniej 3 usług obejmujących wykonanie instalacji i konfiguracji Internetu, - usługi dostępu do Internetu dla odbiorców indywidualnych przez okres co najmniej 9 miesięcy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przedłożony wykaz dostaw i usług oraz dowody powinny zawierać jedynie informacje o dostawach i usługach niezbędnych do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku ubiegania się część 1 Zamówienia do oferty należy dołączyć również dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-340 Sierakowice ul. Lęborska 30 p.203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 11:00, miejsce: 83-340 Sierakowice ul. Lęborska 30 p.102..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Instalacji, uruchomienia i konfiguracji zestawów komputerowych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ oraz uszczegółowionych w załączniku do umowy. 2.Przeprowadzenia szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w ilości 36 osób z zakresu obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych, cateringu składającego się z pełnego posiłku obiadowego oraz przerw kawowych w trakcie trwania szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia. Szkolenie odbywać się będzie w odpowiedniej sali wykładowej mieszczącej jednorazowo co najmniej 10 osób wyposażonej w 10 stanowisk ze sprzętem komputerowym udostępnionej przez Zamawiającego. 3.Ubezpieczenie sprzętu komputerowego, który zostanie użyczony gospodarstwom domowym biorącym udział w projekcie na cały okres trwania projektu tj. do 30.09.2015 4.Serwis sprzętu komputerowego, wykonywanie prac konserwacyjnych, naprawa sprzętu w trakcie całego okresu trwania projektu. Wykonawca musi zapewnić infolinię działającą 5 dni w tygodniu pomiędzy godziną 8:00 - 19:00 dla Beneficjentów Końcowych w celu zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu komputerowego oraz nieprawidłowego działania dostarczonych usług..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sygnału internetowego do Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt: Zwalczanie zjawiska wykluczenia cyfrowego w gminie Sierakowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Instalacji, uruchomienia oraz konfiguracji usługi dostępu do Internetu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i świadczenie usługi dostępu do Internetu od dnia uruchomienia do dnia 30.09.2015 w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ oraz uszczegółowionych w załączniku do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.