Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Gdańsk: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy oraz montażu żaluzji
i rolet.
Numer ogłoszenia: 229407 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy oraz montażu żaluzji i rolet..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy oraz montażu żaluzji i rolet w oknach i okienkach kasowych, listowych, paczkowych w wybranych obiektach pocztowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00 - Rolety 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.51.54.30 - Żaluzje weneckie 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 44.11.53.10 - Rolety zwijane 45.42.11.45 - Instalowanie rolet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie, wyszczególnionych w pkt 6.0 SIWZ. 3.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczeń i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3.4 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 3.5 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ) zamówienie, które zamierza powierzyć Podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 6 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 musi być złożone w formie oryginału. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 musi być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie: a) dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, jednakże jedynie w zakresie nie podlegania wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.2 SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks Karny ( Dz. U. nr 88 poz. 553 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A.
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku
ul.Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk,
pokój 217 (Dział Zam.Publicznych) lub drogą elektroniczną, adres:przetargi@poczta-polska.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat), 80-940 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet w oknach i okienkach kasowych, listowych, paczkowych w wybranych obiektach pocztowych Zamawiającego z terenu działania Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gdańsku, w ilościach i o specyfice wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9, 39.51.54.10-2, 39.51.54.30-8, 39.51.54.40-1, 44.11.53.10-5, 45.42.11.45-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet w oknach i okienkach kasowych, listowych, paczkowych w wybranych obiektach pocztowych Zamawiającego z terenu działania Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gdańsku, w ilościach i o specyfice wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9, 39.51.54.10-2, 39.51.54.30-8, 39.51.54.40-1, 44.11.53.10-5, 45.42.11.45-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet w oknach i okienkach kasowych, listowych, paczkowych w wybranych obiektach pocztowych Zamawiającego z terenu działania Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gdyni, w ilościach i o specyfice wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9, 39.51.54.10-2, 39.51.54.30-8, 39.51.54.40-1, 44.11.53.10-5, 45.42.11.45-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie pomiaru, dostawy i montażu żaluzji i rolet w oknach i okienkach kasowych, listowych, paczkowych w wybranych obiektach pocztowych Zamawiającego z terenu działania Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Elblągu, w ilościach i o specyfice wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9, 39.51.54.10-2, 39.51.54.30-8, 39.51.54.40-1, 44.11.53.10-5, 45.42.11.45-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup automatycznego systemu do syntezy peptydów na nośniku stałym, sprzętu medycznego, systemu do automatycznej analizy metodą Western-Blot w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy
- Realizacja oświetlenia i obsługi multimediów w ramach Bałtyckiego Festiwalu Operowego
- Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego "Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy"
- Remont silników Scania DI 16 (nr silników 1050355, 1069076) z jednostki pływającej typu IC 16 M III o numerze burtowym SG-215
- Zakup fabrycznie nowych pojazdów samochodowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa wraz z montażem rolet okiennych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Dostawa rolet wraz z montażem oraz naprawą w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Rolety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.