eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Morąg: Bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu
Numer ogłoszenia: 229319 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu, obejmującej 75 708,60 m2 trawników, 3 516 szt. krzewów różanych - wysadzonych na pow. 855 m2, żywopłoty (6 329,80 m2 pow. do cięcia i 1 875,80 m2 pow. do pielenia), 727 szt. drzew (około 531 szt. młodych) oraz 495 szt. skupin krzewów. Wykaz trawników i kwietników miejskich - do bieżącej konserwacji i utrzymania w ciągu roku. L.p. Nazwa trawnika powierzchnia trawnika [m2] różanki pow. [m2] sztuki żywopłot pow. pielenia [m2] pow. cięcia [m2] drzewka ilość [szt.] skupiny ilość [szt.] 1 2 3 4 5 6 7 1. ul. Mickiewicza - ul. 11 Listopada (przedłużenie Pergoli) 1 415 - 133 406 25 - 2. ul. 3 Maja - ul. Mickiewicza 197 134 735 60 213 15 - 3. ul. Mickiewicza Biedronka 80 - - 10 - 4. ul. Mickiewicza MDK 240 - - 11 - 5. ul. Dąbrowskiego - 3 Maja 1 767 135 306 132 392 6 - 6. Park Sportowo - Rekreacyjny 31 694 36 103 23 57 179 165 7. ul. Warmińska - skrzyżowanie - Urząd Miejski 4 469 - 88 244 36 - 8. ul. Kwiatowa - Dworzec 953 51 250 91 272 12 - 9. ul. Kajki 3 573 144 806 163 600 38 - 10. ul. Dąbrowskiego koło Szpitala 1 677 64 180 - 34 - 11. Pergola 5 344 67 375 303 974 23 - 12. ul. 11Listopada k/bud. Nr 4, 4a, 5a 720 45 216 - 9 - 13. Pałac Dohnów Fosa 7 708 - 360 1 243 23 - 14. Pl. Jana Pawła II Ratusz 1 260 179 545 133 492 140 - 15. ul. Dworcowa - ul. 3 Maja 1 597 - - 22 190 16. Plac Zabaw ul. Zbożowa 2 975 - 76 229 35 - 17. Kol. Warszawska Tor rolkowy 5 200 - 173,80 820,80 - - 18. ul. Mickiewicza 8A - ul. 3 Maja 287 - 26 84 - - 19. ul. Kaszubska - ul. Leśna 826 - 66 199 18 - 20. ul. Witosa - ul. Daszyńskiego 464,60 - - 44 - 21 ul. Warmińska - ul. Dworcowa 627 - 38 76 19 - 22. ul. Warmińska Przychodnia 2160 - - 22 - 23. ul. Wróblewskiego 475 - - 6 140 24. ul. Pułaskiego 14 - - 10 28 - - - RAZEM: 75 708,60 855 3 516 1 875,80 6 329,80 727 495 Wyszczególnienie robót i czynności objętych zamówieniem 1. Stałe utrzymywanie trawników w stanie wykoszonym - maksymalna wysokość trawy - 8 cm, powierzchnia koszenia - 75 708,60 m2 2. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie przyciętym - maksymalna wysokość odrostów - 10 cm, pow. do cięcia - 6 329,80 m2 3. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie wypielonym, pow. do pielenia - 1 875,80 m2 4. Stałe utrzymywanie kwietników - różanek, w stanie wypielonym, pow. do pielenia 855 m2 5. Przycięcie pędów róż wiosną - 3 516 szt. 6. Przycięcie róż jesienią - 3 516 szt. 7. Okopczykowanie krzewów róż jesienią - 3 516 szt. 8. Przykrycie krzewów róż gałęziami przed zimą (łącznie z pozyskaniem gałęzi świerkowych) - 3 516 szt. 9. Odkrycie krzewów róż z gałęzi świerkowych (łącznie z wywiezieniem)- 3 516 szt. 10. Rozkopczykowanie róż na wiosnę - 3 516 szt. 11. Stałe utrzymywanie wypielonych mis przy młodych drzewkach, na terenie zieleńców - 503 szt. 12. Wygrabienie zanieczyszczeń z trawników wiosną i ich wywóz - 75 233 m2 13. Wygrabianie trawników z liści jesienią i ich wywiezienie - pow. do sprzątania - 24 160 m2 14. Obcinanie i formowanie koron młodych drzew w okresie ich spoczynku - tj. zimą - 531szt. 15. Stałe obcinanie odrostów przy drzewach - wg potrzeb 16. Stałe utrzymywanie obciętych obrzeży trawników - na stykach z krawężnikami drogowymi i obrzeżami trawnikowymi - 12 035,50 mb 17. Nawożenie na powierzchni 855 m2 krzewów róż w okresie letnim nawozem mineralnym Azofoska o łącznej dawce rocznej - 450 kg nawozu wliczając zakup nawozów (ze skł. Kz) 18. Wykonanie oprysków krzewów róż środkami chemicznymi (łącznie z ich zakupem) zapobiegającym chorobom - minimum trzy opryski w cyklu rocznym, łącznie z roślinami z sąsiedztwa, na których znajdują się szkodniki objęte zabiegiem zwalczania 19. Stałe utrzymywanie czystości na terenach zieleni miejskiej, polegające na zbieraniu papierów i innych zanieczyszczeń oraz wypróżnianiu koszy parkowych i wywóz zanieczyszczeń na wysypisko gminne, za wyjątkiem powierzchni alejki głównej i placu przed muszlą koncertową w Parku. 20. Podlewanie młodych drzewek przy ratuszu oraz posadzonych w pojemnikach w razie wystąpienia suszy. 21. W okresie zimowym, stałe odśnieżanie schodów i posypywanie ich piaskiem w celu usunięcia ślizgości w nast. miejscach: a) park sportowo-rekreacyjny, b) przejście w murze na Pergoli - dojście do Starego Miasta, c) zieleniec na skrzyżowaniu ulicy Dąbrowskiego i ulicy 3-go Maja, d) zieleniec przy ul. Kajki, e) przy pomniku PRL przy ul. Krzywej. 22. Pielęgnacja zieleni - pielenie skupin krzewów - 495 szt. 23. Obsadzenie kwiatami jednorocznymi (wraz z pielęgnacją): - 4 stojaków usytuowanych przy Ratuszu Miejskim w Morągu - 6 donic usytuowanych przy Urzędzie Miejskim w Morągu UWAGA: 1. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku przystąpienia do rewitalizacji Parku Sportowo-Rekreacyjnego (pkt. 3.1, L.p. 6. SIWZ) do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, dotyczącego wielkości powierzchni i ilości sztuk przypadających do utrzymania na terenie Parku. 2. W takim przypadku wartość zmniejszonego zakresu usług zostanie ustalona w oparciu o zakres robót i czynności wyłączonych, które nie będą wykonywane na terenie Parku. 3. W takim przypadku, nastąpi zmiana wynagrodzenia umownego i ustalenie jego nowej wysokości w formie aneksu do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-12-10 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 3 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 150 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 4 Wykaz wykonanych usług przy utrzymaniu i konserwacji terenów zieleni Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie z podaniem miejsca ich wykonania, oraz dokumenty tj. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał prace przy utrzymaniu i konserwacja terenów zieleni na łączną kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. oraz przedłoży referencje, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. Oświadczenie z art. 22 i 24..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Morąg Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pok. Nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Morąg Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pok. Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.