eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Łazy: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAZY
Numer ogłoszenia: 229324 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Łazy, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : prace obejmujące wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy Zakres prac : a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi ( mieszanka solno - piaskowa, solno - żużlowa ); b/ odśnieżanie dróg; c/ odśnieżanie i posypywanie chodników oraz schodów piaskiem; d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej; Podział Gminy Łazy na strefy: Strefa II Rokitno Szlacheckie drogi gminne - 17,5 km Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania drogi gminne - 41,6 km Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, drogi gminne - 36,5 km Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska drogi gminne - 11,9 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008; lub data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do Zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Łazy 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonanie Zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Łazy 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1. Wykonawca winien oświadczyć, iż będzie dysponować odpowiednią ilością osób do realizacji niniejszego zamówienia umożliwiającą obsługę maszyn wraz z osobą kierującą akcją. Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien spełnić następujące minimalne warunki na poszczególne strefy w km : Strefa II Rokitno Szlacheckie drogi gminne - 17,5 km Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania drogi gminne - 41,6 km Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, drogi gminne - 36,5 km Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska drogi gminne - 11,9 km W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na więcej niż jedną strefę zakres określony jako minimalny przy strefach sumuje się. 2.3. Wykonawca winien wykazać się dostępem do następującego sprzętu : a) min. (1) jednego pojazdu do patrolowania dróg niezależnie na jaką ilość stref składa ofertę. Gdy zamierza składać ofertę: a) dla strefy III lub strefy IV - 1 pługo - piaskarka na pojazdach samochodowych, - 1 pług wraz z ciągnikiem kołowym o mocy nie mniejszej niż 80 KM, - 1 rozrzutnik do ciągnika, lub - 2 pługi wraz z ciągnikiem kołowym o mocy nie mniejszej niż 80 KM, - 1 rozrzutnik do ciągnika, b) dla strefy II i V - 1 pług z ciągnikiem kołowym - 1 rozrzutnik W przypadku gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość stref winien wykazać się dostępem do sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych stref. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 1.4. Aktualne zaświadczenia : a/ właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody przewidzianej prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b/ właściwego oddziału ZUS ( Zakład Ubezpieczeń Społecznych ) lub KRUS ( Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ) o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych Płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółka jawna lub cywilna przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 1.5. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.6. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.7. Wykaz odpowiedniej ilości pracowników umożliwiających obsługę maszyn wraz z osobą kierującą akcją - odpowiednio dla każdej strefy. W przypadku gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość stref zakres określony jako minimalny przy strefach sumuje się. 1.8. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca do prowadzenia Akcji Zimowej - odpowiednio dla każdej strefy zgodnie z Rozdz. V Warunki wymagane od wykonawców pkt.2.3 niniejszej specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość stref zakres określony jako minimalny przy strefach sumuje się. 1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali cześć usługi (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać: a/ nazwę i adres podwykonawców, b/ podanie zakresu prac (z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował), 1.10. Wykonawca określi cenę w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 ( odpowiednio do każdej z części zamówienia ). Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu , gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łazach, Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej 42-450 Łazy, ul. Pocztowa 14, pokój 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego UMiG Łazy ul. Traugutta 15, sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa II Rokitno Szlacheckie drogi gminne - 17,5 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania drogi gminne - 41,6 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, drogi gminne - 36,5 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska drogi gminne - 11,9 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.