eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › BZP.271.70.2011 wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/165 o nazwie:Budowa drogi Kotelnica wraz z odprowadzeniem wód opadowych z obszaru Kotelnica.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Zakopane: BZP.271.70.2011 wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/165 o nazwie:Budowa drogi Kotelnica wraz z odprowadzeniem wód opadowych z obszaru Kotelnica.
Numer ogłoszenia: 229385 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193991 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.70.2011 wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/165 o nazwie:Budowa drogi Kotelnica wraz z odprowadzeniem wód opadowych z obszaru Kotelnica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/165 o nazwie: Budowa drogi Kotelnica wraz z odprowadzeniem wód opadowych z obszaru Kotelnica. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 3.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji drogi publicznej gminnej klasy D na odcinka ok. 600m oraz ciągu pieszo jezdnego na odcinku o długości ok. 400m, która winna się składać w szczególności z rozwiązań rozbudowy lub budowy: 3.1.1.1. istniejącej konstrukcji jezdni, 3.1.1.2. istniejących zjazdów, 3.1.1.3. chodników, 3.1.1.4. urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 3.1.2. infrastruktury obcej, w szczególności sieci energetycznej zasilającej oświetlenie uliczne i posesje wzdłuż drogi na sieć kablową, 3.1.3. systemu odwodnienia z uwzględnieniem koncepcji odwodnienia drogi, będącej w posiadaniu Zamawiającego, 3.2. W ramach koncepcji należy : 3.2.1. sporządzić bądź pozyskać aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową i ewidencyjną, zawierającej wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania koncepcji drogi, 3.2.2. ustalić dane dotyczące przebiegu infrastruktury technicznej w projektowanym pasie drogowym na podstawie danych uzyskanych z podkładów mapowych i rozeznania w terenie, 3.2.3. zaprojektowanie rozwiązania odwodnienia korpusu drogi wraz z odprowadzeniem do odbiorników, 3.2.4. zaprojektowanie oświetlenia ulicznego, z uwzględnieniem projektu budowlanego dla części drogi, będącego w posiadaniu Zamawiającego, 3.2.5. przedstawić warianty rozwiązań sytuacyjnych dla charakterystycznych elementów projektowanej drogi (np. przebieg drogi, skrzySowania), 3.2.6. wykonać wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w wersji elektronicznej (Excel), z podaniem numerów działek i adresów, opartych na zapisach w księgach wieczystych wraz z podaniem ilości proponowanych podziałów dla wybranego przez Zamawiającego wariantu, 3.2.7. ustalić przebieg projektowanego pasa drogowego w formie graficznej, umożliwiającej zaznajomienie właścicieli gruntów z proponowanymi podziałami działek z podaniem ich powierzchni, 3.2.8. przygotować materiały do wniosku o odstępstwo od warunków technicznych do Ministerstwa Infrastruktury, jeśli specyfika opracowania będzie tego wymagała, 3.2.9. przygotować i przedstawić Zamawiającemu warianty dotyczące w szczególności rozwiązań: infrastruktury, konstrukcji nawierzchni oraz kosztów przedsięwzięcia, 3.2.10.przygotować podział inwestycji na etapy, 3.2.11.w opracowaniu należy uwzględnić przystosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8.03.2010r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia naziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych ( Zarządzenie do pobrania ze strony zamawiająceg www. zakopane.eu - Burmistrz - Zarządzenia Burmistrza 2010r. ) 3.2. Koncepcja powinna zawierać rozwiązania architektoniczno-budowlane, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty inżynierskie, a w szczególności: 3.2.11. racjonalne rozwiązania lokalizacji i efektywne zagospodarowanie przestrzeni przeznaczonej pod inwestycję, 3.2.12. rozwiązanie komunikacji z przyległymi pasami drogowymi i terenami, z uwzględnieniem dostosowania do poruszania się osób niepełnosprawnych, 3.2.13. rozwiązania odwodnień łącznie z ich wylotem do istniejących 3.2.14. odbiorników. 3.3. Forma opracowania dokumentacji: 3.3.11. dokumentacja zbroszurowana (w sposób umożliwiający bezpośrednie wpięcie do segregatora biurowego) - szt.3, 3.3.12. dokumentacja elektroniczna w formacie Word i PDF - szt.1, 3.3.13. materiały do wniosku o odstępstwa od warunków technicznych w wersji zbroszurowanej, jeśli specyfika opracowania będzie tego wymagała - szt.3 3.3.14. dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym: 3.3.14.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 3.3.14.2. Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: (Dz.U. z 2007 r. nr 19, poz. 115, z późn. zm.); 3.3.14.3. Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. nr 63, poz.735, z późn. zm.); 3.3.14.4. Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 1999 roku nr 43, poz. 430 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Bajer, ul. Żelechowskiego 6/27, 30-124 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.