eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zadanie nr 1-ul.18-go Stycznia 1 remont pokrycia dachu i kominów. Zadanie nr 2-ul.3-go Maja 9-remont kominów Zadanie nr 3-ul.3-go Maja 11-remont kominów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Wieluń: Zadanie nr 1-ul.18-go Stycznia 1 remont pokrycia dachu i kominów. Zadanie nr 2-ul.3-go Maja 9-remont kominów Zadanie nr 3-ul.3-go Maja 11-remont kominów
Numer ogłoszenia: 229257 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, fax 043 8434217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1-ul.18-go Stycznia 1 remont pokrycia dachu i kominów. Zadanie nr 2-ul.3-go Maja 9-remont kominów Zadanie nr 3-ul.3-go Maja 11-remont kominów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - ul. 18-go Stycznia 1 - remont pokrycia dachu i kominów Zakres robót obejmuje m.in. -rozebranie kominów wolnostojących m3 32,96 -wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej m3 13,14 -wykonanie czap z cegły klinkierowej m3 3,33 -pomalowanie dachu farbą antykorozyjną z uprzednim przygotowaniem powierzchni m2 759,70 -wymiana rynien mb 118,80 -obsadzenie kratek wentylacyjnych szt. 264 -wymiana obróbek blacharskich m2 23,32 Zadanie nr 2 -ul. 3 -go Maja 9 - remont kominów Zakres robót obejmuje m.in. -rozebranie kominów wolnostojących m3 10,72 -wymurowanie nowych kominów z cegły ceramicznej pełnej kl. min. 200- m3 7,25 -obsadzenie kratek wentylacyjnych szt. 70 -wykonanie obróbek blacharskich m2 9,69 Zadanie nr 3 -ul. 3 -go Maja 11 - remont kominów Zakres robót obejmuje m.in. -rozebranie kominów wolnostojących m3 9,64 -wymurowanie nowych kominów z cegły ceramicznej pełnej kl. min. 200 - m3 5,76 -obsadzenie kratek wentylacyjnych szt. 52 -wykonanie obróbek blacharskich m2 7,99 -montaż nasad kominowych szt. 3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy - (dotyczy wybranego oferenta). 2. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych. 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 4.Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. 5.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. VIII niniejszej specyfikacji. 6.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem: Przetarg nr ZP/ 14/07 - ROBOTY REMONTOWE Zadanie nr w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat do dnia 13.12.2007 r. do godz. 10.00. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. 7.Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie: - 7 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 8.Udzielenie gwarancji na wykonane roboty: - minimum 72 miesiące 9. Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 10Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty stanowiący Zał. Nr 2 specyfikacji. 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 3 specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.9 niniejszej specyfikacji musi być: a) wykaz robót o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia zawierający: -nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres wykonanych prac, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, -referencje określające, że robota (j.w.) została wykonana z należytą starannością. 6.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.10 niniejszej specyfikacji musi być;- kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert. 7.Kosztorys ofertowy (stanowiący kalkulację ceny ryczałtowej) - Zał. Nr 4 specyfikacji. 8.Podpisany projekt umowy - Zał. Nr 5 specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z o.o 98-300 Wieluń ul.Zamenhofa 17 pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul.18-go Stycznia 1 remont pokrycia dachu i kominów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. -rozebranie kominów wolnostojących m3 32,96 -wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej m3 13,14 -wykonanie czap z cegły klinkierowej m3 3,33 -pomalowanie dachu farbą antykorozyjną z uprzednim przygotowaniem powierzchni m2 759,70 -wymiana rynien mb 118,80 - obsadzenie kratek wentylacyjnych szt. 264 -wymiana obróbek blacharskich m2 23,32.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.22.00-9, 45.41.00.00-4, 45.26.13.20-3, 45.26.25.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul.3-go Maja 9 -remont kominów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. -rozebranie kominów wolnostojących m3 10,72 -wymurowanie nowych kominów z cegły ceramicznej pełnej kl. min. 200- m3 7,25 -obsadzenie kratek wentylacyjnych szt. 70 -wykonanie obróbek blacharskich m2 9,69.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.