Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Lubaczów: Wyposażenie pracowni technicznej do obróbki ręcznej w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 229398 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubaczowski , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni technicznej do obróbki ręcznej w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni technicznej do obróbki ręcznej w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą Zespół Szkół im. gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespół Szkół w Oleszycach. 2. W skład wyposażenia pracowni wchodzą następujące elementy: Stół do obróbki ręcznej (2 szuflady) - 2 szt., Stół do obróbki ręcznej (5 szuflad) - 2 szt., Wózek warsztatowy na narzędzia - 1 szt., Nadbudowa stołów obróbki ręcznej z oświetleniem + komplet zawieszek - 4 szt., Imadło ślusarskie stałe - 4 szt., Wiertarka stołowa - 1 szt., Szlifierka stołowa - 1 szt., Okulary ochronne - 1 szt., Skrzynka na narzędzia - 1 szt., Kompresor - 1 szt., Wiertarka udarowa - 1 szt., Średnicówka dwupunktowa, utwardzone końcówki - 1 szt., Zgrzewarka do rur PCV - 1 szt., Wyrzynarka - 1szt., Pilarka tarczowa - 1 szt., Piłka do metalu - 4 szt., Piłka do drewna - 4 szt., Młotek ślusarski 0,3 kg - 1 szt., Młotek ślusarski 0,7 kg - 1 szt., Młotek ślusarski 1,5 kg - 1 szt., Pilniki do metalu - 4 szt., Pilniki do drewna - 4 szt., Klucz FRANCUZ - 1 szt., Klucz nastawny - 1 szt., Przecinak ślusarski - 3 szt., Punktak ślusarski - 3 szt., Komplet gwintowników M5, 3cz. - 1 komplet, Komplet gwintowników M5, 3cz. - 1 komplet, Komplet gwintowników M8, 3cz. - 1 komplet, Komplet gwintowników M10, 3cz. - 1 komplet, Komplet gwintowników M12, 3cz. - 1 komplet, Pokrętło do gwintowników M4-M12 - 1 szt., Narzynka M-5 - 1 szt., Narzynka M-6 - 1 szt., Narzynka M-8 - 1 szt., Narzynka M-10 - 1 szt., Narzynka M-10 - 1 szt., Mikrometr - 3 szt., Suwmiarka inox 150mm/0.02mm - 2 szt., Suwmiarka inox 150mm/0.05mm - 2 szt., Rysik do szkła, ceramiki i metalu - 10 szt., Szczotka druciana 5-rzędowa - 10 szt., Pędzel angielski 25 - 2 szt., Pędzel angielski 36 - 2 szt., Pędzel angielski 50 - 2 szt., Pędzel angielski 63 - 2 szt., Pędzel angielski 76 - 2 szt., Imadło zaciskowe do rur - 1 szt., Ściągacz do łożysk - 1 szt., Ściągacz do łożysk - 1 szt. Ściągacz do łożysk - 1 szt., Nitownica do nitów 2,4-3,2-4,0-4,8 - 2 szt., Lutownica oporowa - 4 szt., Taśma miernicza 5M - 4 szt., Smarownica ręczna - 1 szt., Nożyce do blachy prawe - 1 szt., Nożyce do blachy lewe - 1 szt., Nożyce do blachy proste - 1 szt., Obcęgi do gwoździ - 4 szt., Szczypce do rur - 1 szt., Klucz do rur nastawny 1 cal typ S - 1 szt., Klucz do rur nastawny 1cal --90* - 1 szt., Klucz do rur - 1 szt., Szczypce uniwersalne 180mm - 8 szt., Wiertła do metalu 19 szt. - 1 komplet, Zestaw narzędzi 1/2 cal 12szt. - 1 komplet, Klucze imbusowe długie 9szt. - 1 zestaw, Komplet klucz płasko-oczkowych 6-22mm 12szt. - 1 zestaw, Wkrętaki 8szt. - 1 zestaw, Zestaw gwintownic 3/8 cal-1 1/4cal - 1 zestaw, Wiertarko wkrętarka - 1 szt., Pokrętło do narzynarki - 1 szt. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla dostarczonych urządzeń, b) uruchomienie, montaż, konfiguracja urządzeń wchodzących w skład wyposażenia ww. pracowni, c) wystawienie faktury/rachunku z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji wchodzących w skład pracowni, d) dostarczenie wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół w Oleszycach, ul. Zielona 1, 37-630 Oleszyce.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.), cmentarz (XIX - I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach - etap VII
- Prace remontowo-konserwatorskie zespołu cerkiewnego w Opace
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.