eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Lublin: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 229436 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru xero, papieru komputerowego, materiałów biurowych oraz kopert w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. 2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 25.24.70.0-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych; 30.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe; 21.00.00.00-3 różnego rodzaju masa papierowa, papier i wyroby z papieru; 25.00.00.00-1 - produkty z gumy i tworzyw sztucznych oraz taśmy; 21.23.22.00-0 - koperty. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość niżej opisanych części zamówienia: Część I - Dostawa papieru xero A-4,A-3 oraz papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część II - Dostawa Materiałów biurowych (A) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część III - Dostawa Materiałów biurowych (B) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część IV - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji określone są w Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 21.23.22.00 - Czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.20 - Czyste karty pocztowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy Urząd Skarbowy oraz właściwy oddział ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę (w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum), poza dokumentami wymienionymi w pkt. 1 - 3., które to dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo udzielone przez członków konsorcjum (lub spółki cywilnej) jednemu podmiotowi upoważnionemu do reprezentowania konsorcjum (lub spółki cywilnej) w niniejszym postępowaniu. Jeżeli taka oferta zostanie wybrana, podmiot uprawniony dostarczy do Zamawiającego przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 , składa dokument lub dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Spełniają warunki dodatkowe określone w SIWZ. 6.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia , wg formuły spełnia-nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna)można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS OW w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914- budynek 38C lub otrzymać pocztową.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami w godz. 07:15 - 15:15 jest Barbara Czarnecka-Łobko; fax nr (0-81) 535 77 94. Termin otwarcia ofert - dnia 06 .12.2007r. o godzinie 9:30. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru xero A-4,A-3 oraz papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru xero A-4,A-3 oraz papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Materiałów biurowych (A) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Materiałów biurowych (A) -obejmująca między innymi zeszyty, teczki wiązane, papier kancelaryjny, segregatory, koszulki dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.70.00-5, 30.19.00.00-7, 25.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa Materiałów biurowych (B) dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Materiałów biurowych (B) - obejmująca między innymi długopisy, zakreślacze, spinacze, ołówki, kleje, dziurkacze, taśmy klejące dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.70.00-5, 30.19.00.00-7, 25.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopert obejmująca między innymi półaktowych, C-6 bez okienka, C-6 z okienkiem, aktowych C-4 dla potrzeb Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Lublinie w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.