eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Dostawa filmów dla pracowni TK SPZOZ 12-2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Sztum: Dostawa filmów dla pracowni TK SPZOZ 12-2008
Numer ogłoszenia: 229300 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, fax. 055 6406200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozsztum.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filmów dla pracowni TK SPZOZ 12-2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1). Filmów dla kamery termicznej - DRYSTAR 5302. a). Filmy muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu b). Cechy błon : niskie zadymienie podstawowe, niebieskie tło, odporne na urazy mechaniczne, gęstość optyczna minimalna 0,22, gęstość optyczna maksymalna 3,10, kontrast średni (gradient) 2,80, ładowanie w świetle dziennym c). Formaty filmów ( błon medycznych ) stosowanych w pracowni : 14x17 cali, 8x10 d). Nie dopuszcza się oferowania błon nie markowych. W przypadku oferowania produktu , którego marka nie jest znana zamawiającemu , oferent zobowiązany jest przedstawić próbkę produktu a także dwie błony wywołane z naświetlonym paskiem sensytometrycznym . e) wskazane są opinie krajowych użytkowników dotyczące oferowanego produktu.f) Filmy medyczne muszą być kompatybilne do kamery DRYSTAR 5302 2). Zamawiający realizować będzie przedmiot umowy w systemie zamówień częściowych - w zależności od zapotrzebowania na filmy przeważnie 1 x w miesiącu. 3). Termin realizacji zamówienia częściowego do 7 dni od daty przekazania zamówienia co do ilości filmów 2) Termin płatności za fakturę: nie krótszy niż 30 dni 3) Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.4) Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV:- 24931000-9 - Płyty i klisze fotograficzne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj. :1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków na podstawie dokumentów (pkt IX) załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane:a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 + odpowiednie załącznik cenowy nr 1.1 do formularza ofertowego. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p - wzór oświadczeń stanowi załącznik Nr 2,3 do SIWZ. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Oferta winna zawierać dokumenty w rozdz. IX pkt 1. lit. b,c,d,e oraz pkt 4 -4.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:- doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem nazwy i adresu Odbiorcy, terminu realizacji dostawy, wartość umowy brutto i opiniami na rzecz których dostawy te były wykonywane potwierdzającymi ich należyte wykonanie lub wykonywanie - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności i rzetelności wskazanych dostaw - według wzoru - załącznik nr 5 Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie w miejsce ww dokumentów stosownego oświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zozsztum.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Reja 12 82-400 Sztum Sekcja Gospodarcza i Zaopatrzenia SPZOZ Sztum budynek RUM - 1 piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej Reja 12 82-400 Sztum Sekretariat SPZOZ Sztum budynek administracyjny - 1 pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.