eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętajno › budowa sieci kanalizacji tłocznej z przepompownią dla oczyszczalni ścieków w Spychowie



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22947

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świętajno: budowa sieci kanalizacji tłocznej z przepompownią dla oczyszczalni ścieków w Spychowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Świętajno, do kontaktów: Maciej Templin, Waldemar Popielarczyk, 12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6226145 w. 14 lub 28, 089 6226253, fax 089 6226002, e-mail: info@swietajno.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.swietajno-ug.wwm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji tłocznej z przepompownią dla oczyszczalni ścieków w Spychowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren gminy Świętajno: okolice miejscowości Spychowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacji tłocznej z przepompownią dla oczyszczalni ścieków w Spychowie wg n/w zakresu rzeczowego robót: 1. Budowa sieci kanalizacji tłocznej z przepompownią; 2. Wyposażenie technologiczne studni i przepompowni; 3. Roboty przeciskowe pod torowiskiem PKP linii Olsztyn-Ełk w km 70,350; 4. Budowa zasilania przepompowni w energię elektryczną, 5. Renowacja rowu melioracyjnego odprowadzającego ścieki do rzeki Spychowska Struga. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. dokumenty stwierdzające, że osoby wykonujące przedmiotowe zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, 2. informacje dot. ilości zatrudnionych pracowników 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, które posiada wykonawca 4. wykaz podwykonawców robót (jeśli są przewidziani), 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót o podobnym charakterze i złożoności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty z branży ogólnobudowlanej. Składają się na nie: 1. Budowa sieci kanalizacji tłocznej z przepompownią; 2. Wyposażenie technologiczne studni i przepompowni; 3. Roboty przeciskowe pod torowiskiem PKP linii Olsztyn-Ełk w km 70,350; 4. Budowa zasilania przepompowni w energię elektryczną, 5. Renowacja rowu melioracyjnego odprowadzającego ścieki do rzeki Spychowska Struga. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie czego złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty zgodne są z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty, oferent zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) Wykaz podobnych zamówień, o podobnym charakterze i złożoności, realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat; 3) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Zaświadczenie ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta. W przypadku oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki; 6) Zaświadczenie z banku dotyczące posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej wartości przedmiotowego zadania; 7) Polisa ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 8) Dowód wniesienia wadium - (oryginał); 9) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji robót - kwalifikacje, uprawnienia, przebieg pracy zawodowej. Należy załączyć ksero posiadanych uprawnień budowlanych (co najmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi branży sanitarnej i co najmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej); 10) Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia; 11) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert; 12) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert; 13) Oświadczenie oferenta złożone na druku formularza oferty o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia ; 14) Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia); 15) Harmonogram robót; 16) wykaz stawek i narzutów; 17) Wykaz podmiotów i wykonawców zamówienia (podwykonawcy); 18) Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Świętajno ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Regionalny Program Operacyjny 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.