eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Wykonanie robót drogowych w podziale na 7 zadańZadanie 1 - Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m Zadanie 2 - I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego Zadanie 3 - II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego Zadanie 4 - Remont ul. Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika Zadanie 5 - Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej do ronda PKS Zadanie 6 - Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów Zadanie 7 -Budowa drogi w m. Różanna wraz z odwodnieniem - z przełożeniem rowu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Opoczno: Wykonanie robót drogowych w podziale na 7 zadań: Zadanie 1 - Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m Zadanie 2 - I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego Zadanie 3 - II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego Zadanie 4 - Remont ul. Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika Zadanie 5 - Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej do ronda PKS Zadanie 6 - Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów Zadanie 7 -Budowa drogi w m. Różanna wraz z odwodnieniem - z przełożeniem rowu
Numer ogłoszenia: 229336 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych w podziale na 7 zadań: Zadanie 1 - Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m Zadanie 2 - I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego Zadanie 3 - II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego Zadanie 4 - Remont ul. Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika Zadanie 5 - Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej do ronda PKS Zadanie 6 - Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów Zadanie 7 -Budowa drogi w m. Różanna wraz z odwodnieniem - z przełożeniem rowu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót drogowych w podziale na 7 zadań: Zadanie 1 - Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m (od drogi wojewódzkiej nr 726 w kierunku bloków) oraz wykonanie przyłącza kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy. Zadanie 2 - I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego - dł. 260 m. Zadanie 3 - II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego dł. 140 m wraz z przyłączem kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy. Zadanie 4 - Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika dł. 150 m. Zadanie 5 - Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej (droga krajowa nr 12)do ronda PKS -dł.220 m. Zadanie 6 - Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów - dł. 130 m. Zadanie 7 -Budowa drogi w m. Różanna wraz z odwodnieniem - z przełożeniem rowu. Zakres robót dla zadania nr 1 obejmuje: Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m (od drogi wojewódzkiej nr 726 w kierunku bloków) oraz wykonanie przyłącza kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy. Zakres robót dla zadania nr 2 obejmuje: I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego - dł. 260 m. Zakres robót dla zadania nr 3 obejmuje: II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego dł. 140 m wraz z przyłączem kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy. Zakres robót dla zadania nr 4 obejmuje: Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika dł. 150 m. Zakres robót dla zadania nr 5 obejmuje: Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej (droga krajowa nr 12)do ronda PKS -dł.220 m. Zakres robót dla zadania nr 6 obejmuje: Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów - dł. 130 m. Zakres robót dla zadania nr 7 obejmuje : Roboty budowlane na długości 861,0m + chodnik wraz ze ściekiem przy krawężnikowym przez wieś od posesji nr 1 do posesji nr 41. 1) na odcinku od km 0+000 - 0+490 ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna) - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej wraz z odtworzeniem obustronnych rowów, 2) na odcinku od km 0+490 - 0+860 budowa drogi o nawierzchni żwirowej z wykonaniem jednostronnego rowu, 3) odcinek przez wieś Różanna ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna) : wykonanie chodnika z kostki wraz ze ściekiem przy krawężnikowym z wlotem do przepustu w km 0+484. 4) przebudowę sieci telekomunikacyjnej, 5) usunięcie kolizji energetycznych, 6) roboty towarzyszące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1,2,3,4,5,6,7. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1,2,3,4,5,6 - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z kanalizacją deszczową o dł. min. 130 mb każde (długość kanalizacji nie musi odpowiadać długości drogi) z podaniem długości drogi, długości kanalizacji, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W zakresie zadania nr 7 -Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum 1 zadanie polegające na budowie lub przebudowie drogi o dł. min. 850 mb wraz z usunięciem kolizji teletechnicznych i energetycznych z podaniem długości drogi, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1,2,3,4,5,6 i 7 - Wykonawca musi dysponować następującym sprawnym specjalistycznym sprzętem tj.: -Układarka masy bitumicznej - 2 szt. -Walce drogowe - 3 szt. -Równiarka - 1 szt. -Koparka - 1 szt. -Gilotyna do cięcia kostki - 2 szt. -Zagęszczarka do kostki - 2 szt. -Samochody oplandekowane lub termosy do przewozu masy bitumicznej - 4 szt. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie , że będzie dysponował w/w potencjałem technicznym .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie zadania nr 1,2,3,4,5 i 6- Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, posiadające wymagane poniższe uprawnienia oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( dla minimum jednej osoby ): uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie , że będzie dysponował osobami o w/w uprawnieniach W zakresie zadania nr 7 -Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, posiadające wymagane poniższe uprawnienia oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( dla minimum jednej osoby ):uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności drogowej - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że będzie dysponował osobami o w/w uprawnieniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie zadania nr 1,2,3,4,5,6 i 7 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w zakresie zadania nr 1,2,3,4,5,6,7: 1.Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 (załączyć dla każdego z zadań oddzielnie kosztorysy ofertowe scalone zgodne z kosztorysami ślepymi Zamawiającego) załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3,4,5,6 oraz załącznik nr 2 dla zadania nr 7. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie ( nie wypełnione pozycje przedmiaru przez wykonawcę) nie będą dodatkowo opłacane po wykonaniu prac, gdyż zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót. Zaleca się wypełnienie przez wykonawców, kosztorysów ślepych scalonych w wersji przedstawionej przez inwestora. Zamawiający żąda wskazania w swej ofercie części zamówienia której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy. 2. Dokument, lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2 / 4. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 6. Zobowiązanie do współpracy, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a w wykazie robót zamieścił robotę zrealizowaną przez ten podmiot. 7. Jeżeli wykonawca polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, a udostępnionych przez inne podmioty winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji wskazanych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego w przypadku, gdy Wykonawca będzie wykorzystywał potencjał techniczny innych podmiotów. 9. Zobowiązanie do udostępnienia środków finansowych, jeżeli wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, sekretariat urzędu, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m (od drogi wojewódzkiej nr 726 w kierunku bloków) oraz wykonanie przyłącza kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 1 obejmuje: Remont ulicy Rolnej na dł. 480 m (od drogi wojewódzkiej nr 726 w kierunku bloków) oraz wykonanie przyłącza kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego - dł. 260 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 2 obejmuje: I Remont ul. Kossaka - na odcinku od drogi krajowej nr 12 ul. Piotrkowska do ul. Biernackiego - dł. 260 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego dł. 140 m wraz z przyłączem kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 3 obejmuje: II Remont ul. Kossaka od ul. Westerplatte wzdłuż osiedla mieszkaniowego dł. 140 m wraz z przyłączem kan. deszcz. w celu odwodnienia ulicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika dł. 150 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 4 obejmuje: Remont ul. Biernackiego na odcinku od ul. Kossaka do ul. Kopernika dł. 150 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej (droga krajowa nr 12)do ronda PKS -dł.220 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 5 obejmuje: Remont ul. Dworcowej od ul. Piotrkowskiej (droga krajowa nr 12)do ronda PKS -dł.220 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów - dł. 130 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 6 obejmuje: Remont łącznika pomiędzy ul. Kopernika a Partyzantów - dł. 130 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 -Budowa drogi w m. Różanna wraz z odwodnieniem - z przełożeniem rowu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 7 obejmuje : Roboty budowlane na długości 861,0m + chodnik wraz ze ściekiem przy krawężnikowym przez wieś od posesji nr 1 do posesji nr 41. 1) na odcinku od km 0+000 - 0+490 ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna) - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej wraz z odtworzeniem obustronnych rowów, 2) na odcinku od km 0+490 - 0+860 budowa drogi o nawierzchni żwirowej z wykonaniem jednostronnego rowu, 3) odcinek przez wieś Różanna ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna) : wykonanie chodnika z kostki wraz ze ściekiem przy krawężnikowym z wlotem do przepustu w km 0+484. 4) przebudowę sieci telekomunikacyjnej, 5) usunięcie kolizji energetycznych, 6) roboty towarzyszące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.