eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słaboszów › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2291 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Słaboszów: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342974


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słaboszów, krajowy numer identyfikacyjny 29101067100000, ul. Słaboszów  57, 32218   Słaboszów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 413 847 900, faks 413 847 915, e-mail gminaslaboszow@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.slaboszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z przepisami : > ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn.zm.) > rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych > rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów, > rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. > Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Nr VII/111/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 30 marca 2015 r. zmieniającą uchwałę nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późniejszymi zmianami > Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów przyjętego uchwałą Nr XIV/95/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: - 90.00.00.00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne, - 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami, - 90.53.30.00- 2 usługi gospodarki odpadami, - 90.51.40.00-3 usługi recyklingu odpadów - 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych /zmieszanych/ o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach przy budynkach mieszkalnych. Szacunkowa ilość odpadów zmieszanych około 200 ton rocznie. 2) odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny i ich zagospodarowanie takich jak: papier i tektura w tym opakowaniowe, szkło, w tym opakowaniowe, tworzywa sztuczne, w tym opakowaniowe, opakowania wielomateriałowe, metal, w tym opakowaniowe, odpady budowlane i rozbiórkowe nie wymagające pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót, odpady wielkogabarytowe, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Szacunkowa ilość odpadów segregowanych około 140 ton na rok. 3) utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) 1. Wykonawca zobowiązany jest utworzyć i prowadzić na terenie gminy Słaboszów Gminny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zapewniający odbiór co najmniej raz w miesiącu następujących odpadów komunalnych: a) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny c) zużyte opony d) szkło e) baterie i akumulatory f) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu g) urządzenia zawierające freony h) odpady zielone i) odpady wielkogabarytowe j) tworzywa sztuczne k) mieszaniny metali 2. Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia i prowadzenia GPSZOK na terenie gminy sąsiedniej, na nieruchomości do której wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca będzie posiadał tytuł prawny. 4) wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych: -szacunkowa ilość pojemników o pojemności 120l i 240 l - sztuk około 900. -szacunkowa ilość worków na selektywne zbieranie odpadów komunalnych frakcji suchejo pojemności 120 l - 4000 sztuk w ciągu miesiąca. 4.Wykonawca jest zobowiązany do: a) uzyskania następujących poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia łącznie papieru, metalu, tworzywa sztucznego i szkła w 2017 r. - 20 %, w 2018 r.- 40 % b) uzyskania następujących poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w 2017 r. - 45 % , w 2018 50 % c) nieprzekroczenia dopuszczalnego poziomu masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania tj poziomu 45% w 2017 r. 40% w 2018 r. w stosunku do wynoszącej 186,6 Mg/rok masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r. na terenie Gminy Słaboszów. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania stopnia osiągnięcia każdego z powyższych poziomów za rok 2017 w terminie do 31 stycznia 2018 r., za rok 2018 w terminie do 31 stycznia 2018 r. IV. Charakterystyka gminy Słaboszów 1. Powierzchnia gminy Słaboszów wynosi 77 km2 2.Przyjmuje się, że systemem zostanie objętych szacunkowo 3710 osób: - zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej / 3 budynki/ Dziaduszyce -dom Nauczyciela - 15 osób Rzemiędzice -budynek komunalny -4 osoby Dziaduszyce- budynek komunalny -8 osób - nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Słaboszów obejmującej 20 sołectw : Buszków, Dziaduszyce, Grzymałów, Ilkowice, Janowice, Jazdowice, Kalina Wielka, Kropidło, Maciejów, Nieszków, Raszówek, Rędziny-Borek, Rędziny Zbigalskie, Rzemiędzice, Słaboszów, Śladów, Słupów, Święcice, Wymysłów, Zagorzany. V. Zakres odbierania odpadów. - Odbiór odpadów zmieszanych, odpadów segregowanych oraz odpadów specyficznych: a) odbiór odpadów zmieszanych. 1. Usługa obejmuje wyposażenie nieruchomości w znormalizowane pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych odbiór i wywóz odpadów gromadzonych w tych pojemnikach. 2. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych wg zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów przyjętego uchwałą Nr XIV/95/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. - 1 raz w miesiącu. 3. Ustala się jeden pojemnik na jedno gospodarstwo domowe o pojemności 120l lub 240 l . Szacowana ilość odpadów zmieszanych bez uwzględnienia segregacji odpadów około 200 ton rocznie. 4. Do zbierania okresowo zwiększonej ilości odpadów komunalnych, oprócz typowych pojemników i kontenerów, mogą być używane odpowiednio oznaczone worki z tworzyw sztucznych, udostępniane przez przedsiębiorcę świadczącego usługi na wywóz odpadów komunalnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejscu ich odbioru. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.01.2017r. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów zmieszanych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie. 7. Pozostałe szczegółowe wymagania wymieniono w "Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów" stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 8. Zebrane odpady zmieszane należy dostarczyć do jednej z instalacji wskazanej, dla regionu do którego należy Gmina Słaboszów w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Dla Województwa Małopolskiego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 11. Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania zmieszanych odpadów komunalnych do właściwej regionalnej instalacji. 12. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-11 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. b) odbiór odpadów zbieranych selektywnie w workach . 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zbieranych selektywnie systemem workowym na terenie gminy Słaboszów: odpady komunalne z papieru, tektury, szkła, tworzyw sztucznych, metalu, wielomateriałowe (w tym opakowaniowe) zbierane selektywnie odbierane: w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - 1 raz w miesiącu, 2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemnik 120l na jedno gospodarstwo domowe na odpady które nie da się wysegregować oraz następujące rodzaje i kolory worków do gromadzenia odpadów segregowanych: a) worek niebieski - z przeznaczeniem do zbierania makulatury /papier i tektura/jeden worek na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc, b) worek zielony do zbierania - szkła i opakowań szklanych, jeden worek na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc, c) worek żółty - z przeznaczeniem do zbierania tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań metalowych i wielomateriałowych - dwa worki na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc, d) worek pomarańczowy - z przeznaczeniem do zbierania pieluch jednorazowych typu "pampers"/według zapotrzebowania/ e) worek brązowy - z przeznaczeniem do zbierania odpadów zielonych /według zapotrzebowania/ 3. Szacowana ilość odpadów segregowanych około 140 ton na rok. 4. Ilość potrzebnych worków (o poj. 120l ) dostarczanych dla gospodarstw domowych w ciągu miesiąca wynosi szacunkowo 4000 sztuk. 5. Ww. worki winny być wykonane z materiału zapewniającego wytrzymałość na dany rodzaj zbieranego odpadu oraz posiadać nadruk informujący o rodzaju zbieranych w nich odpadów. 6. Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być dostarczone do właścicieli nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 01.01.2017 r., a następnie przy każdym odbiorze danego rodzaju odpadu. Worki powinny spełniać następujące wymagania: - posiadać pojemność 120 l, - być odporne na rozerwanie - wytrzymałość minimum 30 kg, - być odporne na działanie niskich temperatur oraz środków chemicznych, 7. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania właściwości segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości, zgodności zbierania odpadów z przedłożoną przez właściciela nieruchomości deklaracją. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o nieprawidłowościach dotyczących segregacji odpadów w przypadku każdej stwierdzonej nieprawidłowości. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów segregowanych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie. 9. Zebrane posegregowane odpady należy przekazać do recyklingu lub odzysku podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 12. Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania poszczególnych rodzajów odpadów segregowanych do właściwego posiadacza odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 13. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-12 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. c) odbiór odpadów specyficznych. 1. Odbiór z częstotliwością co najmniej dwa razy w roku (wiosną i jesienią) powstałych na terenie nieruchomości wyselekcjonowanych odpadów komunalnych następujących rodzajów: a. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony, b. zużyte baterie i akumulatory, c. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d. inne odpady niebezpieczne (np. puszki po lakierach, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane leki ). 2. Odbiór na indywidualne zamówienie odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych powstałych w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji. 3. Szacowane ilości odpadów specyficznych: Rodzaj odpadów Ilość Odpady wielkogabarytowe:15 Mg/rok Odpady niebezpieczne:3 Mg/rok Odpady budowlane:40 Mg/rok 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów specyficznych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie. Zamawiający udostępni Wykonawcy, który wygra przetarg przed zawarciem umowy na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia, wykaz posesji do obsługi. 5. Zebrane posegregowane odpady należy przekazać do recyklingu podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 8. Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania poszczególnych rodzajów odpadów do właściwego posiadacza odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Ponadto wykonawca poda informację o pojemnikach lub workach zawierających odpady niezgodne z ich przeznaczeniem/ odpady zmieszane zamiast zbiórki selektywnej/ jak i dokładną lokalizację danego punktu odbioru odpadów , właściciela nieruchomości. 9. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-8 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. VI. Termin realizacji zamówienia. Od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90512000-9, 90533000-2, 90500000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT449772.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Małopolskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.,  mpgo@mpgo.krakow.pl,  ul. Barska 12,  31-580,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 498960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.