eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Budowa drogi powiatowej Nr 2722G odc. Huta Kalna - Czarne w km 0+953 ÷ 2+958,6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Starogard Gdański: Budowa drogi powiatowej Nr 2722G odc. Huta Kalna - Czarne w km 0+953 ÷ 2+958,6
Numer ogłoszenia: 22940 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562-34-61, faks (058) 562-34-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.alpha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi powiatowej Nr 2722G odc. Huta Kalna - Czarne w km 0+953 ÷ 2+958,6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi powiatowej nr 2722G odc. Huta Kalna - Czarne w km 0+953 ÷ 2+958,6 w ramach której należy wykonać: I. Roboty ziemne: 1. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 2.01 km 2. mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 46-55 cm - 4.00 szt. 3. ręczne karczowanie pni (śr. 46-55 cm) - 4.00 szt. 4. wywożenie dłużyc na odległość do 2 km - 2.00 mp 5. wywożenie karpiny na odległość do 2 km - 4.00 mp 6. wywożenie gałęzi na odległość do 2 km - 12.00 mp 7. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 6289.50 m2 8. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek - dodatek za dalsze 5 cm ponad 15 cm - 6289.50 m2 9. roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transp. Urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. w nasyp i na odkład wg. Tabeli robót ziemnych - 2552.40 m3 10. wykopy wykonywane spycharkami w gr. kat. I-III - roboty poprzeczne wg. tabeli robót ziemnych - 865.70 m3 11. formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gr. kat. III wg. Tabeli robót ziemnych - 1320.70 m3 II. Podbudowa: 1. profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 7672.98 m2 2. podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, warstwa gr. 10 cm - 7672.98 m2 3. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 6872.18 m2 III. Nawierzchnia: 1. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) - 6551.86 m2 2. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 6391.70 m2 3. oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem - 12943.56 m2 IV. Zjazdy i skrzyżowania: 1. profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów - 108.00 m2 2. podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, warstwa gr. 10 cm pod zjazdy - 108.00 m2 3. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm pod zjazdy - 97.20 m2 4. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) pod zjazdy - 94.50 m2 V. Roboty wykończeniowe i inne 1. humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu 5 cm - 6406.40 m2 2. ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce piaskowej - 276.00 m 3. pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 7 szt. 4. pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2 - 10 szt. 5. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm przez analogię umocnienia poboczy - 4004.00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 36 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004, b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: A. spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych; B. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie :Rachunku zysków i strat; pozycja; Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 12 mln PLN; 2) posiadanie środków finansowych i, lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN. C. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: a) minimalna liczba osób: 1 Kierownik budowy - (Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi) D. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg na h zlokalizowana w odległości max. 60 km od placu budowy - 1 szt. b) Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m, nie starsza niż 5 lat - 1 szt. c) Walec stalowy - 2 szt. d) Walec ogumiony - 1 szt. E. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) budowę/przebudowę co najmniej dwóch odcinków z mieszanki mineralno - asfaltowej o powierzchni minimum 20 000 m2 każdy. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: w przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt 7.2 Instrukcji Dla Wykonawców muszą spełniać łącznie. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.alpha.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane ze środków państwowych w ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.