eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › remont łazienek w internacie Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych przy ul. Racibora 60 w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22944

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: remont łazienek w internacie Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych przy ul. Racibora 60 w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Szczecin Wydział Oświaty, do kontaktów: Barbara Żygadło, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091-4245-662, e-mail: efroncz@um.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Oswiaty Urząd Miasta Szczecin, Barbara Żygadło, Pl. Armii Krajowej 1, 71-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 42 456 42, fax 091-42-456-37, e-mail: bzygadlo@um.szczecin.pl, http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710&soid=41684A0081034E979C2F733F3E5B2D78. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont łazienek w internacie Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych przy ul. Racibora 60 w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych ul Racibora 60 71-677 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych w budynku internatu Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych przy ul Racibora 60 w Szczecinie- łazienki i ustępy w pionie damskim oraz męskim. Kompleksowa wymiana wszystkich instalacji, okładzin ściennych (o wys. 2,15 m) i posadzkowych (na powierzchni ok. 235 m2), stolarki drzwiowej (14 sztuk). Ścianki działowe kabin ustępowych, prysznicy i pisuarów typu lekkiego-systemowe, pozostałe z betonu komórkowego. W zakresie wymianie podlega : 25 misek ustępowych, 9 pisuarów, 1 bidet, 40 umywalek oraz 40 kabin prysznicowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 3.Potwierdzone przygotowania zawodowego i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób uczestniczących w zamówieniu. 4.Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości i podmiotu zlecającego potwierdzonego referencjami lub innymi dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 5.Informacja z banku, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie będzie niższa niż 300 000,00 zł. 6.Ofertę cenową . 7.W przypadku składania oferty wspólnej pełnomocnictwo ich reprezentanta . 8.Szczegółowy kosztorys ofertowy. 9.Oświadczenie że wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 123 657,76 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający pobiera wadium za udział w przetargu w wysokości 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki stawiane wykonawcom. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 spełniający warunki określone w art.22 ust.1 oraz warunki dodatkowe 1.Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum 3 prace podobne o wartości za kwotę co najmniej 300 000 zł każda polegające na wykonaniu prac modernizacyjnych w wewnątrz budynku,. 2.Dysponują minimum po jednej osobie mającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w: -specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -specjalności instalacji sanitarnych i urządzeń cieplnych przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Znajdują się w sytuacji w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość środków posiadanych nie będzie niższa niż 300 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w SIWZ na zasadzie spełnienia / nie spełnienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryterium oceny ofert stanowi najkorzystniejsza cena Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 3.Potwierdzone przygotowania zawodowego i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób uczestniczących w zamówieniu. 4.Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości i podmiotu zlecającego potwierdzonego referencjami lub innymi dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 5.Informacja z banku, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie będzie niższa niż 300 000,00 zł. 6.Ofertę cenową . 7.W przypadku składania oferty wspólnej pełnomocnictwo ich reprezentanta . 8.Szczegółowy kosztorys ofertowy. 9.Oświadczenie że wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710&soid=41684A0081034E979C2F733F3E5B2D78. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:00, w pokoju 358 Urzędu Miasta Szczecin (III piętro) Wydział Oświaty Pl.Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.