eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE CYKLU SZKOLEŃ INTERPERSONALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Katowice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE CYKLU SZKOLEŃ INTERPERSONALNYCH
Numer ogłoszenia: 229177 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202137 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE CYKLU SZKOLEŃ INTERPERSONALNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleń interpersonalnych - 18 jednodniowych sesji szkoleniowych, w 5 miastach woj. Śląskiego (Katowice, Bielsko-Biała, Częstochowa, Tychy, Gliwice), dla 192 osób pracujących, powyżej 50 roku życia - uczestników projektu Kompetencje na miarę potrzeb realizowanego przez WUP w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. I. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE 1. Termin realizacji usługi: nie później niż do 15 grudnia 2011 r. przy czym konkretne terminy realizacji sesji szkoleniowych zostaną ustalone przez Wykonawcę po konsultacjach z uczestnikami projektu. 2. Tryb realizacji zajęć: sesje szkoleniowe będą odbywać się w weekendy (soboty i lub niedziele). Każdy dzień jednodniowej sesji szkoleniowej będzie obejmował co najmniej 8 godzin zegarowych. 3. Liczba uczestników i grup szkoleniowych w poszczególnych lokalizacjach: Katowice - 86 osób - 8 grup Bielsko-Biała - 34 osoby - 3 grupy Częstochowa - 32 osoby - 3 grupy Tychy - 17 osób - 2 grupy Gliwice - 23 osoby - 2 grupy Łącznie: 18 grup (jednodniowych sesji szkoleniowych) i 192 osoby Liczba uczestników w poszczególnych grupach nie powinna być większa niż 12 osób, jednakże Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian liczebności grup oraz łącznej liczby uczestników, które mogą wynikać z konieczności dostosowania się do możliwości i preferencji uczestników lub rezygnacji osób z uczestnictwa w projekcie. Ponadto Wykonawca musi zapewnić możliwość uczestnictwa w szkoleniu w kolejnym możliwym terminie osobie, która nie stawiła się w wymaganym dniu z przyczyn od niej niezależnych (nieobecność usprawiedliwiona), co również może wpłynąć na liczebność grupy. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy dane kontaktowe uczestników szkoleń. 5. Na podstawie zakresu merytorycznego zawartego w części II niniejszego opisu, Wykonawca opracuje szczegółowy program szkolenia z uwzględnieniem opisu poszczególnych modułów tematycznych, ich czasu trwania oraz stosowanych metod i narzędzi pracy. Program zostanie przekazany Zamawiającemu celem akceptacji lub naniesienia ewentualnych uwag w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Wykonawca ustali skład osobowy poszczególnych grup szkoleniowych i opracuje harmonogram realizacji usługi z uwzględnieniem preferencji i możliwości czasowych uczestników, którzy jednocześnie objęci są innymi formami wsparcia w ramach projektu, co wpływa na ich dyspozycyjność. Harmonogram realizacji usługi zostanie przekazany przez Wykonawcę najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Skład osobowy poszczególnych grup szkoleniowych Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu drogą mailową na bieżąco - na minimum 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi, tj. spotkania zaplanowanego w ramach cyklu szkoleń w danej lokalizacji. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w harmonogramie szkoleń. Zmiany zostaną wprowadzone po uzgodnieniu z Wykonawcą. 8. Wykonawca powiadomi indywidualnie uczestników szkoleń w sposób skuteczny (tzn. umożliwiający weryfikację odbioru informacji przez uczestnika) o terminie i miejscu realizacji szkolenia. Powiadomienie musi nastąpić w terminie minimum 12 dni przed rozpoczęciem zajęć szkoleniowych. Powiadomienie zostanie przekazane uczestnikom łącznie drogą e-mailową, telefoniczną oraz listem poleconym (priorytet za potwierdzeniem odbioru). 9. Wykonawca planując z przyczyn obiektywnych dokonanie modyfikacji w harmonogramie zobowiązuje się do przedłożenia zmienionego harmonogramu do akceptacji Zamawiającego w terminie co najmniej 7 dni przed planowaną zmianą. Zmieniony harmonogram Wykonawca zobowiązuje się przekazać uczestnikom szkoleń. 10. Harmonogram dzienny zajęć musi przewidywać dłuższą przerwę obiadową (45 minut). 11. Wykonawca zapewni bazę lokalową na terenie pięciu miast: Katowice, Częstochowa, Bielsko - Biała, Tychy, Gliwice w pobliżu węzłów komunikacji miejskiej zapewniających łatwy dojazd na szkolenia. Wykonawca przedstawi przed rozpoczęciem realizacji szkoleń do akceptacji Zamawiającemu listę lokalizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji w przypadku niedostosowania do wymagań określonych w opisie zamówienia tj. warunków zgodnych z wymaganiami BHP i p.poż. 12. W celu prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń Wykonawca zapewni: 1. Osobę odpowiedzialną za sprawy organizacyjne i kontakty bieżące z Zamawiającym; 2. Do dyspozycji zespół minimum 4 osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkoleń, posiadających doświadczenie w prowadzeniu szkoleń miękkich; 3. osoby, które będą reprezentowały organizatora szkoleń w miejscu ich realizacji, odpowiedzialne za ich prawidłowych przebieg pod kątem organizacyjnym i technicznym (przygotowanie i oznaczenie sal, sprzętu, cateringu itp.;) - jedna osoba podczas każdej sesji szkoleniowej; 4) Zamawiajjący dopuszcza by trener pełnił jednocześnie funkcję osoby odpowiedzialnej za przygotowanie techniczne i organizacyjne, jednak każdorazowo należy przekazać Zamawiającemu informację nt. ilości i zakresu obowiązków osób reprezentujących Wykonawcę podczas szkolenia. II. CEL SZKOLENIA I ZAKRES MERYTORYCZNY 1. Celem szkolenia jest samopoznanie oraz zwiększenie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych a tym samym poprawa funkcjonowania w sferze zawodowej i społecznej uczestników, ze szczególnym naciskiem na sytuacje w pracy. Podwyższenie umiejętności miękkich stanowi uzupełnienie dla pozostałych działań podejmowanych w ramach projektu, które umożliwiają uzupełnienie i podniesienie kwalifikacji zawodowych. 2. Program szkoleń powinien uwzględniać następujące zagadnienia: LP. NAZWA MODUŁU OPIS MODUŁU 1. WPROWADZENIE - przedstawienie tematu i celu warsztatów, - zapoznanie się uczestników, - kontrakt (omówienie zasad obowiązujących podczas warsztatów), - zebranie oczekiwań uczestników. 2. SAMOPOZNANIE ORAZ SAMOOCENA - rozpoznanie osobistych zasobów, mocnych i słabych stron; - rozpoznanie własnych celów, rozwijanie umiejętności planowania (ustalanie celów krótko i długoterminowych). - potrzeba akceptacji przez grupę a poczucie własnej wartości; - sukces a poczucie wiary we własne możliwości; 3. KOMUNIKACJA - mocne i słabe strony różnych stylów komunikacji - techniki budowania i utrzymywania dobrego kontaktu z ludźmi; - rozwijanie umiejętności posługiwania się komunikacją werbalną i niewerbalną (budowanie komunikatów ja, aktywne słuchanie, rozpoznawanie barier komunikacyjnych i sposoby ich omijania, język ciała), 4. KOMUNIKACJA ASERTYWNA - różnice między asertywnością, agresją a uległością, - sposoby przyjmowania krytyki; - sposoby formułowania konstruktywnych uwag krytycznych, skoncentrowanych na zachowaniach, a nie na osobie, - wyrażanie osobistych opinii, emocji i uczuć wobec innych. - zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności 5. KOMUNIKACJA W GRUPIE - identyfikacja ról grupowych; - analiza własnego stylu komunikacji i zachowania w grupie; - kompetencje lidera. 6. AUTOPREZENTACJA - rozpoznanie granicy między ja publicznym a ja prywatnym, - sztuka wystąpień i zachowań publicznych (techniczne aspekty operowania głosem, sztuka argumentacji, biznesowy savoir vivre), - sposoby radzenia sobie ze stresem; 3. Metody pracy: Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z regułą: minimum teorii i maksimum praktyki w oparciu o następujące metody pracy: - nauka poprzez osobiste doświadczenie; - symulacje i studia przypadków; - ćwiczenia interakcyjne; - gry i zabawy dydaktyczne; - miniwykłady; - dyskusje moderowane; - odgrywanie ról III. W RAMACH REALIZACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ WYKONAWCA MUSI ZAPEWNIĆ: 1. sale szkoleniowe przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych, spełniające wymogi przepisów BHP i p. poż. oraz wyposażone w projektor multimedialny i tablicę sucho ścieralną lub flipchart. 2. zastępczą kadrę trenerską w przypadku nieobecności wyznaczonych trenerów. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zmianie oraz przekaże do jego akceptacji dane osobowe wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zastępczego trenera. 3. możliwość wymiany trenera w ciągu 7 dni kalendarzowych od wezwania Zamawiającego w przypadku negatywnych opinii uczestników oraz niskiego poziomu dydaktycznego i merytorycznego zajęć stwierdzonego podczas kontroli przeprowadzonej przez Zamawiającego na miejscu. 4. nieodpłatne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika odpowiadające zakresowi merytorycznemu poszczególnych modułów szkoleniowych. 5. poczęstunek podczas przerw kawowych, obejmujący: kawę naturalną z ekspresu i herbatę, serwowane z zaparzaczy do gorących napoi gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury podczas zajęć, mleczko do kawy, wodę mineralną (min. 1 butelka 0,5 litra na osobę na jeden dzień szkoleniowy), ciastka (min. 70 g na osobę na jeden dzień szkoleniowy) oraz jeden ciepły posiłek dziennie podczas przerwy obiadowej: - bigos z pieczywem - 1 porcja min. 300 g lub leczo z pieczywem - 1 porcja min. 300 g do wyboru. 6. odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL, m. in. a) oznaczenie budynku i pomieszczeń, w których realizowane będą szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL w postaci umieszczenia odpowiednich tabliczek informacyjnych przed wejściem do sal szkoleniowych (obok drzwi lub na drzwiach); b) oznaczenie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL wszystkich dokumentów szkoleniowych takich jak: materiały szkoleniowe, listy obecności, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, itp. 7. wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla osób przeszkolonych; Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem i w trakcie szkoleń z warunkami realizacji usługi oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy warunki prowadzenia zajęć będą odbiegać od wymogów określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wskazanych przez Zamawiającego uchybień w ciągu 2 dni roboczych. IV. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE DO: 1. prowadzenia list obecności na zajęciach. 2. przekazywania skanów list obecności po zakończeniu każdego spotkania; 3. przekazywania oryginałów list obecności na szkoleniach za dany miesiąc wraz z raportem cząstkowym zawierającym informacją zbiorczą nt. frekwencji łącznie z fakturą za usługę. 4. ankietyzacji uczestników podczas każdej sesji szkoleniowej pod kątem zadowolenia z warunków organizacyjnych (warunki lokalowe, catering) i efektów szkolenia. Wzór ankiety monitorującej Zamawiający przekaże Wykonawcy. 5. poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego instytucje, w tym wglądu do dokumentacji związanej z projektem. 6. zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w szkoleniu. 7. przekazania Zamawiającemu raportu końcowego podsumowującego realizację usługi (zawierającego zbiorczą informację nt. frekwencji oraz wyniki przeprowadzonych ankiet oceniających szkolenia wraz z kopiami zaświadczeń o ukończeniu szkolenia potwierdzonymi za zgodność z oryginałem oraz oryginałami ankiet) w terminie 7 dni od realizacji ostatniego spotkania w ramach cyklu. V. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. płatność za usługę będzie regulowana co miesiąc za faktyczną ilość przeprowadzonych sesji szkoleniowych na podstawie załączonych do faktury oryginałów list obecności. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego wstrzymania płatności w momencie wyczerpania środków finansowych na koncie projektowym. W takim przypadku zwrot kosztów zostanie niezwłocznie dokonany w momencie otrzymania środków od instytucji nadrzędnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana przez UE ze środków EFS w ramach PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OŚWIATA Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 28/7, 40-092 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66776,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20547,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20547,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96973,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.